Pinuccianın Kış Okuma Şenliği 2015

Pinuccianın okuma şenlikleri artık olmazsa olmazlarımdan biri haline geldi. Güz şenliği benim için tam bir fiyasko olduğundan heyecanla kış şenliğini bekliyordum. Birkaç gün önce kategoriler açıklanınca da başladım hemen listemi oluşturmaya. Hala birçok kategoride eksik var. Önerileriniz varsa çekinmeden yorum olarak belirtin ^_____^
Listeyi Şule'den kopyala-yapıştır yaptım. O da gulaycansever blogundan almış. İkisine de teşekkürler :)))

1. Kategori :(10 puan) Yabancı Yayınlarından bir kitap.
Lola ve Komşu Çocuk-Stephanie Perkins / 320 sayfa / Ybancı Yayınları
Bitirdim bile kitabı! Kış şenliği için iddialı mıyım? Hmm belki?

2. Kategori : (10 puan) İsminde Kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların kışın geçtiği bir kitap.

3. Kategori : (10 puan) Liseye başladığınız yıl ödül almış bir kitap veya o yıl ödül almış bir yazardan bir kitap. 

4. Kategori : (10 puan) Kaç şenliktir listenize alıp alıp okuyamadığınız bir kitap.


5, Kategori : (10 puan ) Her hangi bir Edebiyat Ödülüne aday olmuş ama kazanamamış bir kitap.

6. Kategori : (10 puan)Yasaklanmış bir kitap.


7. Kategori : (10 puan) Kitap Ağacı aylık okumalarından birini veya Kitap Ağacı kulüplerinin o ayki okumalarından birine katılıp bir kitap okumak.


8. Kategori : (10 puan) Başkasının sizin için seçtiği bir kitap.
Akhilleus'un Şarkısı - Madeline Miller

9. Kategori : (10 puan) 2015 yılında çıkmış bir kitap.
Vahşi-Sally Green

10. Kategori : (10 puan) Yazarından imzalı veya yazarından imzalı olmasını gönlünüzden geçirdiğiniz bir kitap.
Kafes-Josh Malerman


11. Kategori : (10 puan) Bilim kurgu / fantastik kurgu türünden bir kitap
Başmeleğin Öpücüğü-Nalini Singh / Yabancı Yayınları / 384 sayfa


12. Kategori : ( 10 puan) Siz doğmadan en az 250 yıl önce yazılmış bir kitap.
Northanger Manastırı-Jane Austen

13. Kategori : (10 puan)Hem beyaz perdeye aktarılmış, hem de tiyatro veya müzikal adaptasyonu olmuş bir kitap.


14. Kategori : (10 puan)Türk kadın bir yazardan bir öykü kitabı.



15. Kategori : (10 puan) Romantik türde bir kitap.
Bir Gün - David Nicholls
Şulenin 2015'te en beğendiği kitaplar listesindeydi. Hazır böyle bir kategori varken okuyayım :>>

16. Kategori : (10 puan) Karakterlerden birinin bulunduğu kitabın isminde geçtiği bir kitap.
Audreyi Bulmak-Sophie Kinsella


17. Kategori : (10 puan) Size hediye gelen bir kitap.
Kızıl Kraliçe-Victoria Aveyard / 388 sayfa / Pegasus Yayınları

18. Kategori : (Her bir kitap 5 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 40 puan) 150 sayfadan kısa 4 kitap.
Bir Kadının Yaşamından 24 Saat & Bir Yüreğin Ölümü-Stefan Zweig/128 sayfa/Can Yayınları
Şişmanlayamayan Sumocu-Eric Emmanuel Schmitt/ 64 sayfa / Doğan Kitap
Küçük Kara Balık-Samed Behrengi / 55 sayfa / Can Çocuk Yayınları
Bir Üçkağıtçının Anıları-Sacha Guitry / 96 sayfa / Gendaş Yayınları

19. Kategori : (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunduğunda ekstradan 30 puan, toplamda 60 puan) İsminde aynı kelimenin geçtiği 3 kitap.


20. Kategori : (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan) Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.
Yabancı Erkek:5.Dalga-Rick Yansey

21. Kategori : (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 90 puan) Kitaplardan birinin bir kelimeden, birinin isminin iki kelimeden, birinin isminin üç kelimeden, birinin isminin dört kelimeden ve birinin isminin beş veya daha fazla kelimeden oluşan kitaplar.
Tek Kelime: Bela-Sally Green / 396 sayfa / DEX
İki Kelime: Devrimin Kızı-Amy Engel / 262 sayfa / Yabancı Yayınları

22. Kategori : (Her kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan) Kendi temanı kendin belirle .
300 Sayfadan Kalın Kitaplar
Veliaht Prenses-Kiera Cass /444 sayfa / DEX Yayınları
Kitap Hırsızı-Markus Zusak / 574 sayfa / Martı Yayınları
Sissoylu-Brandon Sanderson / 544 sayfa / Akılçelen Kitaplar
Arkadaşlar Arasında-Holly Smale / 496 sayfa / Eksik Parça Yayınları


Share:

8 yorum

  1. Başlat'ı çok merak ediyorum yaa oku da yorumuna göre ben de alayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse seni bekletmemek için Başlat'ı okuncaklar listesinde yukarı alayım :>>

      Sil
    2. Hiii çok tatlısınn ♥_♥

      Sil
    3. yyyyay utandım o senin tatlışlığın ^____^

      Sil
  2. Benim başaramadığım sen başarırsın umarım. Bu şenlikte çok kitap okumanı ve iyi bir puan almanı diliyorum.

    Bir Kadının Yaşamından 24 Saat okumadım ama güzel olduğunu duydum. Umarım sen de seversin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh teşekkürler, şöyle bir ilk 10'a girsem keşke :D
      Bugün bitirdim Bir Kadının Yaşamından 24 Saat'i ve en az Satranç kadar güzeldi. Blogunda gördüğüm kadarıyla sen de Satrançı beğenmiştin, bunu da beğenirsin diye düşünüyorum :>

      Sil
  3. Hey, bir sürü kitap var! Okumanın sonu yok... :) Benim de ilk kitabım geçen hafta çıktı. Ters Düz'ü okursanız yorumlarınızı da beklerim mutlaka! Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtım yazısını okudum, güzel duruyor. Bir fırsat geçerse elime okurum ve yorumlarım blogumda :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!