Pazar 6'lısı: Bu Yıl Tekrar Okumak İstediğim 6 Kitap

Hiç de güzel olmayan bir pazardan merhabalar. Güzel değil çünkü boynun tutuldu. Ters bir hareket de yapmadım oysa durup dururken oldu bir anda anlamadım.
Telefondan bloggera girmeyi sevmiyorum ama şu an yattığım yerden kalkamadığım için buna mecburum.
Geleliiim bu haftanın pazar 6'lısı temasına: bu yıl tekrar okumak istediğim 6 kitap!
Çok düşünmem gerekmedi bu temayı çünkü ne zamandır tekrar okumak istediğim  bir seri var: Harry Potter.
En son dokuzuncu sınıfta okumuştum. Aradan 6 yıl geçince normal olarak birçok şeyi unuttum. Umarım yıl içinde tekrar o büyülü evrene giriş yaparım :'))
Sonuç olarak benim tekrar okumak istediğim  6 kitap şunlar:
1.Felsefe Taşı-J.K. Rowling
2.Sırlar Odası-JKR
3.Azkaban Tutsağı-JKR
4.Ateş Kadehi-JKR
5.Zümrüdüanka Yoldaşlığı-JKR
6.Melez Prens-JKR

Share:

16 yorum

  1. Çok geçmiş olsun. Bir an önce iyileşirsin inşallah.

    listene bayıldım. Harry potter'ı tekrar okumak isteyince altı kitap da tamamlanmış :-) Ben seriyi bitireli sekiz sene olmuş. Ben de kitabı baştan okumak istiyorum ama 5-10 sene sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şule. Kas gevşeticiler ve zeytinyağı sağ olsun geçti ağrım :))
      Eheh tek seriyle hallederek biraz kolaya kaçtım bu hafta :D
      O da güzel, iyice unuttuktan sonra okuması daha zevkli olur büyük bir ihtimalle :))

      Sil
  2. Harry Pottera geç başladığım için şanslı hissediyorum valla :D şimdi bile ayrı kaldıkça çok özlüyorum çünkü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geç okumuş sayılırım ama ben biraz pişmanım :D Keşke daha erken okusaydım Hogwarts mektubunu falan beklerdim :D

      Sil
  3. Harika bir liste kelimenin tam anlamıyla, canım çekti :D Geçmiş olsun bu arada :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar canın çektiyse gel birlikte Harry Potter okuma etkinliği düzenleyelim o zaman sayın okuyan muggle :D
      Teşekkür ederim :>>

      Sil
    2. Serinin ikinci turunun yarısını geçtim ama :/ Üçüncüye tura beraber başlayalım :D

      Sil
    3. Oluuur ^____^
      Tahminen ne zaman başlarsın okumaya? Ben de ona göre ilk kitapları önceden okurum :D

      Sil
    4. Son üç kitap bu yıla sarktı, bir de ingilizcelerine başlamıştım bu yaz, onda da Ateş Kadehi'ndeyim henüz :/ İkimiz de tamamen bitirince bir daha konuşalım en iyisi :D

      Sil
    5. Peki öyleyse :>>>>>

      Sil
  4. haha :) listeye bayıldım :)) benim de tekrar tekrar okuduğum kitaplar bunlar :) bu arada nloglara ve challengelara bayıldım :) benim bir nail art blogum var. ama yakında başka bir blog daha açmak istiyorum kitap film vs yazabilmek için ^^ şule'nin gazına gelmiş olabilirim. o zaman bu challenge'lara ben de katılacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)))
      Bloguna az önce baktım ve bayıldım! Böyle yetenek gerektiren şeylere çok özeniyorum :))
      Gerçekten çok zevkli oluyor bu etkinlikler, sen de blogunu açıp katıl mutlaka :))) Ne kadar çok kişi o kadar eğlence ^___^

      Sil
  5. sana da mutlu çarşambalar Rin-chan. gerçi sen bunu okuyana kadar kesin ya perşembe olur, yada haftanın rast gele bir günü. o sebeple mutlu günler diyeyim en iyisi.
    listen öylesine güzel ki. bildiğin listedeki yapımlarla beş dakika bakışıp, kitabı elime ilk elime aldığım zamanlar geldi aklıma. sanırım Harry Potter serisinin bende ki yeri hiçbir an değişmeyecek. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finaller sağ olsun cuma oldu anca :D Teşekkür ederim River sana da mutlu günler ^____^
      Benim için de öyle. Her şey bir yana Harry Potter bir yana :>

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!