Gezdim, Gördüm ve Nihayet Döndüm!

İKİ HAFTA. Koskoca iki haftadır yoktum ve nihayet döndüm! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Buralarda değilken çok bir şey kaçırmadığımı umuyorum. Eğer bunu mutlaka görmelisin/bilmelisin dediğiniz şeyler varsa yoruma yazarsanız gerçekten çok sevinirim :>

Burada yoktum belki ama bu blogumu hiç düşünmediğim anlamına gelmiyor. Aklım sürekli burada ve yapacaklarımdaydı. Bazılarını unutmadan not alabildim ama bazı fikirler o kadar şanslı olamadı maalesef...Neyse olduğu kadar olmadığı kader diyip kendimi NEYDİ NEYDİ HATIRLA ESLEM HATIRLAMALISIN!!! diye darlamayı bıraktım. Not aldığım fikirleri de inşallah en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım. Demem o ki beklemede kalın efenim :>

Gelelim nerelerde olduğuma. Başlığa gezdim, gördüm ve nihayet döndüm yazınca sanki böyle bir Türkiye turu efendime söyleyeyim dünya turu yapmışım gibi duruyor ama öyle değil ne yazık ki. Kim bilir belki ileride burada Kore maceram adı altında bir gezi yazısı yazmak kısmet olur ama şu anlık ufak tefek şeylerle idare edeceğiz. Aytepe Park ve Ayvalık gibi.

Aytepe Park, Kocaeli Belediyesine ait bir tesis. Vakıflar, kurumlar belediyeye dilekçe verip öğrencileri bu doğayla iç içe olan kampa götürme şansına erişebiliyorlar. Ben ilk kez geçtiğimiz Ramazanda bir vakıf ile birlikte gittim ve B A Y I L D I M.
 O kadar ki döndükten sonra tekrar nasıl gidebilirim diye düşünmeye başlamıştım hemen. Ama bu maalesef pek mümkün görünmüyordu o sıra çünkü bireysel gidilmiyor ve yaz sonuna kadar kampa çıkıcak olan gruplar çoktan belli olmuştu. Belki seneye kısmet olur tekrardan diyip dizimi kırıp oturuyordum ki Aytepe kampında liderlik yapmakta olan sınıf arkadaşım iki hafta önce aradı ve bana o müjdeli haberi verdi: Kampa çıkıcak olan grup vazgeçmiş, arkadaşlarımı da toplayıp gelebilir miymişim? DEDİM MANYAK TABİİ Kİ DE GELİRİM SORU MU BU?????? 
Öyle işte hemen arkadaşlara haber verip çantaları hazırladım ve pazartesi tekrar kamptaydım! Kamplar 4 günlük oluyor pazartesi-perşembe arası. İki kez çıktım yani 8 günü orada geçirebildim ama sorun yetti mi? Hayır yetmedi arkadaşlar. Yine olsa yine çıkarım. Sanıyorum ki beni anca orada liderlik yapmak paklar. Okullar bir açılsın orada liderlik yapan arkadaşın ağzını arayacağım nasıl lider olabilirim diye. Neyse çok uzattım fotoğraflara geçeyim ben en iyisi :>


Kaldığımız oda. Çok masalsı durmuyor mu? Bu masalsı görünüş sadece güneş ve yeşilliklerin marifeti.

Doğa yürüyüşünden bir kare. Fotoğraf bana değil çok sevgili arkadaşım Naimeye ait. Kendisinin blogumdan haberi yok ama olsun .


Resim yazısı ekle
Günbatımı. Yoksa gündoğumu muydu?
Kamp ateşimizden fantastik bir görüntü.
Hamakta sallanırken gökyüzünü çekmiştim. Hamağı da buradan özlem ve saygıyla anıyorum. Deli olduğum için sabahın 6'sında bile çıkıp sallanmıştım.
Doğa yürüyüşünden bir kare yine. Üzgünüm ama tembel kişiliğim yürüyüşü sevmeme engel oluyor. Koşmayı seviyorum ama yürümek...sıkıcı.
Daha paintball, okçuluk, bisiklet, pentatlon gibi etkinlikler de vardı ama onların fotoğraflarında ya ben ya da arkadaşlarım gözükmüş. İfşa olmaya da henüz hazır değilim :D İnşallah seneye Aytepe kamptan daha güzel fotoğraflar, anılar paylaşmak kısmet olur :>

Sırada Ayvalık tatili var. Bu o kadar ani gelişen bir şey oldu ki hiçbir şeyi ayarlayamadan gitmek durumunda kaldım. Perşembe günü kamptan döndüm ve cuma yola çıktık. Kampın yorgunluğu, tekrar çanta hazırlama falan derken Pazar 6'lısı temalarını yayınlayacak, hatta temaları hazırlayacak vaktim bile olmadı. Bende Şuleden Pazar 6'lısının temalarını yayınlamasını rica ettim ve o da kırmayıp hemen yeni temaları yayınladı. (Şulenin yazısına gitmek için tık) Buradan bir kez daha Şuleye teşekkür etmek istiyorum ^_____^

Ne diyordum en son? Hah çok acele oldu her şey. Öyle ki unutulan diş fırçalarından tutun alerji ilacına kadar bayağı önemli şeyleri unutmuşuz....sağlık olsun. Gittiğimiz yazlık Ayvalıkın Karaağaç köyünde ve tam olarak emekli yeri. Yanıma kitaplarımı almasaydım akşamları patlardım büyük bir olasılıkla. Tamam denizi güzel havası güzel ama ekmek almaya bile arabayla gitmek zorundasın. Bir haftadan fazla yaşanıcak yer değil bana göre. Sıra fotoğraflarda :>

Resim yazısı ekle


Bu yazıyı burada noktalayayım artık. Yeterince uzattım gibi :D Herkese keyifli günler ve eğer bu yazıyı sonuna kadar okuduysanız tebrikler :D

Share:

10 yorum

  1. ay kamp olayını baya sevdim! :D Keşke ben de gidebilsem ben de orda olabilsem gibi şeyler dedim içten içe.Çok güzel fotoğraflar çekmişsinz/çekmişsiniz.Senin adına sevindim bol bol tatil yapabilmişsin.Ben daha çalışmaktan evde bile duramadım ^^
    Ben de diyorum Pazar 6'lısı yok aa bu kız nerde diye :D Nerde olduğun çıktı :D
    Hah Kore gezisine de amin.
    Son olarak W'yu izlemelisin bence kaçırdığın tek şey odur burda *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli olmaz bakarsın bir gün yolun Kocaeliye hatta kampa düşer :>>
      Teşekkürleer^____^ Sen de yaz bitmeden rahat rahat kafanı dinlersin umarım :>
      AAAAY BİRAZDAN W MARATONU YAPICAM. 3 BÖLÜMÜM VAR İZLEYECEK :')))

      Sil
  2. Hoşgeldiniz 😄. Fotoğraflara bayıldım ☺️.

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar harikaa! Çok güzel bir iki hafta geçirmişsin vallahi, imrendim kızz :D Yolun Sonundaki Okyanus da arka plana cuk diye oturmuş ama haaa. Manzaralara gerçekten bittim, harika yerler gezmiş görmüşsün.. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh tişkürler :> Yaz tatilimin dolu dolu geçtiği nadir zamanlardan biri oldu bu yaz :D
      Yolun Sonundaki Okyanusu son gün çektim ya neredeyse unutuyordum :D Çok tişkürler tekrardan daha güzellerini sen gezersin umarım :>

      Sil
  4. Evet, yazını sonuna kadar okudum :-) Hoş geldin.

    Ben de yürümeyi çok severim ama koşmayı hiç sevmem. Saatlerce yürüyebilirim ama koşunca hemen yoruluyorum. Belki bir gün koşabilecek kondisyona sahip olurum.

    Fotoğraflar çok güzel. İnsan arada bir doğaya kaçmak istiyor. Yenilendiğini hissediyorsun.

    O zaman yeni blog yazıları gelsin bakalım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh bir kez daha tebrikler o zaman :D Fotoğrafları falan da ekleyince çok uzun bir yazı oldu. İn in bitmiyor resmen :D
      Benim de kondisyonum çok zayıf, çabuk yoruluyorum ama en azından daha eğlenceli geliyor. Yürürken yollar bitmiyormuş gibi geliyor bana :D
      Kesinlikle. Şehir ortamındayken insan o doğa ihtiyacının farkına varamıyor. Ancak doğayla buluşunca ayrılası gelmiyor :'))
      Yarın Gündönümünün yorumunu yayınlayacağım inşallah :')

      Sil
  5. Bütün fotoğraflar çok güzel ama içlerinde beni en çok heyecanlandıran kaldığınız oda oldu. Oradaki atmosfer kim bilir nasıl... Çok güzel geçirmişsin zamanını, darısı bizim başımıza diyelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzeldi sadece tek pencere ve pencerenin de yeşilliklerle kapanmasından dolayı biraz ışık sorunumuz olmuştu :D O masalsı görünüşün arkasında bir karanlık yatıyor :D
      Amin inşallah :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!