2016'da En Çok Görüntülenen 10 Yazım

Yine bir istatistik yazısı daha. Siz belki görmekten bıktınız ama ben yazmaktan bıkmadım henüz. Gerçi bu sefer ki yazı aklımda yoktu. Ta ki Şulenin Blogumun En Popüler Yayınları yazısını okuyana dek. Hemen sıvadım kolları ve başladım en çok görüntülenen yazılarımı belirlemeye.
1)Kore Dizisi Tanıtım: Goblin (2016)
1147 görüntülenme ile birinci Goblini tanıttığım yazı olmuş. Kısa sürede bu kadar görüntülenmesi şaşırttı. Dizinin yüksek reytinglerinden ben de payımı aldım sanırım. 
680 görüntülenme ile ikinci Seçim serisinin final kitabı olan Taç olmuş. Taç yorumum aynı zamanda ilk 10'daki tek kitap yorumu olma özelliğine de sahip. 
443 görüntülenme ile üçüncü olan yazım ise güncel diziler arasında favorim olan Weightlifting Fairy Kim Bok Joo'yu tanıttığım yazı olmuş. 

4)Legend Of The Blue Sea: Replikler

349 görüntülenme ile dördüncü olan yazım severek izlemeye başladığım ama şu sıralar vakit bulamadığımdan izleyemediğim dolayısıyla replikleri güncelleyemediğim  Legend of the Blue Sea: Replikler oldu. İstatistik yazıları ve finallerim bitsin kaldığım yerden devam edeceğim efenim.
296 görüntülenme ile beşinci.
270 görüntülenme almış bu tanıtım da. Kore dizilerine sadece son 2 ayda falan yer verdim blogta  ama görülüyor ki yine de en çok onlar okunmuş. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. 
208 görüntülenme almış bu da. 
190 görüntüleme almış. Bu da bana alışveriş yazılarını çoğaltmam için uyarı olsun. Aliexpress alışverişlerimi yazarım belki bu istatistiklerden sonra.
187 görüntüleme alan bu mimi hala yapmadıysanız mime davet edildiniz efendim.
182 görüntüleme almış 2016'da izlediğim en güzel 10 Kore dizisini yazdığım yazı. 

En çok görüntülenen 10 yazım bunlarmış. Çoğunluğu Kore dizileriyle ilgili yazdıklarım oluşturmuş. 2016'da en çok yaptığım şey dizi izlemekti. O yüzden memnunum sonuçtan. Bir istatistik yazısının da sonuna geldik. Korkmayın geriye 2 istatistik yazısı kaldı sadece. Onları da ne zaman paylaşırım bilmiyorum çünkü yarın final haftasına giriyorum. Vakit buldukça yine burada olmaya çalışacağım. Öyleyse doğum günü kızı kaçar^^ (Evet, bugün doğum günüm kutlayıp da bu zavallıyı mutlu etmek istersiniz diye iki yazıdır araya sıkıştırıyorum bu bilgiyi.(◡‿◡✿) )

Share:

24 yorum

  1. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ESLEM! NİCE MUTLU GÜZEL YAŞLARA ^^
    Başka hangi istatistikler kaldı merak ediyorum *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİİİİİİM VERA ♥‿♥ İnş hep birlikte :')
      Filmler ve kitapların istatistikleri kaldı sadece :>

      Sil
  2. Ben pek dizi izlemiyorum ama Kore dizisinin baya fanatiği var sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gittikçe artan bir kitleleri var :))

      Sil
  3. Kore dizilerinin ne kadar popüler olduğunu bir daha görmüş olduk.

    Ben alışveriş yazıları okumaya bayılırım. Bloguma da yazarım. Hem insanlara fikir versin hem de ileride bana hatıra kalsın diye. Sen de daha çok alışveriş yazısı yazmalısın bence.

    Geç kaldım ama doğum günün de kutlu olsun. Mutlu, huzurlu, sağlıklı nice uzun seneler diliyorum sana. Kaç yaşına girdin? :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk dizi tanıtımını yazarken şüpheliydim ama şimdi içim rahat yazacağım :>

      Ben de severim alışveriş yazılarını okumak. Hele de kitap fuarı alışverişi olunca daha da severek okuyorum. İndirim oranlarını falan da not alıyorum ki Kocaeli Fuarına kabataslak hazırlık yapayım :D

      Çok teşekkür ederim Şule (✿◠‿◠) (Şş aramızda kalsın 21 oldum)

      Sil
    2. Sen daha küçükmüşsün ya :-) Çok güzel yaşlar bunlar. Tadını çıkar canım.

      Sil
    3. Küçük mü? :D Niyeyse artık iş işten geçmiş ve bitmiş hissediyorum :D Bence 5 yılda bir yaşımı büyütme zamanı geldi :D

      Sil
  4. Kore dizileri açık ara fark atıyor çoğunlukta sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmuş cidden ben de şaşkınım :D Gönül rahatlığıyla Kore dizileri yazılarıma devam edebilirim demek herhalde bu :))

      Sil
  5. Musmutlu yıllar :))
    Kore dizileri revaçta :D Ben de uzun zamandır izlemedim, özledim :))

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler ^____^
    Evet şaşırtıcı sonuçlar :D Oo o zaman hemen gidermek lazım bu özlemi :D

    YanıtlaSil
  7. Legend of the blue sea'yi merak etim, hatta diğer yandan ona da bakıyorum şu an 'modamdan vazgeçmem' yaa askdljaf. Bir an kardeşimi gördüm bu kare de. Neyse sayfadan ayrılıp daha sonra bakacağım sanırım, hem dizinin konusunu da okumam gerek. :D Fantastik bir şey gibi geldi. Bu yıl ki daha nice yazılarını, bol, bol görüntülenmesi dileğiyle Rin-chan. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz klişeleşti Legend of the Blue Sea ya. Hatta izlemeyi bıraktım ben. Boş bir zamanımda Jun Ji Hyun için devam ederim belki :((
      Ahhahah o sahne efsaneydi cidden :D Kardeşler hep böyle mi acaba benimkinin tarzı her şeyden önce geliyor :D
      Denız kızıyla bir insanın aşkı dizinin konusu :> Çok teşekkürler Riv! :'))

      Sil
  8. Kore kore Açık ara önde :)))) Dizi Kültürüm aşırı olmamasına rağmen İnsanları mutlu eden yazılar yazıyorsan ne mutlu sana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da demektir ki Kore yazılarına ağırlık vereceğim :)) Kesinlikle en ufak bir faydam dokunuyorsa ne mutlu bana :))

      Sil
  9. Sanırım benim de blogunda en çok takıldığım / okuduğum kısımlar kore dizileri oldu.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstatistikler doğru söylüyor yani :)) Şu sıralar boşladım kore dizileriyle ilgili yazıları ama önümüzdeki günlerde toparlayacağım umarım :))

      Sil
    2. Şuana kadar 'she was pretty' ve 'kill me heal me' yi izledim.Hoşuma da gitti.Sonra çok bilmediğim için devamı gelmedi. Yazıların gelirse bende yeni bir dizi daha ekleyebilirim kore dizilerime :)

      Sil
    3. 2016'da izlediğim en güzel 10 dizi adlı yazımdaki tüm dizileri gözüm kapalı tavsiye ederim :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!