Okuoku'da Çok Satan Kitaplar 10 Lira!

Reklam başlığı gibi oldu resmen ama olsun. Sevgili kitap kurdu kardeşlerimi bu fırsattan haberdar etmek boynumun borcudur dedim ve işte buradayım. Okuoku kullandığım ve tavsiye ettiğim bir site. Sizin ayraç koyun diye not düşmenize fırsat vermeden bolca güzelim ayraçlarla donatıyorlar siparişinizi. Sadece 75 lira ve üstüne kargonun bedava olması üzücü ama o kadar kusur kadı kızında da olur, değil mi? Gelelim indirimdeki kitaplara ve benim hangilerini tavsiye ettiğime.
Bunların içinde okuduğum yok maalesef ama Isla&Mutlu Son ile Hayalet Kalbi sipariş ettim. İkisi hakkında da olumlu yorumlar okudum hep. Güzel olduklarına inancım %85.

Buradan da Vampir Akademisini okudum sadece. Vampir Akademisini 5-6 yıl önce okuduğumda sevmiştim (Son iki kitap hariç) ama şimdi okusam eskisi kadar sever miyim bilemiyorum. Sonsuzluğun Kıyısındayı sipariş etmiştim. Zaman yolculuklu falan  bir şey. Bakalım güzeldir inşallah.

Bu sayfadaki hiçbir şeydem pişman olmazsınız gibi geliyor bana. Kül, İyi Kız, Şeftali Kokan Yaz ve Şeftali Kokan Sırlar hariç hepsini okudum ve hepsini tavsiye ederim. Özellikle MARSLI, CINDER, SCARLET VE CRESSİ. Ay Günlüğü serisi hazır indirime girmişken kaçırmayın bence.
Öyle işte. Hiç vakit kaybetmeden alışverişinize başlayın diye okuoku linkini şuraya bırakıyorum ve iyi alışverişler diliyorum!

Share:

7 yorum

  1. Ah ah ben de VA serisini almak istiyorum.Ben de sadece ilk kitabı var serisinin ve elimde olması gerektiğini hissediyorum nedense.İleride kızıma "al bak oku vampirleri sev" gibisinden bir şey der miyim bilmiyorum ama almak istiyorum :D
    Elimde sadece Marslı,İyi kız ve de Lola olması garip,çok garip...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o his bende de var ama zamanında e-kitap olarak okuyup bitirdiğim için şimdi parama kıyamıyorum. Okumadığım kitapları almayı tercih ediyorum. İlerde az biraz zengin olursam ama paraya kıyıp alırım :D
      İleri çocuğuma vampir akademisini okuturum ben de. Türünün en iyisi değil ama o zamanlar genç yetişkin serileri popüler değildi, zamanının iyilerindendi diyerek :D

      Sil
  2. çok iyi yapmışsın canım yazmakla. insan her kampanyadan haberdar olamıyor. okuoku'dan hiç alışveriş yapmadım ama sırf o hediyeleri için yapmak istiyorum bir gün. kitapların gelince bir alışveriş yazısı da isteriz ama :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke kampanyaları tek yerden takip edebileceğimiz bir yer olsa :))
      Alışveriş yazısı biraz zor. Kitapları gizli aldığım için kargo eve değil arkadaşıma gidicek. Ne zaman kitapları arkadaşımdan alırım bilmiyorum :D

      Sil
  3. Kitap satın alma yasağı koydum kendime yıl sonuna kadar, yapılır mı bu Eslem -_- Neyse, sadece bir göz atayım bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Sadece" bir göz atmaktan ne zarar gelir canım :D Hem yasaklar çiğnenmek içindir şşş

      Sil
  4. Sağol *-* Evet ya böyle fırsatlar her zaman bulunmuyor. Bir de ciltli ciltli kitapları indirime sokmuşlar çok sevindim görünce :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!