Pazar 6'lısı: Noel Babadan Getirmesini İstediğim Kitaplar

Merhaba! Yine bir pazar günü ve tabii ki Pazar 6'lısı zamanı!
Temamız Noel Babadan Getirmesini İstediğiniz Kitaplar. Hiç de zor değil, değil mi?

Kral Katili Güncesi
Okuyup da beğenmeyen neredeyse hiç yok. Yere göğe sığdırılamıyor seri. Noel baba getirsin de ben de eksik kalmayayım seriden:>



Harry Potter ve Felsefe Taşı - Resimli Özel Baskı
Instagramda, tumblrda falan gördükçe içim sızlıyor. Hani benim resimli özel baskım?

Otostopçunun Galaksi Rehberi Beşibiryerde


O-Stephen King
Lisede okumuştum ama benim okuduğum tam metin değildi. O halini bile çok sevmiştim. Uzun zaman etkisinden çıkamamıştım. Tam metni kim bilir ne kadar daha güzeldir.
Kızıl Kraliçe-Victoria Aveyard
El insaf pegasus dedirten kitap. 38 tl etiket fiyatı ne demek yahu? Tam olarak 400 sayfa bile değil. İki güne bitireceğim bir kitaba bu kadar veremeyeceğim için Noel Babadan isteyeceğim jgkljh

Daha çok kitap var istediğim ama en tuzluları seçtim. E işi ne Noel Babanın getiriversin bir zahmet ^^
Siz de Pazar 6'lısı gönderilerinizi aşağıdaki "add your link" butonuna tıklayarak ekleyebilirsiniz!

Share:

10 yorum

  1. Hava atmak gibi olmasın Harry'le Kral Katili Güncesi bende var :D ama bu kızıl kraliçe 38 liramıymış yaa el insaf! King'den O'yu okumayan bir ben kaldım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç kıskanmadım ki (kuyruklu yalan) 2016da okursun o zaman umarım :D Sonra gelsin uykusuz geceler...

      Sil
  2. Kral Katili Güncesi'ni bende merak ediyorum, güzel tercihler seçmişsin ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh teşekkürler :>>>> İkimizde okuma fırsatı yakalarız inşallah ^____^

      Sil
  3. Listemi eklemeyi başardım :-)

    Noel Baba'ya pahalı kitapları aldırmak iyi fikirmiş. Ucuzları biz de alabiliriz sonuçta.

    Otostopçunun Galaksi Rehberi'nin filmini izlemiştim. eğer denk gelirsem kitabını da okumak isterim.

    Stephen King çok meşhur bir yazar ama ben hiçbir kitabını okumadım. Belki kendisiyle 2016 yılında tanışırız.

    İkimizin de istediği kitapları alabildiği ve okuyabildiği bir yıl diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunsuzca çalışıyor eklenti çok sevindim. İlk ekleyen de sensin :))
      Filmi olduğunu yeni öğreniyorum. Nasıl hiç duymamışım bu zamana kadar hayret cidden. Neyse kitabı Noel Baba getirmezse filmiyle yetinmeye çalışırım :D
      Bir kere tanışınca devamı gelir büyük bir olasılıkla :)
      Ben de bu dileğin için bolca amin diyorum :>>

      Sil
  4. geçenlerde kitapçıda görmüştüm o resimli özel basımı. içim erimişti resmen!
    galaksinin otostopçu rehberini ben de pek sık görür oldum. hali ilen bu kadar sık görünce insan ister istemez merak ediyor. kral katili güncesi için, hakikatten çok sürükleyici olduğunu söyleyebilirim. blogger'dan dream'in yazısı üzerine almıştım kitabı. hatta sadece ilk kitabını alacaktım ilkten, beğenirsem serinin devamını alacaktım. zira incarceron serisinin yazarı catherine fisher'ın bir vakitler oracle üçlemesi adlı kitabını çıkarttığını öğrenince incarceron'u bayılarak okuduğum için serinin ilk iki kitabını almış, ve sonra dili nedense oldukça sade, betimlemeleri de incarceron ile sapphique'e oranla biraz yavan geldiğinden (bana) serinin son kitabını almamıştım. (hâlân daha seriyi tamamlamış değilim) lakin kral katili güncesinde kitapçıda ki çocukta çok övünce dayanamayıp almıştım. iyiki de almışım diyorum. umarım santa; santa olmazsa da bir başkası o listeyi sana kavuşturur rin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yakından göremedim resimli özel baskıyı. Şöyle bir görsem dokunsam falan bana bir süre yeter aslında...(YALAN YETMEZ İSTİYORUM ONU)
      İnternette kral katili seti için şöyle güzel bir indirim gördüğüm gibi alacağım bu gidişle :D
      Oracle üçlemesini kütüphanede görmüştüm birkaç gün önce. Elimde okuyacak kitap olmasaydı alıcaktım da. Ama şimdi bu yorumunu görünce vazgeçtim. Zaten zaman az okuncak kitap çokken vakit kaybetmeyeyim :>
      Eheh inşallah, teşekkürler River :>

      Sil
    2. aman sen bana bakıpta sakın aklındaki kitaptan vazgeçme. sonuçta herkesin zevki bir değildir derler. belki seversin, ilk kitabını edin yada başka arkadaşlarında kitap hakkındaki düşüncelerini al derim. ^^

      Sil
    3. Yok yok sınıf arkadaşım kütüphaneden alıp okudu o da pek sevmedi :D Çok kitap var zaten okunacak :>>>>>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!