Pazar 6'lısı: Beni Ağlatan 6 Kitap

pazar 6'lısı
Selaaamlar konuya ışık hızında giricem çünkü elimizde bir adet çalışılması gereken final ve hiç çalışmamış bir Eslem var.
Bu pazarın konusu: sizi ağlatan 6 kitap. Genelde sulugöz bir insanımdır. Üzüldüğümde, sevindiğimde, sinirlendiğimde çabuk ağlarım. Hatta gülerken bile gözümden yaş geldiği doğrudur :D Ama gelin görün ki ağladığım 6 kitap bulamadım. Güncelleme: buldum.

1.Şeker Portakalı
Kimse alınmasın gücenmesin ama bu kitapta azıcık bile yüreği cız etmeyen bana merhametten bahsetmesin. Kuzenime tavsiye etmiştim kitabı ve bitirince gevşek gevşek buna mı üzülmüştün demişti. Çok sinirlenmiştim şimdi hatırladım yine sinirlendim jkljkj 
2.Ölü Ozanlar Derneği
Okulda okuma gibi bir hataya düşmüştüm malesef. Oysa okumadan önce filmini de izlemiştim ama filmden bildiğim için okurken çok üzülmem sanmıştım. Yanıldım ;___;
3.Azkaban Tutsağı
Ne diyebilirim ki Çapulçular gerçekten zayıf noktam :(
4.Alaycıkuş
Katniss'in tek tek değer verdiği kişileri kaybettiği kitapta tabii ki ağlayacağım yani :(
5.Çöküş ve Yükseliş-Leigh Bardugo
Kitap üzücü değil. Sadece çok sevdiğim karakteri acımasızca harcamışlardı.
6.Anahtar-Marianne Curley
***DİKKAT SPOILER***
Bu kitabı da sekizinci sınıfta okumuştum sanırım. Serinin final kitabıydı. Tüm olaylar çözülmüş, kötüler kaybetmiş iyiler kazanmıştı. TA Kİ SON 5-6 SAYFAYA KADAR. SON DAKİKA ZATEN BİNBİR ZORLUKTAN SONRA BİR ARAYA GELMİŞ ÇİFTİ AYIRMIŞTI. HEM DE ÖLÜMLE. BU KONUDA MARIANNE SANA ÇOK BİLENMİŞTİM. FACEBOOKTA DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLUYORSUN SÜREKLİ AMA BUNU UNUTMUŞ DEĞİLİM.



Eğer siz de temayı beğenip yazdıysanız gönderinizin linkini yoruma ekleyebilirsiniz ^___^




Share:

12 yorum

  1. Şeker Portakalı bu yıl okunacaklar listemde, kesin ben de ağlarım ya.. Ölü Ozanlar Derneği'nin filmini izlemiştim, kitabı da çok duygusaldır eminim.. Azkaban Tutsağı -_- Yapmayacaktım bu hafta ama finallere isyan ettim, listeyi yaptım :D http://okuyanmuggle.blogspot.com.tr/2016/01/pazar-6ls-beni-aglatan-6-kitap.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken yanına mendil stokla mutlaka :((
      Finaller varken insanın her şeyi yapası geliyor :D Hemen bakıyorum listene :>

      Sil
  2. Ya ben bu listeyi yapamayacağım çünkü duygusuz bir insan olduğum için okurken ağladığım sadece iki kitap var :-( Bin Muhteşem Güneş ve Harry Potter Zümrüdüanka Yoldaşlığı. Pazar 6'lısının yapmadığım eski kategorilerinden birini yapacağım. Maksat pazarı boş geçmemek.

    Sınavlarında başarılar diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Zümrüdüandaka Yoldaşlığı aklımdan çıkmış benim o.o Ona da çok ağlamıştım oysa. Sirius :(((
      Teşekkür ederiim :>

      Sil
  3. Ben kitap okurken çok ağlarım ya ^^ Ama ilk aklıma gelen her zaman saçma bir şekilde Dan Brown Dijital Kale oluyor =)) Harry Potter'da da birçoğunda ağlamışımdır, özellikle sonlara doğru ^^

    Ben henüz bloguma isim bulamadığım için başlayamadım bir türlü :( Nail Art blogum sadece nail art olarak kalsın ben kitap, film vs için ayrı bir blog açayım istiyorum ^^ Ama isim bulmakta zorlandığım için bekliyorum biraz daha. Ama Şubat'tan itibaren katılmaya başlayacağım büyük ihtimalle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dijital Kaleyi okuyalı çok olduğu için kitap hakkında hatırladığım tek şey bilgisayarlarla virüslerle alakalı bir şeyler olduğu. Nerede ağlamış olduğunuzu çıkaramadım pek >.<
      Blog adları kişiye özgüdür biliyorum ama books in wonderland'i önerebilir miyim? Nail art blogunuzla benzer isimler olduğu için görenlerin aklına yine siz gelirsiniz gibi geliyor bana. :))

      Sil
  4. Ölü Ozanlar Derneği filmini ben de izledim, bakalım kitabı dediğiniz gibi mi? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi beğendiyseniz kitabı da büyük olasılıkla beğeneceğinizi umuyorum. İyi okumalar :)))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok reklamı yapılmadığı için ve biraz da eski olduğu için bilinmiyor malesef ama çok güzel bir seri aslında :))

      Sil
  6. Şeker Portakalını okurken ağlamayan olmamalı bence. Son sayfalarda hıçkırdığımı hatırlarım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Zezenin kaybını ben de taa derinden hissetmiştim :(

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!