Pazar 6'lısı: Yeni Temalar + Bu yıl mutlaka okumak istediğim 6 kitap

Biliyorum, biliyorum yine çok erkenciyim. Son saate bıraktığım bir projeyle uğraşırken unutmuşum yeni temaları açıklamayı. Uzatmadan temalara geçiyorum.

03.01.2016 - Bu yıl mutlaka okumalıyım dediğiniz 6 kitap
10.01.2016 - Bu yıl tekrar okumak istediğiniz 6 kitap
17.01.2016 - Sizi ağlatan 6 kitap
24.01.2016 - Çocukluğunuzu hatırlatan 6 kitap 

Benim bu yıl mutlaka okumalıyım dediğim 6 kitap:

1)Sissoylu - Brandon Sanderson
Twitterda kurduğumuz kitap kulübünun (Timeline Readalong) ocak ayı kitabı. Okumazsam beni vurun.
2)Kızıl Yükseliş-Pierce Brown
Hem Kış Okuma Şenliği listemde hem de 2016 Reading Challenge listemde. Çok da merak ediyorum. İkinci kitabı Altın Oğul bile çıktı artık okumam gerek. 
3)5. Dalga-Rick Yansey
Yine ikinci kitabı bile çıkmış olan bir kitap. Bayağı da beğeniliyor.
4) 11 Doktor, 11 Hikaye
Kış tatilinde Doctor Who'ya yetişmek istiyorum. Yetiştikten sonra kitabı da okursam deymeyin keyfime.
5) Otomatik Portakal-Anthony Burgess
Otomatik Portakal'ı yine okumak istediklerimle ilgili bir listeye yazmıştım ama okuyamamıştım. 2016'da okuyacağım seni.
6)Taht Oyunları-G. R. R. Martin
Gözüm korkmuyor değil kalınlığından ama GoT muhabbetinden çok geri kalıyorum. Buna da bir son vermenin zamanı geldi jklgj





Share:

8 yorum

  1. Taht Oyunları'ndan gözün korkmasın. Ben serinin ilk 3 kitabını okudum, dördüncüyü de bekletiyorum. Okuması çok zevkli bir kitap. okurken o dünyanın içindeymiş gibi hissediyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim zevklidir, dizisini izliyordum bir ara severek. Diziyi sevdiysem kitabı da severim büyük bir ihtimalle ama kitap çantada taşımaya falan pek uygun değil. Ki ben otobüste ya da okulda okuyorum çoğunlukla :D

      Sil
  2. Pazar 6'lılarına ben de katılmak istiyorum aslında, çok eğlenceli bu tür listeler hazırlamak. Önümüzdeki haftalarda listelerimi paylaşabilirim umarım.. Ve umarım kitapların hepsini okuyabilirsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım herkese açık, ne kadar çok kişi o kadar eğlence <3 Haftaya pazar gözüm blogunda olucak :D
      Umarım, teşekkürler :>

      Sil
  3. Temalar çok hoş :) unutmazsam katılayım ara ara ben de :) listenin hepsi benim de okumak istediklerim arasında. E hadi bize kolay gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim gerçekten seni de aramızda görmekten^^ Kafiyeli oldu :D

      Sil
  4. ben de taht oyunlarında seriyi tamamlayabilmiş değilim. iki kitabını okudum ve inanır mısın daha diziyi bile izlemedim. bir vakitler fan sitesine kayıt olmuştum, sitedekilerin dediği şuydu "sen burada fazla dolanma. madem yeni başladın ilk kitabını al oku. spoiler kaynıyor buralar spoiler" oysa spoiler da severdim, ama nasıl bir ruh hali çöktüyse gidip ilk iki kitabını aldım. dizinin dördüncü bölümündeydim. diziyi bir kenara bıraktım ve siteye de girmez oldum. alskdja Anlayacağın öylecene kala kaldı benim GoT serüvenim. Umarım her birini uyabilirsin Rin. Bu ayın temaları çok hoşmuş yalnız.
    geçen sefer sadece birine katılabilmiştim. :/
    fakat onuda yaparken epey bir eğlenmiştim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kötü olmuş ama çok bir kaybın yok bence. Okuduğum yorumlara göre dizi gittikçe kitaptan uzaklaşıyormuş. Kitabı çook sevenler dizinin bir sürü kusurunu bulup sinirleniyorlar falan.
      Hatırlıyorum favori kötü karakterler temasına katılmıştın. Çok da güzel yazmıştın her bir seçimini tek tek anlatarak :')) Vakit bulursan yine bekleriz Pazar 6'lısına :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!