Film Yorumu: Don't Hang Up (2016)

Adı: Don't Hang Up 
Türü: Gerilim
Yılı: 2016
Imdb puanı: 5,8
Süresi: 1 saat 30 dakika
Yönetmenler: Alexis Wajsbrot, Damien Macé

Hayatında hiç telefon şakası yapmamış olan var mı aramızda? Benim çocukluğumun vazgeçilmez eğlencelerinden biriydi telefon şakaları. 2-3 muzip arkadaş bir araya gelmişsek, canımız sıkılıyorsa ve bir de yeteri kadar kontörümüz (tl ne gezer o zamanlar) varsa yapılacak en iyi şey insanları telefonda işletmekti. Önce numara bir güzel gizlenir, ardından rehberden ya da rastgele bir numara çevrilip başlardık karşıdakini işletmeye. O zamanlar komik olduğunu düşündüğüm, şimdi ise utançla hatırladığım bu eyleme kontörler bitene devam ederdik. Çocukluk işte...
İşte sevgili Deep'in film seçkisinde görüp de izlemeye karar verdiğim Don't Hang Up da telefon şakalarının dozunu kaçıran iki arkadaş hakkında. Brady ve Sam insanları telefonda işletmekle kalmayıp bir de bunları videoya alıp internette paylaşmaktadırlar. Yine bir gün insanları işletirlerken bu sefer sert kayaya çarparlar. Aradıkları kişinin (Bay Lee) Brady ve Sam için çok daha büyük planları vardır ve günün ilerleyen saatlerinde kedinin fareyle oynadığı gibi onlarla oynamaya başlar. 

İlk bakışta konusu cazip gelmişti fakat oyunculukların vasat olması ve olayların da çok tahmin edilebilir gelişmesinden dolayı sıkılarak izlediğim bir film oldu Don't Hang Up. Öyle ki hiç huyum olmamasına rağmen filmi ileri sardığım anlar bile oldu. Hani klişe korku filmlerinde yapılan saçma hareketler vardır ya ışıkları açmadan dolanmak, sesin geldiği yere tek başına gitmek vb. hepsi Don't Hang Up'ta vardı. Bay Lee'nin kimliği açıklandığında izleyiciyi ters köşe yapmaya çalışmışlar ama o kadar zorlama geldi ki bana o bile filmi kurtaramadı.
Puan vermek gerekirse 10 üzerinden en fazla 4 verebileceğim bu filmi öneremiyorum maalesef. Korku-gerilim türünde bir şey izlemek isteyenlere geçtiğimiz hafta izlediğim Lights Out ve Don't Breath'i öneririm. Şu sıralar korku filmlerine sarmış bir haldeyim. Şöyle birkaç gün uykularımı kaçırtacak cinsten film biliyorsanız benimle paylaşmayı es geçmeyin lütfen. 
Keyifli günler ^_____^

Share:

18 yorum

  1. Ben de bu aralar nedense gerilim arıyorum izleyecek. Geçen gece annemlerle uykumuz kaçtı, gerilim izleyelim dedik. The Visit'i izledik 2015 yapımı. İlk önce sıkıldık falan tam kapatacakken ilginç bir hal almaya başladı kurgu. İzlemediysen öneririm. Don't Breath ve Lights Out da cidden iyi yapımlardı. En azından amaçlarına ulaşıp germişlerdi yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah izledikten sonra uyuyabildiniz mi bari :D Gündüz izlerken korkmuyorum ama gece izlersem eğer filmleri on kat daha etkili oluyorlar :D The Visit'i de ekledim listeme tişükkürler tatlış ^____^

      Lights Out bayağı sıçratmıştı beni yerimden. Bir de okulda izleme hatasına düştüğüm için dışarıdan bayağı komik gözükmüşümdür kesin :D

      Sil
  2. IMDB puanı o kadar düşük olan bir filmi izlemeye iyi cesaret etmişsin. Genellikle 6,5 puanın altındaki filmler çok kötü oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puana göre film seçme gibi bir alışkanlığım yok maalesef ya. Bazen puanı düşük ama eğlenceli filmler de olduğu için pek takmıyordum puanları ama bundan sonra daha dikkatli olacağım kesin :D

      Sil
  3. başroldeki oğlanlar iyimiş ama dört puan veriyorsan gerçekten buna değmez demektir. zaten gerilim de pek sevmem herkes beceremiyor o işi düşüncesindeyim. yorum için teşekkürler. sayende kalitesiz bir korku-gerilimden kurtulduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan yok oğlanlar da izlememde etkin bir rol oynamışlardı ilk başta ama oyunculuklarını gördükten sonra pişman oldum :D

      Rica ederim, her zaman :D

      Sil
    2. Oyunculuk önemli tabi bu arada blogumda sana bir sürprizim var. Bakmak istersin belki :)

      Sil
    3. Bakmak istemez miyim uçarak bloguna gidiyorum hemen :D

      Sil
  4. Merabaaaaa 😃 yokkk.Sorunun cevabi yok hepimiz illa birilerini isletmisizdir 😃 ne kadar komikmisiz dimi.Film güzeldir eminim.Tesekkür ettim paylastigin icin 💙😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz ^____^ Komik olduğumuzu sanıyorduk biz de. Çocukluk işte :D

      Ne demek asıl ben güzel yorumunuz için teşekkür ederim ^___^

      Sil
    2. Hobuldummmm 😁 ben hala cocugum sanirim komik geliyo bana 😃 ama abartı olmadigi sürece 😁

      Sil
  5. vasattı evet. lights out ve dont breath bakayım tamam. :) ya ben bütün gerilim ve korkuları izliyorum. ama uyku kaçırmak deyince başka, hiçbir korku filmi o kadar korkutmaz yani. ama iyi birçok korku filmi var ki.

    korku terapisi (regression)
    anne (2013)
    jane doe nun otopsisi
    gizli oda (2011)

    bak bunlar idare eder.

    thesis (bunu kaçırma)

    aynalar (2008)

    salgın (2010)

    the survivalist (2015)

    yüksek tansiyon (2003) (kaçırma)

    korku seansı

    işkence odası (kaçırma)

    cabin in the woods (kaçırma)

    bak bakalım beğenirsin belki, olmazsa sora istersin başka filmler de söleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çabuk etkilenen biriyim ve hayal gücüm de bayağı çalıştığı için gerçekten iyi yapımlarda uykularımın kaçtığı doğrudur :D

      Oh oh maşallah Deep ben bu listeyi bir yılda bile bitiremem herhalde :D Sendeki hız keşke biraz bende de olsa :D Birkaçı zaten listemde olan filmlerdi geri kalanları da ekledim şimdi. Çok teşekkürler Deep izledikçe yorumlarını girerim umarım :)))

      Sil
  6. aman canım bunu da izlemeyiverelim değil mi , ama bu puanlamaları da çok seviyorum vakit kaybı diyebileceğim filmler olunca not alıyorum , teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o kadar güzel filmler varken böyleleriyle vakit kaybetmemek lazım. Rica ederim :))

      Sil
  7. Hatırlıyor musun 4-5 ay önce Korkunç Bir Maraton adında korku filmleri, dizileri ve kitapları odaklı bir maraton düzenlemiştim. O maratondan önce en son 8-9 yıl önce korku filmi izlemiştim ve korku filmi izleyemiyorum diyordum ben de. Maratondan sonra bir açıldım pir açıldım şu an izleyebiliyorum bayağı :D Tabii Türk yapımı korku filmleri hariç :D

    Dabbeyi izlediğimde kaç gün annemle birlikte uyumuştum :D

    YanıtlaSil
  8. İzleyip pek beğenmediğim filmlerden biriydi. İzlerken sürekli daha iyi olabileceği hissine kapılıyor insan. Film önerileri için bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncu seçimleri daha iyi olsa filmin potansiyeli artardı kesinlikle.

      Uğrayacağım mutlaka :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!