Pazar 6'lısı: Bu Yıl Okumak İstediğim 6 Kitap

2017'nin ilk pazar 6'lısından selamlar efenim. Ocak ayının temaları neler merak ediyorsanız sizi şöyle alayım. Bugünün teması Bu Yıl Okuma İstediğim 6 Kitap.  Goodreads okumak istediğim kitapların sayısını 688 gösteriyor ama bu seçim yapmamı zorlaştırmadı. Kitap kulübünün aylık okuması, okuma şenliği ve en yakın arkadaşımla birlikte oluşturduğumuz challenge sağ olsun bu yıl okuyacağım kitaplar ufak ufak belirlendi bile. Şimdi bakalım hangi kitaplarmış bu yıl okuyacaklarım.

Bu üç kitap da arkadaşımla oluşturduğumuz challenge için seçtiğim ve kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplar.
İçimdeki Müzik-Sharon M. Draper
Bu kitap beni ağlatacakmış gibi bir his var içimde ama hadi hayırlısı.
Olağanüstü Bir Gece-Stefan Zweig
Satranç ve Bir Kadının Yaşamından 24 Saatten sonra Zweig'in diğer kitaplarını da okumak istiyordum ve okumaya devam edeceğim ilk kitabı da Olağanüstü Bir Gece olucak. Challengedaki klasikler kategorisi için seçildi.
Aşk ve Arkadaşlık-Jane Austen
Austen kategorisi için seçtiğim kitap Aşk ve Arkadaşlık. Ayrıca 2017 Reading Challengedaki mektuplardan oluşan bir kitap kategorisine de uyuyor. Anlayacağınız bir taşla iki kuş hesabı!
Ben Robot-Isaac Asimov
Timeline Readalong'un ocak ayı kitabı.
Kötü Günler Başlarken-Lemony Snicket (Okundu. Yorumu için kitap adına tıklayabilirsiniz.)
Dizisi çıkmadan (13 Ocak) bari ilk kitabı okumak istiyorum. Aslında başlansa bir oturuşta bitirmelik bir kitap. 
Hava Uyanıyor-Elise Kova (Okundu. Yorumu için kitap adına tıklayabilirsiniz.
D-E-L-İ GİBİ MERAK EDİYORUM. CAPS LOCKUN AÇILMIŞ OLMASINDAN NE KADAR HEYECANLI OLDUĞUM ANLAŞILIYORDUR HERHALDE. Fantastik bir kitap ve elementleri konu alıyor. Ben ki avatarı ve korrayı gözlerinde kalpler ile izlemiş bir insan olarak bu kitabı okumam lazım. Acilen.

Benim öncelikli olarak okumak istediğim 6 kitap bunlardı. Henüz Ben Robot ve Hava Uyanıyor elimde yok ama diğer dördünü okursam fuara kadar (mayısa kadar) kitap almama sözüme bozacağım. Sizin bu yıl okumak istediğiniz 6 kitap hangisi? Blogunuza yazdıysanız eğer linkini yorumlara bırakabilirsiniz. Keyifli günler!^^


Katılımcılar (Yazılarını okumak için üstlerine tıklayabilirsiniz)

Share:

13 yorum

  1. Şu an Austn'ın Gurur ve Önyargı'sını okuyorum, filmini izledim zamanında kitap kalmıştı bir başladım bakalım. Zweig'in de Satranç'ı çok sevdiğimden diğer kitaplarını da okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de mini dizisi ve Gurur ve Önyargının. Kitap bittikten sonra izlemeni öneririm. Darcy ile bütünleşmiş Colin Firth var :)) Öneri makinesine de bir şey önermek bir ilginç oldu :D

      Sil
  2. Olağanüstü Bir Gece bayıldığım kitaplardan biridir umarım sende seversin. :)
    Ben Robot'u merak ediyorum, belki sen okuyunca gaza gelir okuyabilirim bende. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ya çok umutluyum Olağanüstü Bir Geceden. Hem yazarı hem de kapağı muhteşem olunca benim beklentiler tavan yapıyor :D
      Ahaha hadi bakalım inşallah :D

      Sil
  3. Olağanüstü Bir Gece bende de okunmayı bekliyor. Bu sene okurum. Zweig çabuk okunuyor.

    Jane Austen2ı çok severim ama bu kitabını duymamıştım. Hemen okuma listeme ekliyorum.

    Isaac Asimov'un çok kitabı var ama ben hiç okumadım. Hakkında bilgim de yok. Bilmediğimiz ne çok yazar, kitap var.

    Ben de pazar 6'lısını yazdım bu hafta. Buradan okuyabilirsin :-) http://suleuzundere.blogspot.com.tr/2017/01/pazar-6lisi-bu-yil-okumak-istedigim-6.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanlarımız uyarsa belki birlikte okuruz Şule, ne dersin? :))
      Ben de kitap fuarında rastgele karşılaşmıştım Aşk ve Arkadaşlık ile. Filmi de varmış hatta.
      Pek aramın olmadığı, bilim kurgunun usta yazarlarından Asimov. Lisede sanki bir kitabını okumuştum ama o kadar hayal meyal hatırlıyorum ki ilk defa Ben Robot ile Asimovu tanıyacağım desem yeridir.
      Cidden bilginin hiç sınırı yok :))
      Hemen yazına bakıyorum ve katılımcalar olarak kendi yazıma ekliyorum :))

      Sil
    2. Olur derim. Sen okumak istediğin zaman yaz ben sana katılırım. Ocağın 20'sinden sonra her zaman müsaitim ben.

      Sil
    3. 20'sinden sonra benim için de uygun olur. Bir hatırlatma kurayım hemen telefonuma o halde :>

      Sil
  4. Ben senin challenge yazına ayrıntılı bir bakacaktım bak şimdi hatırladım -_- Senin listedekileri görünce bunları da çok merak ettim ve okumak istedim aslında. İçimdeki Müzik cidden ağlatmalık duruyor. Jane Austen'den iki kitap okudum, bana yetti, huzur içinde yatsın :D Umarım hepsini okuyabilirsin, okuyabiliriz ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Challenge için belirleyeceğin kitapları merakla bekliyorum Gözde^^
      Ya zaten baş karakter küçük bir çocuk olunca illa ağlatıyor kitaplar :( Ay keşke yıldınız barışsaydı Austenla :D Kısmet değilmiş ne yapalım :D
      Teşekkür ederim, umarım okur ve yorumlarız :))

      Sil
  5. SON KİTAP.
    SON KİTAP!
    OKUR OKUMAZ YORUMUNU YAZAR MISIN, RİN-CHAN? YAZSAN HOŞ OLUR HANİ. cidden güzel olur. TARDIS bile yapmaya kalkışırım senin için. Talihsiz serüvenlerin, dizinin çıkacağını bilmiyordum, oyuncular kadrosunda HIMYM'ın Barney'sini görünce şok oldum. Delicesine bekleyeceğim. Dizi haberi için de teşekkür ederim ayrıyetten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TARDIS mi!? O halde kitap almama sözümü bozuyorum :D Kitap elime geçtiği gibi okuyacağım Riv!
      Rica ederiim Riv, umarım keyifle seyredeceğimiz bir yapım olur^^

      Sil
  6. İlk kitabı bitirmeme az kaldı ama beklediğimi tam olarak bulamadım ben ne yazık ki :/
    Teşekkür ederim. Kesinlikle katılıyorum isimleri bile yeter :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!