Mim: 2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler

2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler
Hep yolunu gözlediğim mime davet aldım sonunda, yaşasın! Davet eden Kore Fenomenine ve Şuleye çok teşekkürler :') Davet edilmediğim mimleri yaptığım gerçeği de var ama...neyse, şimdilik konumuz bu değil. 
Başlıktan da anlaşılacağı üzere hayallerimiz ve hedeflerimizle ilgili 5 adet soru var. Öyleyse başlayalım!
2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler
Hmmm hangi birini söylesem ki? Şaka şaka o kadar da çok değil. Çabuk pes etme özelliğimden kurtulsam başlı başına bir başarı olur benim için. Bir kere hayır cevabını alınca ısrar edemiyorum maalesef. 2017'de tuttuğunu koparan biri olmak istiyorum. (OLAMADI)
2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler
 Sanıyorum ki sonsuz dilek hakkı isteme gibi bir seçenek mevcut değil? O zaman bir sevdiğim insanları asla kaybetmemek, iki yurtta barış dünyada barış, üç de sağlık olsun. Sevdiklerimiz yanımızda olduktan sonra sağlıklı ve barış içinde yaşıyorsak gerisi hayatın tuzu biberi olur.
2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler
Gerçek hayata dönüş çok ani oldu ama tüh. Daha sosyal bir insan olmak istiyorum. Katılmak ve aktif görev almak istediğim birkaç kulüp var. Kabuğumu kırıp bunlar için adım atmak istiyorum.
2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler
 Şimdi büyük ikramiye ne kadar ki bilemedim. Neyse hayal edemeyeceğim kadar çok olduğunu düşünüp cevap vereyim. Bu dünyadan göçüp gittikten sonra arkamda adımı taşıyacak bir şey bırakmak istiyorum. Okul olur, vakıf olur, Afrikada bir su kuyusu olur, cami olur, olur da olur yani. Yeter ki sürekli aktif olarak işleyecek bir şey olsun. Hmm sonra anneme bir tuhafiye dükkanı, babama eczane, kendime de kafe-sahaf arası huzurla kitap okuyabileceğiniz, kahvenizi içebileceğiniz bir dükkan açayım. Bitti mi ikramiye? Bitmemiştir diye umup bir Hac ve Kore gezisi de ekleyelim. Hatta durun durun Korede eğitim olsun. 
2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler
 Geldik daha gerçekçi hayallere. Tıkandım şu an. Meğer her şey paraymış :D İnsanları mutlu etmek diyelim o halde. Çoğu zaman bunun için para gerekiyor olsa da bazen ufak bir gülümseme bile yeterli oluyor. Şimdilik bununla idare edebilirim.

Şimdiii mimleme zamanı. Yorum Cadısı, Kristal Kitap, Büyülü Ayraç, Kitap Sayfaları, Rüya Kitaplık ve şu an bu yazıyı okuyan kişiyi (EVET EVET SENİ. Yok sağına soluna bakma seni diyorum işte) 2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler mimine davet ediyorum. Herkese keyifli günler! :))

Share:

17 yorum

  1. Blogumun ismini görünce bir hoş oldum. 😍
    Yaparım üşenmesem *.* (yapmadı...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh, merak ediyorum senin cevaplarını da. Yaparsan (üşenme you can do it!!!) haber ver mutlaka :>

      Sil
  2. Birinci cevabına kesinlikle katılıyorum :D Çabuk sıkılıp, vazgeçiyorum ben de. Umarım senin için güzel bir yıl olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu maymun iştahlılık belası...Teşekkürler, hepimiz için güzel bir yıl olur inşallah :)

      Sil
  3. Ay bunun yazısını yazmaya oturmak lazım *-* Görseller harika olmuş bu arada! Eline sağlık.
    Gidip en azından kaydedeyim de unutmayayım yazacağım yazıyı *-* Mim için teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi hadi 2016 bitmeden kolları sıva o halde :D Teşekkür ederiiiim, kullanabilirsin istersen ♥‿♥
      Rica ederim :>

      Sil
  4. O kafeyi açarsan günün birinde gelmek isterim Rin-chan. Haberdar et mutlaka. Dilerim açabilirsin de.
    Yalnız ben Norveç, sen Kore. Biri bize bilet ve güzel bir çevirmen bahşetsin. :D
    2017 senin için güzel günlere ev sahipliği yapar inşallah. Güzel bir yıl geçirmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün birinde açarsam ve burada olursam ki inşallah olurum mutlaka haber veririm Riv :') Seni ağırlamaktan mutluluk duyarım :>
      Sponsor bulmamız lazım bir an önce :D
      Hepimiz için mutlu, huzurlu bir yıl olur umarım :')

      Sil
  5. Anca hayal ederim işte :D Teşekkür ederim inşallah :))

    YanıtlaSil
  6. Esseve rin, ne güzel de olmuş, o sorulardaki detay hııım ;)
    Piyango 60 milyon =)) hac'a gitmek başka türlü nasip olsun diyorum =))
    Umarım dileklerin gerçekleşir canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Feno, renk katayım dedim biraz :))
      Ahahah şimdi düşününce gerçekten çok saçma olmuş o kısım :D Piyangodan çıkan parayla dileklerimi gerçekleştirdiğimi unutmuşum :D Görüyorsun paranın hayali bile insanın aklını alıyor :D
      Teşekkür ederim, hepimiz dileklerimize kavuşuruz umarım :))

      Sil
  7. Çok güzel olmus mutlu ve hedeflerine ulastigin bir yil dilerim . Ben mimi yaptim topu diger arkadaslara atiyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Umarım hepimiz için güzel bir yıl olur.

      Sil
  8. Yalnız yurtta barış dünyada barış filan, şimdiye kadar okuduğum en evrensel dileği sen dilemişsin Eslem :D Ben çok bencilce şeyler dilemişim, utandım yani :D Tüm dileklerini gerçekleştirirsin inşallah canım benim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya inanır mısın dileyecek başka şeyler bulamadım. Aklıma bir şey geliyor sonra ya bunu ben kendim de başarırım ne gerek var lamba cinine diye diye geriye bu evrensel dilekler kaldı sadece :D
      Teşekkür ederim Gözde, mutlu huzurlu bir yıl geçirirsin umarım sen de:)))

      Sil
  9. 2017 dileklerinizin gerçekleşeceği bir yıl olsun o zaman...
    G+ ekledim sizi.
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/
    sayfama beklerim ben de.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sizin için de mutlu bir yıl olur umarım 2017 :))
      Geri ekledim ben de, teşekkürler geleceğim mutlaka :)))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!