56. Baeksang Sanat Ödülleri Kırmızı Halı Çekiştirmesi

Hiç huyum olmamasına rağmen bugün twitter ahalisi hep birden ödül törenini izleyince benim de canım çekti ve başladım töreni izlemeye. Ödüller çok şaşırttı diyemem ama yine de heyecanlıydı.


Ödüllere geçmeden önce bir kim ne giymiş bakalım, eee zamanında o kadar Bu Tarz Benimi boşuna izlemedik jfdklj Erkeklerde ilginç bir şey yok, geneli siyah takım diyip gelmişler o yüzden onları geçeceğim.

Soldan sağa: Kwon Nara, Jo Yeo Jeong, IU
Şimdi bence törenin en olmamış 3 kıyafetiyle başlayacağım. Bu güzelim hanımlara bu kıyafetleri layık görenleri kınıyorum...Bu üç kıyafetten biri bana giydirilse gitmem o ödül törenine diye ağlardım sanırım, kıyafetlerin Dior gibi markalara ait olması da umrumda değil dümdüz çirkinler😅 


Soldan sağa: Jeon Yeo Bin, Seo Ji Hye, Kim Sae Byul

Ödül töreni olunca herkes bir beyaza abanıyor ama solumdan mı kalktım bilmiyorum bu kıyafetlere de çok bayılmadım. Yanlış anlaşılma olmasın hani giyilir mi giyilir güzeller ama güzelim kızçelerimin daha iyilerini hak ettiklerini düşünüyorum. Bonkörlüğüm üstümde o yüzden size de 7/10 veriyorum.


Soldan sağa: Kim Hee Ae, Han Sohee, Seohyun, Kim Dami, Jung Yumi
Bir Nara'nın pembe elbisesine bakın bir de Kim Hee Ae'nin. İlla pembe giyilecekse böyle giyilsin efenim bence. Hem feminen hem de şık ve ağır bir duruşu var bence, beğendim. Ben tüllü pek bir şey giymem, kendimde olunca çok süslü geliyor (lol) ama başkalarında beğeniyorum, Han Sohee'de de hoş durmuş bence. Bir de saçları toplu olsaymış🔥🔥🔥 Elbisesi kırmızı yerine siyah olsaydı Seohyungu en beğendiğim hanımlarla aynı kategoriye koyardım ama bu şekliyle de fena durmuyor. Kim Dami de beyaz elbisesinin içinde çok tatlı görünüyor bence, sadece elbisenin son katını ve yaka kısmını birazcık kesmek isterdim😆 Jung Yumi hanımın da Chanel marka, V yaka, fakir kol, siyah ve parıltılı elbisesi kendisi gibi parıl parıl parlıyor maşallah, kemeri de olmasa on onluk bir kombin olurdu şahsi kanaatimce. Sonuç olarak benden size 8/10

Soldan sağa: Gong Hyojin, Han Jimin, Son Dambi, Son Yejin

Geldik benim için ödül töreninin göz kamaştıran hanımlarına. Ay valla hepsine baktıkça bakası geliyor insanın. Hele Han Jimin peri kızı gibi olmuş, ben keyfim ve kahyası bayıldık efenim. Gereksiz her türlü süsten arınmış, sade ama klas kıyafetleri seviyor ve destekliyoruz. Hepsine hak ettikleri 9/10'u verip sona sakladığım kişiye geçiyoruz.


JEON MIDO
Saç, makyaj, kıyafet...hepsi kusursuz hepsi. Kendisiyle geç de olsa Hospital Playlist dizisi sayesinde tanışmış (Dizinin hiçbir ödül alamamasını, sadece bir adaylığı olmasını kınıyorum) olsam da favori unnilerim arasına jet gibi bir giriş yaptı. Kendisini bir lokmada yutmak ve yanaklarını sıkmak gibi birtakım ayarsız sevgi gösterilerine boğmak istiyorum. Tatlı, sempatik ve güzel olduğu kadar yetenekli ve azimli de. Oyunculuğu ve bal gibi sesiyle kesinlikle kendisine hayran edeceğine eminim, bas gitar çalışına ise istisnasız düşeceksiniz. Törenin en güzel adayı olmasından dolayı Mido unnime biraz kıyak geçip birkaç da gif paylaşacağım😋




Bitti sandınız değil mi? Bitmedi dfkjgjx Son olarak ödül töreni sunucularından olan kalbimin ilk sahibi Bae Suzy var. Törende iki kıyafet giydi, beyaz kıyafet güzel olmakla birlikte kızımın daha güzellerini hak ettiğini düşünüyorum tabii ki de. Siyahlı kombinini ise klas ve havalı buldum👌👌👌

Gönül istiyor ki Suzy ve Bogum'u dizide birlikte görelim ama Bogum asker yolcusu:((( 

 Soop Ajansının hanımları :'))

Güya ödüllerden bahsedecekken Ivana Sertliğe giriştiğim için ödüllerle ilgili başka bir yazıda görüşmek üzere!😄
Törenin sizce en güzel giyinenleri kimler?
 Buyrun yorumlara^^

Share:

17 yorum

  1. Lütfen bu yazı serisinin devamı gelsin ve sen de bu K-Drama cemiyetinin Ivana Sert'i olmaya devam et. Hep Oscar ödül gecesi mi yorumlanacak ya? Keyfim yerine geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaaaaa ben bu gazla her ödül töreninde yazarım :D Tabii canım Baeksang da bizim Oscarımız artık :D
      Sevindim beğenmene yazıyı🥰

      Sil
  2. Oyuncuların çoğunu tanımasam da keyifle okudum yazını, ne güzel çekiştirmişsin ahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah teşekkür ederiiim, yazarken ben de çok eğlenerek yazdım, bunun size de geçmesine sevindim bayağı🤭🥰

      Sil
  3. Ben de Twitter'da şöyle bir göz atmıştım, sen yorumlarken yine baktım da birkaç tanesi hariç kıyafetler hiç hoşuma gitmedi yahu :D
    Güzelim kızları çirkinleştirmek için ellerinden geleni yapmışlar, dediğin gibi daha iyilerine layıklar kesinlikle! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden merak ediyorum zorla mı giydiriyorlar bu kıyafetleri? Biri bu olayın iç yüzünü öğrense de rahatlasak :D

      Sil
  4. Bu ödülü de oyuncuları da hiç duymamama bilmememe rağmen sizin seçtiğiniz oyuncuyu ve kıyafetini ben de beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mühim olan konuda aynı fikirdeysek gerisi teferruat zaten :D Sevindim sizin de beğenmiş olmanıza :)))

      Sil
  5. ahaha ben de baştakileri hiç sevemedim :D genelde aynı düşünmüşüz :) ben de en çok Han Jimin, Han Sohee ve Kim Sae Byul’u beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz var nizam var ama dimi? :D Aynı düşündüğümüze sevindim :))
      Zevkli seçimler🤩

      Sil
  6. Ahahah İlkay ya sesli güldürdün :D Cidden IU'nun kıyafetinin kumaşına benzer bir kumaştan koltuk örtümüz vardı bir zamanlar, çok yerinde bir tespit :D
    Değil mi? Elbise hareketliyse o saçlar toplansın istiyorum ben de, bir de boyun güzel şey, bolca gösterilsin :D
    Jeon Mido ile tanışmak için Hospital Playlist mükemmel bir seçenek😍 Bu senenin en iyi dizisi bence hatta. Hatta ve hatta tüm zamanlar içindeki en iyi 10 diziden biri bile olabilir :D Israrla öneririm :D

    YanıtlaSil
  7. Instagram hikayelerinde durup durup HP paylaşan manyak benim, gördüğün yerlerden biri de orası olabilir ama BAK VALLAHİ ÇOK GÜZEEEEL :D
    Eheheh daha çok ödül töreni mi yoksa daha çok tarz yorumlamaca yazıları mı yani? :D

    YanıtlaSil
  8. Ay gördüğümde ben de çok çirkin olduklarının düşündüm. Özellikle IU'yu görünce yok artık dedim. Normal zamanda partiye gider gibi giyinip ödül törenlerinde neden kendilerine bunu yapmışlar bilmiyorum. Gerçi hepsi güzel kadınlar yüzerine bakmak yeterli oluyor :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaaha kötü giyindikleri konusunda hemfikir oluşumuza sevindim :D Gerçekten anlamıyorum reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek en kötüye mi oynuyorlar napıyorlar :D IU, Hotel del Luna'da giydiği kıyafetlerden birini giyse yeterdi herkesin hayran olması için :D

      Sil
  9. Hiçbir oyuncuyu tanımıyorum ama Han Jimin gerçekten çok hoş görünüyor.

    Yıllardır Oscar kırmızı halısını yazmak isterim ama üşendiğimden ve cesaret edemediğimden bir kez bile yazmadım. Yazını keyifle okudum. Daha çok bu tarz yaz lütfen :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır beğenmişsin Han Jimin'le Kore dizisi dünyasına girmeye ne dersin :D Fırsat bu fırsat hemen yol yapmaya çalışıyorum dizilere :D

      Çok teşekkür ederiim, beğenmene sevindim gerçekten :) Çok düşününce sanırım insanın eli gitmiyor, bu yazıya bayağı ani bir fikirle başlamıştım, eminim biraz üzerine düşünsem ben de vazgeçerdim benim ne haddime diyerek :D

      Sil
  10. Tamamdır, bundan sonra törenlerde burada olacağım inşallah :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!