2016 Reading Challenge Türkçe


Bir önceki yazıda kendi listemi hazırlamıştım.(bkzn. 2016 reading challenge) Bu da onun Türkçe versiyonu. Binbir kişiye sormama rağmen başlığı Türkçeye çeviremedim malesef. Görselin dandikliği için de kusura bakmazsınız umarım jkhgjklj Neyse buyrun Türkçe kategoriler:
  • Masaldan Uyarlanan Bir Kitap
  • National Book Award Ödülü Almış Bir Kitap
  • Çok Satan Bir Genç Yetişkin Kitabı
  • Liseden Beri Okumadığın Bir Kitap
  • Yaşadığın Şehirde Geçen Bir Kitap
  • İngilizceye Çevrilmiş Bir Kitap
  • Olayların Gelecekte Geçtiği Bir Aşk Kitabı
  • Avrupada Geçen Bir Kitap
  • 150 Sayfadan Kısa Bir Kitap
  • New York Times Bestseller Olmuş Bir Kitap
  • Bu Yıl Film Olucak Bir Kitap
  • Yeni Tanıştığın Biri Tarafından Önerilen Bir Kitap
  • Bir Kişisel Gelişim Kitabı
  • Bir Günde Bitirebileceğin Bir Kitap
  • Bir Ünlü Tarafından Yazılmış Bir Kitap
  • Siyasi Bir Anı Kitabı
  • Senden 100 Yıl Daha Yaşlı Bir Kitap
  • 600 Sayfadan Uzun Bir Kitap
  • Oprah Kitap Kulübünden Bir Kitap
  • Bir Bilim-Kurgu Romanı
  • Aile Üyesi Tarafından Önerilen Bir Kitap
  • Bir Çizgi Roman
  • 2016'da Yayınlanmış Bir Kitap
  • Ana Kahramanıyla Aynı Mesleği Paylaştığın Bir Kitap
  • Yaz Aylarında Geçen Bir Kitap
  • Orijinal Hikayenin Öncesini Anlatan Bir Kitap
  • Polisiye Bir Roman
  • Distopik Bir Roman
  • Mavi Kapaklı Bir Kitap
  • Bir Şiir Kitabı
  • Kitapçıda Gördüğün İlk Kitap
  • Bir 20. Yüzyıl Klasiği
  • Kütüphaneden Aldığın Bir Kitap
  • Bir Otobiyografi Kitabı
  • Yolculukla İlgili Bir Kitap
  • Sana Yabancı Olan Kültürle İlgili Bir Kitap
  • Satirik Bir Kitap
  • Adada Geçen Bir Kitap
  • Keyif Vereceğinden Emin Olduğun Bir Kitap

Sarı olanlar benim listemde boş kalmış olan kategoriler. Önerileri bekliyorum ^___^

Share:

10 yorum

  1. Şiir kitabına Didem Madak'tan bir şeyler seçebilirsin belki :) 150 sayfadan kısa kitaba da Albert Camus-Yabancı, Stefan Zweig-Bir Kadının Yaşamından 24 Saat ve Bir Yüreğin Ölümü ya da Carlos Maria Dominguez- Kağıt Ev :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç şiir kitabı okumadım şu ana kadar, araştıracağım Didek Madak'ı :))
      Bir Kadının Yaşamından 24 Saat'i bir ara okurum diye düşünmüştüm, hatırlattığın çok iyi oldu. Onu yazayım listeye. Çok teşekkürler ^___^

      Sil
  2. Öncelikle Türkçesini de paylaştığın için teşekkür ederim. Kategoriler çok güzel ama biraz zorlu. Bazı kategoriler için ne seçebileceğimi hiç bilmiyorum. Bu arada okuma listelerine bayıldığım için bu listeye de dahil olmayı düşünüyorum :-)

    Reading Challenge Türkçeye çevrilmiyor diye biliyorum. Ben 2015 yılı için kitaplık Kedisi'nin hazırladığı Reading Challenge'e katılmıştım. o da bu ismi kullanmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :>> Çok haklısın gerçekten, bunu gördükten sonra bir daha Pinuccianın şenliklerine zor demeyeceğim. Listeni bekliyorum o zaman. Kopya çekerim belki :D
      Benim de sorduğum kişiler öyle dedi. İlginç yani bu kadar basit bir şeyin Türkçe karşılığının olmaması.

      Sil
  3. Bir de yanlış saymadıysam 39 kategori var. Bilerek mi o sayıda bıraktın? düz hesap 40 olsaydı keşke :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi ben hazırlamadım ki. Popsugar adında bir site her yıl hazırlıyor. Ben çevirdim sadece :)
      Listenin asıl kaynağı :http://www.popsugar.com/love/Reading-Challenge-2016-39126431

      Sil
  4. Meh bazı kategorileri sevemedim. :-D
    Yine de katılacağım. Galiba. Herhalde. Hayırlısı. :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste hazırlamaya karşı mı koyacaksın? Sen? Sen kimsin ve Tuğçeye ne yaptın??? :D

      Sil
  5. Katılıp katılmamak konusunda çok kararsız kaldım ama challenge'ları seviyorum sanırım dayanamayacağım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Challengeların dayanılmaz çekiliciliği :D Sonuçta yapsan ve uymasan da bir şey kaybetmezsin, yap gitsin :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!