2016 Reading Challenge


Vay be insan gerçekten hayret ediyor. Blogumdaki ilk yazım yazım 2015 reading challengedı ve şimdi 2016'yı yazıyorum. Şimdi klişeleşmek istemiyorum ama cidden daha dün gibi hatırlıyorum ilk açtığım zamanı kşlgkh Koskoca B İ R yıl azimle blog tutmuşum. Kendime daha nice yıllara diyorum ve 2016 reading challenge için hazırladığım listeye geçiyorum.
2016 READING CHALLENGE
A Book Based On A Fairy Tale
Winter-Marisse Meyer

A National Book Award Winner

A Ya Bestseller
The Maze Runner-James Dashner

A Book You Havent Read Since High School

A Book Set İn Your Home State

A Book Translated To English
The Girl with the Dragon Tattoo-Stieg Larsson

A Romance Set In The Future
Across the Universe-Beth Revis

A Book Set In Europe


A Book That’s Under 150 Pages

A New York Times Bestseller

A Book That’s Becoming A Movie This Year
The 5th Wave-Rick Yansey

A Book Recommended By Someone You Just Met

A Self-Improvement Book

A Book You Can Finish In A Day
Fantastic Beasts and Where to Find Them

A Book Written By A Celebrity

A Political Memoir

A Book Least 100 Years Older Than You
Northanger Abbey-Jane Austen

A Book That’s More Than 600 Pages
A Game of Thrones-G. R. R. Martin

A Book From Oprah’s Book Club
Anna Karenina

A Science-Fiction Novel
Old Man's War-John Scalzi

A Book Recommended Bya Family Member

A Graphic Novel

A Book That İs Published İn 2016

A Book With A Protagonist Who Has Your Occupation

A Book That Takes Place During Summer

A Book And İts Prequel

A Murder Mystery

A Book Written By A Comedian

A Dystopian Novel
Red Rising-Pierce Brown

A Book With A Blue Cover
Eleven Doctors, Eleven Stories

A Book Of Poetry

The First Book You See İn A Bookstore

A Classic From The 20th Century

A Book From The Library

An Autobiography
So Ji Sub's Road-So Ji Sub

A Book About A Road Trip
On the Road-Jack Kerouac

A Book About A Culture You’re Unfamiliar With

A Satirical Book
The Clockwork Orange-Anthony Burgess

A Book That Takes Place On A Island

Kategorilerin çoğu hala boş. Zamanla tamamlarım diye umuyorum. Boş kategoriler için önerilerinizi esirgemeyin efenim, iyi geceler ^___^

Share:

8 yorum

  1. Kategorilerin ne anlama geldiğini anlasam önereceğim de hiçbir şey anlamadım 😣Sanırım İngilizce öğrenme zamanım geldi de geçiyor. Bu listenin Türkçesini yazma planın var mı?
    Blog yazmaya başlayalı bir yıl oldu demek. Ben nedense senin daha eski olduğunu düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün bir an önce yayınlamak istediğim için Türkçeye çevirmeye vaktim olmamıştı. Birazdan ekleyeceğim Türkçeleri :>
      Ne güzel o blog yazma acemiliğini pek hissettirmemişim demek :p Hemen de kendime pay çıkardım :D

      Sil
  2. Nice yıllara!! ^^ Umarım bol okumalı bir yıl geçirirsiniz, liste iştah kabartıcı görünüyor :')

    YanıtlaSil
  3. Nice nice bloglu yıllaraa :) ben bu listeli okuma işini beceremiyorum ama böyle bakınca çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hep beraber! :)
      Beni de bu görüntüsü cezbediyor, karşı koyamıyorum liste yapmaya :D

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir liste olmuş. Bende yapabilir miyim? :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Tabii ki isteyen herkes yapabilir :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!