Pazar 6'lısı: 6 Kitap 6 Alıntı

Merhabalar ^____^
Bir günde iki yazı yayınladığım nadir günlerden birindeyiz. Sabah Korkunç Bir Maraton kapsamında izlediğim Train to Busanla ilgili düşüncelerimi yazmıştım. Sırada Pazar 6'lısının bugünki teması olan 6 Kitap 6 Alıntı var.

Alıntıları rastgele farklı 6 kitaptan seçtim. Umarım beğenir ve bir nebze de olsa sizde kitabı okuma isteği uyandırır seçtiğim alıntılar.

Cun, eğer söylediklerin sessizlikten daha güzel değilse, sus.

Şişmanlayamayan Sumocu-Eric Emmanuel Schmitt


 Çocukluğumu özlemesem de o yaşlarda sahip olduğum, dümyam parçalanırken bile basit şeylerden zevk alma becerimi özlüyorum. İçinde yaşadığım dünyaya hükmedemez, beni inciten şeylerden, olaylardan, insanlardan kaçamazdım. Yine de ufak tepek mutlulukların tadını çıkarabiliyordum.
Yolun Sonundaki Okyanus-Neil Gaiman 
Ama o andan sonra, Hermione Granger arkadaşları oldu. Bazı olaylar vardır, dostluklara yol açar, dört metre boyunda bir ifritin canına okumak da öyle bir olaydı işte.”
Harry Potter ve Felsefe Taşı-JK Rowling
Birini kızdırmanın en kolay yolu ona sakin olmasını söylemektir.
Kuşatma ve Fırtına-Leigh Bardugo 
Bizim inancımız çoğu zaman en zayıf olması gereken yerde en güçlüdür. Umudun doğası budur.
Sissoylu Son İmparatorluk-Brandon Sanderson
Rica ediyoruz, yalvarıyoruz hepinize, lütfen
Evinize gider gitmez atın televizyonunuzu pencereden, televizyonun boşalan yerine,
Hemen koyuverin bir kütüphane,
Sonra dolsun o güzelim kitaplar raflara,
Girmesin bir daha o kötü görüntü odalara.
Charlie'nin Çikolata Fabrikası-Roald Dahl 

Share:

4 yorum

  1. Harry Potter'daki o cümleyi hatırlıyorum :-)

    "Birini kızdırmanın en kolay yolu ona sakin olmasını söylemektir." cümlesine katılıyorum. Eşim "Buna kızacak ne var?" dedikçe ben daha da sinirleniyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar ya. Bir de kapa çeneni lafı beni çileden çıkarıyor. Susacağım varsa da susamıyorum o saatten sonra :D

      Sil
  2. Hepsi çok güzeldi ya, özellikle sonuncusunu çok tuttum :D Bu haftanın teması çok güzeldi de, sen de zorlandın mı ya alıntı seçerken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuncusu daha da uzundu aslında da kısa kestim :D
      Hem de nasıl zorlandım Gözde görmeliydin seçerken ki halimi. Yok şu alıntı kitabı daha iyi anlatıyor ama bu da çok anlamlı o alıntı daha komik derken kafayı yedim seçerken :D
      Ara ara alıntılar başlığında beğendiklerimi paylaşmam lazım aslında :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!