Yıl Sonu Favorileri: 2016'da İzlediğim En Güzel 10 Kore Dizisi

Birkaç gün önce 2016'da okuduğum en iyi 10 kitabı paylaşmıştım. 2016'da izlediğim en güzel 10 kore dizisi ile enleri paylaşmaya devam edelim öyleyse.

2016 Kore dizileri açısından çok bereketli bir yıldı öncelikle. O kadar ki aynı aynda 5-6 dizi birden takip etmeye çalıştığım oldu. Belki kulağa çok gelmiyordur çok uzun zamandan beri izleyenlere ama son 2 yıldır düzenli izlemeye başlayan benim için bayağı önemli bir rakam. Bitirdiklerim ve yarım bıraktıklarımla birlikte toplamda 26 dizi izlemişim. Okuduğum kitap sayısının düşük olmasının nedeni tam da bu satırlarda gizleniyor...Bakalım neler izlemişim?
(Böyle tablo şeklinde yapmayı da Şuleden öğrendim. Çok teşekkürler Şule! Tanıtımları için dizi adlarının üstüne tıklayabilirsiniz.:'))

Dizi Adı Yapım Yılı İzleme Durumum
Weightlifting Fairy Kim Bok Joo 2016 İzliyorum
Romantic Doctor, Teacher Kim 2016 İzliyorum
Uncontrollably Fond 2016 Yarım
Entourage 2016 Yarım 
Legend Of The Blue Sea 2016 İzliyorum
K2 2016 Yarım
W-Two Worlds 2016 Yarım
Age Of Youth 2016 Bitti
Doctors 2016 Yarım
Another Miss Oh 2016 Yarım
Entertainer 2016 Bitti
Answer Me 1988 2015 Yarım
It's Okay, That's Love 2014 Yarım
Madame Antoine 2016 Yarım
Nightmare Teacher 2016 Bitti
Descendants Of The Sun 2016 Yarım
Page Turner 2016 Bitti
One Sunny Day 2014 Yarım
Hi! School: Love On 2014 Yarım
Splash Splash Love 2015 Bitti
Mask 2015 Yarım
Cheese In The Trap 2016 Yarım
Master's Sun 2013 Bitti
Oh My Ghost 2015 Bitti
Oh My Venus 2015 Yarım
Goblin 2016 İzliyorum

Bittiden çok yarım yazısının olduğu göze çarpıyor. Finalleri izleyememe gibi bir problemim var. Bitecek, bir daha izleyemeyeceğim korkusundan bunlar hep...Yoksa kötü oldukları için bırakmadım yanlış anlaşılma olmasın.

Çoğunlukla da 2016'da çıkan dizileri izlemişim. Dedim size 2016 dizi konusunda kaliteli bir yıldı. Bu seneninkileri bitiremeyince haliyle önceki senelerde yayınlanmış olanlara pek bakamadım. 2017'de buna da bir düzen getirmeye çalışacağım.

ŞİMDİİİ GELDİK YAZININ ASIL AMACI OLAN 2016'NIN EN GÜZEL DİZİLERİNİ BELİRLEMEYE. Zor oldu dostlar. Listeye bakınca her dizinin güzel yanlarını hatırlıyorum ve bu da seçmede hiç yardımcı olmuyor tabi. İşte binbir zorlukla seçtiğim, kendi kanaatimce belirlediğim 2016'nın en güzel 10 dizisi:

1)Goblin 
Şu sıralar herkesin dilinde Goblin, özellikle karakterlerinin muhteşemliği ile listeme girmeye hak kazandı. Fantastik olsun, gülerken ağlayayım, oyunculuk muhteşem olsun diyorsanız Gobline mutlaka şans tanımalısınız.

2)Oh My Ghost
(Sarışın olan kızımız Kim Seul Gi)
Görüp görebileceğiniz en şeker hayalete sahip olan bu dizinin yeri bende bir başkadır. Sebebi de Kim Seul Gi'dir. Oyuncu olmak için yaratılan bu kızı dizilerde neden daha çok göremiyoruz bir türlü anlam veremiyorum. Splash Splash Loveda başroldü ama saymıyorum çünkü dizi sadece 2 bölümdü, tadı damağımızda kaldı. Ben ki tarihi dizi sevmem ama Kim Seul Gi onu bile izlenir kıldı. Diziden çok Kim Seul Gi'yi listeye koymuş gibi oldum ama ne yapayım?¯\_(ツ)_/¯

3)Master's Sun
Yine bir hayalet vakası. Kardeşimin ısrarıyla izlediğim bir dizi Master's Sun. Gong Hyo Jin, So Ji Sub, Seo In Guk gibi isimleri barındıran bu dizi e-n-f-e-s. OST'leri daha da enfes. Hala izlemeyen varsa izlemeye davet ediyorum.

4)Cheese In The Trap

Yayınlandığı dönem ne çok ses getirdi bu dizi. Hong Seol adlı üniversiteli bir kızımızın başına gelenleri anlatan bu dizide ne ararsanız var. Başroller arasındaki çekim, gerilim unsurları, ponçik bir ikinci oğlan,  ne kadar cazgır olsa da o cazgırlıkları kendine yakıştırdığı için sevmekten vazgeçemediğiniz bir kötü kadın, kulakların pasını silen OST'ler, yine gözlerinizde kalplerle izlediğiniz bir yan çift...Yani ne diyebilirim bu dizine ne ararsanız var. Tek bir şey hariç: iyi bir final. Tamam ben finali izlemedim ama perşembenin gelişi çarşambadan belli olur. Finalden önceki bölüm öyle bir şekilde bitiyor ki...Zaten şu ana kadar dizinin finalini beğenen tek bir insanla bile karşılaşmadım. Neyse diyeceğim o ki benim ki finali izlemediğiniz sürece diziyi seversiniz.

5)Descendants Of The Sun

2016'da ses getiren bir diğer dizi de Dots. İzlediğim dönemde adeta bir mutluluk kaynağıydı benim için. Dizinin abartıldığını düşünenler var fakat kesinlikle katılmıyorum. Hem aksiyonu hem de romantizmi bu kadar iyi bir şekilde harmanlayan başka bir dizi aklıma gelmiyor şu an. Çekimlerin yapıldığı yerler de gözlere şenlikti. İzleyen herkesin kalbini fetheden Soong Joong Ki'ye değinmiyorum bile.

6)Entertainer
Evet romantik dizilere bayılıyorum ama daha da bayıldığım şey arkadaşlık temasını işleyen diziler. Ciğerimi bu türdeki dizilere feda ettiğim doğrudur. Entertainer sadakat, kardeşlik, vefa, dostluk gibi kavramları çok güzel işleyen bir dizi. Dizideki karakterleri evladım gibi seviyorum. Ji Sung hariç tabii. Ona karşı çok başka duygular besliyorum ( ͡° ͜ʖ ͡°)

7)Age Of Youth
 
Yine sıcacık bir gençlik dizisi. Dizide her şey o kadar doğaldı ki. Kızların birbirleriyle ilişkilerine ve her birinin hayatlarına tanık olduk. Her birini ayrı ayrı sevdik, yer yer sinirlendik ama sonuç olarak bağrımıza bastık beşini de. İzleyin ya, lütfen. Zaten hak ettiği ilgiyi görmediği için yıkkınım. 

8)W-Two Worlds
Yazın böyle bir gün yine bilgisayar başında otururken kardeşim bir anda odaya dalmış ve oldukça heyecanlı bir şekilde "ÇOK GÜZEL!!! İZLEMELİSİN AĞĞĞĞĞĞĞ ÇOK GÜZELL İZLE İZLE!!!!" ve benzeri şeyleri durmadan söylemesiyle Allah Allah neymiş ki bu W diyip başlamıştım izlemeye. Çok değil yayınlanmış 2 bölümü de izledikten sonra aynı heyecanla bu sefer ben kardeşimin başının etini yemeye başlamıştım. Oh Yoon Joo'nun babasının çizdiği bir webtoona girmesiyle olaylar bir başlıyor ve bir daha asla durulmuyor. İzlerken ne ara zamanın geçtiğini fark etmiyorsunuz ve daha kötüsü haftanın geri kalanında yapmak istediğiniz tek şey W'yu izlemek oluyor. 

9)Weightlifting Fairy Kim Bok Joo 
Legend of the Blue Sea ile aynı gün yayınlandığı için reytingleri düşük olsa da şu anki güncel kore dizileri arasındaki favorim kesinlikle Weightlifting Fairy Kim Bok Joo. Konusu bir halterci olan Bok Joonun ilk aşkı gibi sıradan olsa da bunun dizide işlenişi kesinlikle öyle değil. İzlerken dünyanın en uysal kişisi oluyor. Adeta bir terapi niyetine izlediğim bu diziyi ölesiye öneriyorum. 

10)Splash Splash Love ve Page Turner

Hayır yanlış okumadınız 10. sırayı iki dizi paylaşıyor. Seç seç de nereye kadar? İmkanı yok ikisinden birini liste dışı bırakamam. Zaten ikisi de mini diziydi. Page Turner 3, Splash Splash Love 2 bölümle gönlüme taht kurmuşlardı. Page Turnerın mini dizi olduğunu 2. bölümü izledikten sonra fark etmiş ve o anda başıma kaynar sular dökülmüştü. Splash Splash Love bittiğinde ise koca bir boşluktaydım. Nasıl olurdu da böyle hem oyuncularıyla de senaryosuyla gelecek vadeden diziler mini dizi olurdu? 
Listedeki tüm dizilere puanım.
2016'da bayıla bayıla izlediğim en güzel 10 dizim böyle işte dostlar. Sizin bu yıl favorileriniz neler oldu peki? Bunu mutlaka izlemelisin dediğiniz diziler varsa lütfen paylaşın benimle. Keyifli günler! (✿◠‿◠)

Share:

10 yorum

  1. O.O
    Yorum yapamıyorum.Tüm dizileri tekrar izleyesim geldi.RESMEN LİSTEMİZ AYNI bu arada.Napalım hayat..Aralık ayında post girmede zirve yaptın Essie tebrikler *-*
    Dots'ı izlemediğimi söylemiş miydim? Bu sıkışık dönemimde gidip ona başlasam mı ki..? (FİNALLER)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benim de bir çoğunu tekrar izleyesim var ama daha güncel dizileri bile bitiremedim...Böyle 1 yıl hiç yeni dizi çıkmasa da izlemek istediklerimizi bitirsek falan. Kore dizileri 16 bölüm olunca zırt pırt yeni dizi çıkıyor ve izlenelecekler listesi asla bitmiyor...
      Zevklerimiz aynıysa demek ki :'))) Sen de yayınlasana listeni. Kesin gözümden kaçan güzel diziler vardır.
      Favorileri yıl bitmeden yayınlamak istediğim için hep bunlar, tişikkürler<3
      İ-NAN-MI-YO-RUM NASIL BAŞARDIN BUNU??? Dots bu sene herkesin dilindeydi. Finallerin bitsin de vicdan azabı çekmeden tadı çıkara çıkara izlersin :D Finallerde başarılar bu arada :')

      Sil
  2. Maşallah dizi açısından bereketli bir yıl olmuş. Güzel diziler izlemene sevindim. dizilerin finalini izlememene şaşırdım çünkü ben merak ederim, dayanamam izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapta battım ama en azından dizide toparlamışım biraz :D
      Merak ediyorum aslında ama artık huy olmuş ben de çok zor finallerini izlerim dizilerin. Kıyıda köşede izlemediğim bir bölüm kalsın istiyorum :D

      Sil
  3. Master's Sun çok güzeldi ya, ikiliyi de birbirine çok yakıştırıyorum (hala) :D Goblin'i, yok ya aslına bakarsan listendeki bütün dizileri çok merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya inanır mısın Master's Suna baya ön yargılı başlamıştım başroller yüzünden. Sonra izlemeye başlayınca tükürdüklerimi yalamak zorunda kaldım :D Daha az önce Weightlifting Fairy Kim Bok Joo izledim ve en az 3-4 aylık bir yaşam enerjisi topladım, tavsiye ediyorum :D

      Sil
  4. Master's Sun'u 2016 yılı boyunca önermediğim kişi kalmamıştı. Hatta bir arkadaşla muhabbet esnasında anlatmaya başlamıştı da 'aa izliyor musun' diye sormam üzerine 'daha geçen gün diziyi anlatmıştın, unuttun mu?' dedi. Şimdi de Goblin aynı etkiyi yarattı. :D
    Dopdolu bir liste olmuş Rin-chan, çok teşekkürler. Önerilerinin her birini not ettim. Bu yıl ki dizi çizelgem ufaktan belli olmaya başladı! Umarım bir 15'e tamamlarım, geçen yıl sadece 9 adet dizi seyredebilmiştim. :3
    Fakat o başta ki çizelgemsi tabloya bittim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik dizi önerisi isteyenlere hemen önerdiğim dizilerden biri benim de Master's Sun :') Goblin de Master's Sun gibi efsane olma yolunda ilerliyor ♥
      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim Riv ♥‿♥ Yapabilirsin Riv inanıyorum :')
      Ya dimi dimi dimi. Şuleye bir kere daha teşekkür etmem lazım bu güzel tablo için. Nasıl yaptığını söylemese benim hiç aklıma gelmezdi.

      Sil
  5. Goblin kesinlikle 1 numarayı hakediyor..diğer bahsettiğin dizilerin hepsini izleyemedim ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listedeki tüm dizileri ayırt edemeyecek kadar sevdiğimden o sıralama öyle rastgele aslında. Gönlümde hepsi birinci :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!