Seyir Defteri #1

Yeni bir yazı dizisine merhaba diyelim :>
Bir aralar Pazar Raporu adı altında o hafta okuduğum, izlediğim ve buna benzer şeyleri yazıyordum bloga. Ama artık pazarlar Pazar 6'lısına ait olduğu için ve her hafta yazıcak bir şey bulamadığım için aynı konsepte farklı bir başlık ile devam edeceğim. Belli bir gün belirlemedim. Kafama estikçe yazarım ^___^

cheese in the trap
İlk olarak salı ve çarşamba günlerini iple çekmeme neden olan Cheese in the Trap adlı kore dizisinden bahsetmek istiyorum. Bakın bu dizi beni hem mutlu ediyor hem de üzüyor. Mutlu ediyor çünkü kadro muhteşem bir kimyaya sahip. Sadece başroller değil tüm kadro uyum içinde. Kim bu kadroyu bir araya getirdiyse bravo gerçekten. Şu anlık beni üzen tek şey var: ikinci çocuk sendromu. İkinci oğlanımız (sağ alttaki) adeta bir pamuk şeker. Konuşması, hal ve tavırları hepsi çok sevimli.
   Öhöm o kadar övdüm biraz da konusundan bahsedeyim kısaca. Dizi genel olarak Hong Seol (ortadaki kızıl saçlı kız) adlı maddi durumu iyi olmayan, okul harici vakitlerinde part time işlerde çalışan üniversiteli kızımızla üniversitenin en mükemmel, en çalışkan, en iyi(?) çocuğu olan Yoo Jung arasındaki ilişkiyi konu alıyor. Dıştan tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş gibi gözükse de Yoo Jungun esrarengiz tarafı işleri karıştırmaktadır.
Cheese in the Trap aslında bir webtoon uyarlaması. Dizi çıkmadan önce görüyordum ama çizimleri hoşuma gitmediği için okumamıştım. Şimdi bir şans vermek istiyorum, tabii dizi bittikten sonra. 
   Aslında diziyi tek bir yazıda yazsam olurmuş çünkü fark ettim ki bayağı bu dizi hakkında konuşasım var kljh Neyse dizinin birkaç bölümü daha yayınlansın, biraz daha fikir edineyim belki geniş kapsamlı yorum girerim :>

suzy&baekhyun-dream
Benim için 2016'nın en güzel şeylerinden biri Suzy ve Baekhyun düeti: Dream. Suzynin yeri bende zaten apayrı ve çok sevdiğim EXO'nun bebiş üyesi Baekhyunla düet yapacağını öğrenince sevinçten havayı falan yumrukladımjkglj ABARTMIYORUM CİDDEN BUNDAN GÜZEL NE OLABİLİR NE OLABİLİR????? Zaten çıktığı gibi tüm sıralarda birinciliği ele geçirdi ve günlerde birinci sırada kaldı.Tabii ki bende çıktığından beri aralıksız dinliyorum desem abartmış olmam sanırım.^__^ Şuraya linki koyayım da belki merak edip dinlersiniz :>

öldür yeter all you need is kill 2
Öldür Yeter'in ikinci ve son cildini okumaya başladım.  Ritanın geçmişini, orduya nasıl katıldığını, döngüsünün nasıl başladığını falan öğreniyoruz. Böyle ilginç bir konuyu sadece iki ciltte işlemek yazık değil midir yav keşke biraz daha uzun olsa. Bitmesin diye azar azar okumaya çalışıyor insan sonra cık cık. Manga okumak istiyor ama uzun seriler gözünüzü korkutuyorsa Öldür Yeter iyi bir başlangıç olabilir. Serinin Yarının Sınırında/Edge of Tomorrow adında filmi de var. Hatta başrollerde Emily Blunt ve Tom Cruise var. Mangaya %100 sadık kalınmamıştı ama yine de çok beğenmiştim ben :>

52 Week Money Saving Challenge etkinliği ile para biriktirmeye başladığımı söylemiştim daha önce. Şu an üçüncü haftadayım ve her şey iyi gidiyor şu anlık. Tam olarak 6 liram var kumbaramda :D
   Birkaç saate Pazar 6'lısı yazımı da paylaşacağım, keyifli okumalar!



Share:

8 yorum

  1. All You Need is Kill'in 2.cildini daha almadım ben alınca bir günde bitiririm zaten. Cheese in the Trap final verince ben de bloga yazmak istiyorum. Webtoon'unu tanıttığım yazı maşallah tık rekoru aldı :D

    Kumbaralı şey benim de ilgimi çekti ben de mi başlasam acaba? Ama ilerleyen haftalarda aynı istikrar sürer mi bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni çıktı 2. cilt. Yani sanırım :D Mangaları bir arkadaşımdan ödünç alıyorum çoğunlukta da o yeni aldı :D
      Dün okudum ben de yazının birazını. Sonra spoiler olmasın diye bıraktım :D
      Gittiği yere kadar götürürsün. Ne kadar birikirse o kadar kar :D

      Sil
  2. Kumbaran çok tatlı ama yaa ^^ İsim çok hoş olmuş, fikir de güzel :') Pazar 6'lını merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, taa ilkokul zamanı hediye gelmişti :>
      Tekrardan teşekkürler :D Paylaştım bile^^

      Sil
  3. ayayay eslem cheese in the trap'ı nerde gördüm diyodum ben de *__* demekki taymlaynda senden gördümde başladım jdjfj çok hoşuma gidiyo benimde :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yyya izlemene neden olduğuma çok sebindim:')) cheese in the trap hakkında daha çok şey tivitlememek için zor tutuyorum kendimi ya jfhgk çok tatlışko dizi ya çarşambaları iple çekmeme neden oldu :'))))))

      Sil
  4. Salam bloquna xoş gəldim :)) Cheese in traps i mən də izləyirəm , əyləncəli bir dramadır. Və baş rol oğlanla bağlı gizli bir şeylər var məncə :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoş buldum :>
      Ben gizli bir şeyler olduğunu düşünmüyorum pek aslında. Sadece düşüncelerini falan ifade ediş şekli daha farklı :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!