Pazar 6'lısı: Keşke Ölse Dediğim Karakter


Oldukça cani bir temayla karşınızdayım bugün. Mart ayı temaları yazımda belirttiğim gibi sevgili Bellenin ricasıyla bu temayı yeniden yapıyoruz. Zaten ilk yaptığımızda ben de dahil kimse katılmamıştı :D Bir de bunun Keşke Ölmeseydi Dediğim 6 Karakter versiyonu var. Okumak isterseniz üstüne tıklayabilirsiniz :>

Gelelim bugünün teması olan Keşke Ölse Dediğim 6 Karaktere. İnanır mısınız seçmekte zorlandım. Hem de çok. Meğer düşündüğüm kadar cani biri değilmişim. Evet sevmediğim bolca karakter var ama ölmelerini isteyecek kadar nefret etmiyormuşum onu fark ettim. Sadece bir karakter bu yazıda olmayı hak etti. 

Devamı Çöküş ve Yükselişten spoiler içerir.



O tek isim Çöküş ve Yükselişten Malyen Oretsev. Kendisine olan nefretim ölçülemez bir boyutta. İlk kitapta zaten bir sevimsizdi ve diğer kitaplarda da bu sevimsizliği giderek arttı. Bir yerden sonra artmaz dedik ama nafile... Peki ilk başta neden sevmedim bu karakteri? Şöyle ki serinin ana karakteri olan Alina ve Malyen yetimler. Küçüklüklerinde yetimlerin büyüdüğü bir evde birlikte büyüyorlar. Alina sessiz, görünmez bir kıza dönüşürken Malyen kızların dikkatini çeken, yakışıklı birine dönüşüyor ve güzel kızlarla vakit geçirmekte hiçbir sakınca görmüyor. Bu sırada bizim zavallı Alina da içten içe Malyenden hoşlanıyor ama Malyen kıza bakmıyor. TEKRAR EDİYORUM MALYEN KIZA BAKMIYOR. Ne var ki birtakım olaylar sonucu Alinanın özel biri olduğu anlaşılıyor o zaman Malyenin kıza bakası tutuyor. Tam bir kör ölür badem gözlü olur vakası. 

Bu ikiyüzlülüğü ile bir kere gözümden düştü zaten. Serinin devamında da kızın aklını karıştırıp durmaktan başka bir işe yaramadı. Son kitapta tam oh öldü de kurtulduk derken tekrar canlandı Allahın belası. Malyenin yaşayıp Karanlıklar Efendisinin ölmesi saçmalıkların daniskasıydı. Bu konudaki öfkem ilk günkü gibi taze hala. Hatırladıkça sinir katsayım artıyor.

Öyle işte dostlar. Tek bir karakter yazabildim bugünün temasına ama başlı başına 6 kişiye bedel bir nefretle andığım bir karakterdi kendisi. Sizin ölmesini isteyecek kadar nefret ettiğiniz karakterler var mı? Paylaşın benimle birlikte dedikodusunu yapalım :D Keyifli pazarlar! ^____^

Share:

12 yorum

  1. Bu seriyi okumadım ama okusam bu oğlana bende sinir olurdum muhtemelen, en azından anlattıklarından bunu anladım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu karakteri yok sayarsak seri gerçekten güzel. İki adet favori karakterim (Karanlıklar Efendisi ve Nikolai) bu seriden hatta :D

      Sil
  2. Romantizm katacağım diye böyle saçmalıklar katmazlarsa olmaz. Bırak ölsün işte, kesin bu karakteri seven çoktur o yüzden gebermemiştir.

    Listem de hazır, içimi döktüm rahatladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya inanır mısın aslında seveni de yok karakterin :D Fanların yarısı Nikolai sever yarısı da Karanlıklar Efendisi sever olmasına rağmen yazar gitti bu kıl mı kıl karakterle mutlu son yazdı ya akıl alır gibi değil.

      Gördüm listeni :D Bu hafta pazar 6'lısına katılan 3 kişiyiz sen hariç ve hepimizin listesini toplasan bir seninki etmiyor yani :D Öldürmediğin karakter kalmamış :D

      Sil
  3. Sevmedigim birçok karakter var ama kimsenin ölmesini dilemedim bugüne kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bazıları gerçekten sınırları zorluyorlar :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. bilinmeye bile değmeyecek bir karakter zaten :D

      Sil
  5. Çok sinir olunası bir karaktermiş harbiden. Çok güzel bir pazar altılı konusu
    Güzel ele almışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazdıklarım yaptıklarının yanında solda sıfır bir de :D
      Teşekkürler ^____^

      Sil
  6. Yakışıklı bir arkadaşmış ya, ölmese olmaz mı? :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah istediği kadar yakışıklı olsun kurtarmaz :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!