Pazar 6'lısı: Bu Yıl Okuduğum En Güzel 6 Kitap

2015'in son Pazar 6'lısından merhaba!
Bugüne kadar -yanlış saymadıysam- 10 pazar 6'lısını geride bıraktık. Dürüst olmak gerekirse kimsenin katılmayacağına dair içimde bir korku vardı hep ama burada olsun instagramda olsun hiç yalnız kalmadık. Hatta benim unuttuğum haftalarda bile Pazar 6'lısına devam edildi. Bir kere de olsa katılan herkese teşekkürler ^___^ Umarım daha birçok Pazar 6'lısı gerçekleştiririz :>>
Şiiimdi gelelim bu pazarın temasına: Bu Yıl Okuduğum En Güzel 6 Kitap. Bu yıl o kadar güzel kitaplar okudum ki seçmek benim için çin işkencesinden farksız. O yüzden temayı birazcık esnekleştirip Bu Yıl Okuduğum En Güzel 6 Kitap/Seri yapacağım :d Listeyi okurken en keyif aldıklarımdan seçtim ve ta da!

1) Pariste Aşk (Anna and The French Kiss)-Stephanie Perkins
Bu yılın en tatlış kitabıydı. RAKİPSİZ. Hiç bu kadar seveceğimi düşünmüyordum oysa ama yazar o kadar güzel karakterler oluşturmuş ki her birini ayrı sevdim. Tabi en çok Etienneyi  :')))
2) Cam Şato Serisi (Throne of Glass)-Sarah J. Maas
3)Ay Günlüğü Serisi (The Lunar Chronicles)-Marissa Meyer
Bu seriyi sevmeyen yoktur herhalde? Masallarla bilimkurguyu karıştırmışlar ve ortaya muhterika bir seri çıkmış. Okuyalım Okutalım lütfen jlkj
4)Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi (The Ruby Red Trilogy)-Kerstin Gier
5)Grisha Serisi (The Grisha Trilogy)-Leigh Bardugo
Aslında sırf finali yüzünden bir ara seriyi koymasam mı dedim ama Darkling ve Nikolainin hatrına koydum. Yoksa seri gelmiş geçmiş en rezalet sona sahip. Var olan potansiyeli çatır çatır harcamış yazar. Çok kırgınım bu konuda.....
6)Silber (Silber: Das erste Buch der Träume)-Kerstin Gier
+ BONUS: Trendeki Kız (The Girl on The Train)-Paula Hawkins


 Eğer siz de fantastik seviyor ve keyif almak için kitap okuyorsanız yukarıdaki kitaplara göz atabilirsiniz ^____^

Share:

8 yorum

  1. Trendeki Kız'ın methini çok duyduğum için aldım geçen gün sonunda ama başlamadım. Senin yazında da gördüğüme göre başlayayım artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla başla. Yalnız uyarayım iyi bir ruh halindeyken oku bence. Kitap çökertiyor biraz insanı :D

      Sil
  2. Pazar günleri Pazar 6'lısı yazıları yazmak artık bir gelenek oldu. Pazarın geldiğini bu yazıların yazılmasından anlıyorum :-)

    Listendeki hiçbir kitabı okumamışım. Hatta Trendeki Kız hariç diğerlerini duymadım bile. Sanırım daha çok fantastik edebiyat okumalıyım. Hemen not alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleneğimiz uzun sürer umarım. Özel olarak sana da teşekkür etmek istiyorum daimi katılımın için :)))
      Öyle aman aman fantastik edebiyatın kült eserleri değiller o yüzden duymamışsındır. Fantastiğe giriş için iyi bir başlangıç olur :>>>> Umarım seversin, iyi okumalar ^____^

      Sil
  3. Hiçbirini okumadımm o_O Ay Günlüğü serisinin ilk kitabı var elimde ama hepsini tamamlayınca başlarım dedim kaldı öyle. Aa silber da elimde var onu okuyabilirim bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de dediğin gibi yap, hepsini tamamlayınca başla.Beklemesi çok zor Ay Günlüğü serisini...... :D
      Birkaç oturuşta biticek bir kitap Silber.Yorumunu merak ediyorum Silber için :>> İyi okumalar şimdiden^^

      Sil
  4. Listedeki kitapların hepsi okumak istediklerimden. Trendeki Kız ve Paris'te Aşk'ı okudum. İkisi de gerçekten güzeldi. Özellikle Paris'te Aşk koynuna alıp uyumalık bir kitaptı ^^ Grisha'nın sonu cidden çok mu berbat ya, hevesim kırıldı şu an -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz aynı demek :>>>
      Özellikle Etienneyi al uyu beraber :D Spoiler vermeden nasıl söylerim bilmiyorum ama hevesin kırılmasın. Güzel seri yine de :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!