Pazar 6'lısı: En Sevdiğimiz Erkek Karakterler

Yine Pazar gününün bitmesine birkaç saat kala buradayım. Her şeyi son ana tıkıştırmak en büyük hobim olsa gerek. 
Gelelim bu haftanın konusuna: En sevdiğiniz erkek karakterler!
Bir şıpsevdi olarak çoğu zaman çabuk sevip çabuk unutuyorum. Ama bazı karakterler var ki...olsa da evlensek!
Peki kimmiş onlar?
1.Aşk ve Gurur'dan Mr.Darcy.
Şaşırtıcı mı? Hiç değil.
2. Hirunaka no Ryuusei'den Mamura Daiki.
Kendisi tam anlamıyla b e b i ş.
3.Açlık Oyunları'ndan Peeta Mellark.
Filmlerde Peeta karakterini canlandıran Josh Hutcherson beyle pek hoşlaşmasam da Peetanın hakkını yiyemem. Her dediğiinsanın içine işleyip hüzün dolmasına neden olur mu ya? Evet bal gibi de olur.
4. Grisha serisinden Karanlıklar Efendisi.
Ne var yahu hep iyileri mi seveceğiz? Kaldı ki Karanlıklar Efendisinin özü iyi bencejkşhgşk
5.Harry Potterdan Çapulcular.
Kimse kusura bakmasın Çapulcuları ayıramam valla. 
6. Marslıdan Mark Watney.
Çünkü brain is the new sexy!

Bu haftanın listesi de bu kadar. Gözünüz biz de olsun hafta içi yeni temaları yayınlayacağız!
Keyifli okumalar!

Share:

4 yorum

  1. Bu listede Darcy'ye yer vermeyecek kadın yoktur. Kendisi benim de listemde olacak :-) Ben çapulculardan ikisini yazacağım. Özellikle biri aşık olduğun ilk kitap karakterlerinden biri olduğu için bende yeri ayrıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Varsa da Darcy'i henüz tanımıyordur.
      Hangi çapulcuları yazacağınızı merak ettim şimdi. Listeyi merakla bekliyorum :))

      Sil
  2. Mamura Daiki'yi görünce "yeeyy, listesini anime karakterleri ile dolduran tek ben değilim" dedim ama şimdi Daiki'de sevilmeyecek biri miydi? değildi elbet! Grisha'nın karanlıklar efendisinde dediğinde katılıyorum, özüne bakmak gerek. derinlere inmek gerek. dlfkgjdh ben de mesela, smallville'de ki lex luthor ile durarara animesinde ki izaya karakterine bayılırım! çevremdekiler ise, gider kötü adamları seversin Riv der. oysa pamuk gibi kalpleri var. ehem. neyse ya, böyle çok hoş bir liste görünce benim çeneme vurdu lakin gerçekten çapulcular ayrılamazdı. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç değil hem de. O utangaç tavırları falan :33 Okuduğum ilk mangaydı hnr belki o yüzden de yeri ayrı bende:'))
      Kötü görünenlerin geçmişlerinde hep bir trajik olay var bir de. Sevmeyip bir tekme de biz mi vuralım yani ayıp :((
      Ehe tişikkürler senin listen de çok çekici görünüyor bir de tanısam ^___^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!