Kitap Yorumu: Adulthood Is A Myth-Sarah Andersen

Kitap Adı: Adulthood Is A Myth
Yazar: Sarah Andersen
Yayınevi: Andrews McMeel Publishing
Sayfa Sayısı: 109
Yayın Tarihi: 9 Mayıs 2016
Dili: İngilizce
Ödüller: Goodreads Choice Award for Graphic Novels & Comics (2016)
Are you a special snowflake? Do you enjoy networking to advance your career? Is adulthood an exciting new challenge for which you feel fully prepared? Ugh. Please go away.
This book is for the rest of us. These comics document the wasting of entire beautiful weekends on the internet, the unbearable agony of holding hands on the street with a gorgeous guy, dreaming all day of getting home and back into pajamas, and wondering when, exactly, this adulthood thing begins. In other words, the horrors and awkwardnesses of young modern life.
Her tatil öncesi ben. 
Sosyal medya kullanan biriyseniz Sarah Andersen'in çizimleriyle %90 karşılaşmışsınızdır. Twitterda olsun, instagramda olsun hep karşıma çıkıyordu ama üşengeçliğimden kalkıp da araştırmıyordum bunun kaynağı ne diye. İngilizce e-kitapları indirdiğim sitede kitabı görünce indirmek için bir saniye bile düşünmedim. Çok da iyi yapmışım. 
  
Sarah Andersen içimizden biri. Okurken bunu sonuna kadar hissediyorsunuz. Zaten tespitleri de tam nokta atışı. Okurken mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız. Zira ben iki sayfada bir "İŞTE BU BENİM!!!" demişimdir.

Graphic Novel olduğu için daha fazla bir şey söylemektense göstermeyi tercih ediyorum. 
Bayağı bayağı kendimi görüyorum burada. Hatırladıkça utançtan kafamı kuma gömme hissi uyandıran birçok anıya sahibim. 
21 yaşında bir *yetişkin* iseniz hayat gerçekten çok korkunç. 

jhlfdhjgh ay buna her seferinde kahkaha atıyorum ya. 
Etiketlenilen fotoğrafta güzel çıkma olasılığım %1 olduğu için bildirim geldiği an laptopu değil direkt kendimi camdan atmayı tercih ediyorum.

EYVAH KIZLAR YAKALANDIK!

Siz de benim gibi sosyal açıdan tam bir felaketseniz Adulthood Is A Myth'i okuyarak ağlanacak halinize gülebilirsiniz. Şahsen ben öyle yaptım. Hem çizimlerle dolu olması hem de sayfa sayısının az olması nedeniyle 15 dakikaya falan bitti ve hayatımın en keyifli 15 dakikasıydı diyebilirim.

Kitabı tek bir kelime ile özetle deseler diyeceğim şey #relatable olurdu. Keyifli okumalar!^^

Share:

8 yorum

  1. Yaa! Ben de hemen gidip indirip okumak istiyorum *-* Gidip ibookpile'a bakıcam,yarın okuma kararı aldım sayende!
    Geçenlerde goodreadste gördüğümde çok merak etmiştim.Merakım kırbaçlandı resmen.
    Teşekkürler yorumun için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oradan indiriyorum kitapları :D Şimdi ne olur olmaz bir telif vakasıyla daha karşılaşmamak için indirdiğim site diyip geçmiştim yazıda :D
      Az önce Goodreadste gördüm yorumunu ve verdiğin 5 yıldızı :D Beğendiğine sevindim, rica ederim :')

      Sil
  2. Çok eğlenceli görünüyor gerçekten 😊 Okunacakalar arasına aldım hemen 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okurken seni de gülümsetir o halde :))

      Sil
  3. Yaa iyi ki tanıtmışsın okurken çok eğlendim :). Kesin görmüşümdür de bir yerde de nereden hatırlamıyorum ama böyle bir kitap olduğunu bilmek güzel. Valla teşekkürler, çok güldüm :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o zaman ne mutlu bana :')
      Çizimler bayağı popüler aslında ya. Hatta ben Türkçeye çevrilmiş halleriyle de görmüştüm internette. Sanırım kitap olduğu bilinmiyor sadece :D
      Rica ederiim :')

      Sil
  4. Harika bir kitaba benziyor ya! Çizimlere denk gelmiştim ama kitabı olduğunu bilmiyordum. Sürpriz olsun diye utancından ölmekten sonrakileri okumadım. :D Bu ara ben de o kısımda aynı ben dedim ahahaha şu an bile 5 sene önce neden şöyle yaptım ki diye düşünüp utanabilirim. Kitabı hemen mercek altına alıyorum, paylaşım için çok teşekkürler. <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendiklerim arasında seçim yapamayınca bayağı doldurdum çizimleri ama iyi yapmışsın tadı kaçmasın kitabın :D Değil mi ya? :D Keşke biraz arsız olabilsem diyorum böyle durumlarda :D
      Rica ederim, keyifli okumalar ♥(ˆ⌣ˆԅ)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!