River'ın Kış Anime Challenge'ı

Bu aralar Haikyuu aşkım son safhada yine :')
Geçenlerde Riv çok güzel bir challenge başlattı ve tabii ben de hemen katıldım. Hazır Haikyuu ile anime izlemeye geri dönmüşken katılmamazlık edemezdim. Kategoriler de zaten birbirinden orijinal. Listede bir sürü boşluk olduğundan önerilere açığım!^^

CHALLENGE LİSTESİ
(+5 puan) OVA / ONA izle: Hellsing
(+5 puan) Özel bölüm izle:
(+10 puan) Bir film izle:
(+10 puan) Yeniden uyarlanma bir yapım izle: Sailor Moon Crystal
(+10 puan) CLAMP yapımı bir seri izle:
(+10 puan) Orjinal kurgulu bir yapım izle: 5 Centimeters Per Second
(+10 puan) Manga yahut Manwha uyarlaması bir yapım izle: Orange
(+10 puan) Hafif roman (light novel) veya oyun uyarlaması bir yapım izle: 
Hataraku Maou-sama!
(+10 puan) Ödül almış bir yapım izle:
(+10 puan) 1995 yılı öncesi bir yapım izle:
(+10 puan) 1981 - 1990 yılları arası yayınlanan bir yapım izle:
(+10 puan) 1990 - 2000 yılları arası yayınlanan bir yapım izle:
(+10 puan) 2000 - 2016 yılları arası yayınlanan bir yapım izle: Haikyuu 
(+10 puan) 2017 kışı yayınlan bir seri izle:
(+20 puan) 100 üstü bölümlü bir yapım izle:
(+10 puan) İçerisinde uzay / zaman yolculuğu / paralel evrenleri konu edinmiş bir yapım izle:
(üçünden birisi olabilir. Her ek yapım için +10 puan. Tüm yapımlardan seyredene +30)
(+10 puan) Steampunk / Cyberpunk / Biopunk konu edinmiş bir yapım izle:
(üçünden birisi olabilir. Her ek yapım için +10 puan. Tüm yapımlardan seyredene +30)
(+10 puan) Gerilim ve Gizem türünü barındıran birer yapım izle: UN-GO
(+10 puan) Josei ve Romantizm türünü barındıran birer yapım izle:
(+10 puan) Süper kahraman temalı bir yapım izle:
(+10 puan) Tarihi bir yapım izle:
(+10 puan) Askeri bir yapım izle:
(+10 puan) Kurgusu 19. yy'da geçen bir yapım izle:

Share:

14 yorum

  1. Orange'ı seyretmedim biliyor musun. İzleyip izlemem konusunda zihnim yazı tura atıyordu. Galiba seyredeceğim. Hii hatta başlayacağın vakit haberdar et Rin-chan. Birlikte seyredelim. ^^
    2017 kış serilerinden izlediklerim arasında 'demi-chan wa kataritai' adlı şirin bir fantastik seri var. doğaüstü varlıklar ile insanların bir arada yaşadığı toplumu ve burada doğaüstü varlıklara hayran bir sensei'mizin ve onun çevresindeki öğrencilerini konu edinir.
    (sensei'miz vampirler hakkında danışırken)
    http://kamidere-masochist.tumblr.com/tagged/Demi-Chan-Wa-Kataritai

    yine little witch'de yeni başlayan serilerden. tarihi yapımlardan benim listemde Onihei yer alacak gibi, biraz ciddi serileri sevdiğimden ilk bölümü hoşuma gitti. ama belki sıkılabilirsin, çünkü bir arkadaşla beraber seyretmiştik onun fazla hoşuma gitmemişti. ^^' ondan izlemediysen Baccano'yu önerebilirim. oldukça renkli karakterleri olduğundan aksiyon sahneleri dahi sıkmaz.
    http://rebloggy.com/post/baccano-miria-harvent-isaac-dian-baccano-long-post-is-long-p-gif/95487945384

    bir de şu an sana sarılasım geldi biliyor musun. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pazartesiden sonra hep müsaitim Riv. Ne zaman istersen seyredebiliriz :>
      Little Witch'in ilk bölümünü izledim geçen. Sevimliydi bayağı ama Demi-chan Wa Kataritaiye de bakıcam merak ettim. Türkanimede birkaç anime daha kestirdim yeni sezon olan. Hepsinin ilk bölümlerini izlemeyi planlıyorum :D
      Baccanoyu da hemen myanimelistime ekledim, teşekkürler!^___^
      Yaaav gel sarılalım (っ◔◡◔)っ

      Sil
  2. o zamaaaan, iyi eğlenceler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, buyurmaz mıydın? :D

      Sil
    2. Canım çekmedi değil ama sizin kadar anime kültürüm yok :/ Ayrıca Kore dizisi bile izleyemiyorum artık. Yaramı deşme Eslem! :D

      Sil
    3. Bence fırsat bu fırsat Gözde, kaçırma :D Ayıp ama Kore dizileriyle kıyaslıyorsun :D Kore dizileri 1 saat anime 20 dakika. Hiç fark bile etmezsin bittiğini :D

      Sil
  3. Okullar da tatile girdi. Sen şimdi ne güzel dizi izlersin. İyi eğlenceler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne de iyi tanıyorsun Şule beni :D Bolca izleyip okumayı umuyorum tatilde, teşekkürler ^___^

      Sil
  4. Oo hadi sizlere kolay gelsin 😊😊😊

    YanıtlaSil
  5. Saniyede 5cm'i izlemiştim, çok sevmiştim:) bu arada challengeda ne kadar çok madde varmış böyle... keyifli seyirler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dün başladım filme ama yarım kaldı. Bitirmeye çalışacağım challenge süresi bitmeden ama sanki biraz yavaş bir film :)
      River'ın marifeti bu birbirinden özgün temalar :)) Teşekkürler ^____^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!