Seyir Defteri #2

Geçen senenin ocak ayında Seyir Defteri adında bir yazı dizisi başlatmışım ve kafama estikçe yazarım demişim. Peki tahmin edin bakalım ne olmuş? Yazmamışım... Şaşırmayanlar el kaldırsın👋

O sıralar okuduğum kitaplardan, izlediğim dizi ve filmlerden, hayatımdaki ufak tefek şeylerden bahsetmek için başlattığım bu yazı dizisinin koca bir yıl aradan sonra ikincisine hoş geldiniz ^____^

1-Mart ayı dene bunu kutuma kavuştum. Bloglarda adını sıkça duyuyordum dene bunu kutusunun ama ne olduğu hakkında pek bir bilgim yoktu açıkçası. Araştırdıktan sonra üye oldum ve ilk kutuma kavuştum! Dene bunu nedir ne değil ve mart kutusundan neler çıktığı hakkında başka bir yazı yazacağım için şimdilik bu kadar.

2-KORECE KURSUNA BAŞLADIM! Şu sıralar beni en çok mutlu eden şeylerden biri kesinlikle bu. Geçen sene KO-MEK Korece kursuna başvurmuştum ve tam kursun başlayacağına olan inancımı kaybetmeye başlamışken kurstan aradılar. Asla umudunu kaybetme temalı bir mesaj oldu benim için :D Şimdi hafta sonu iki gün de 1'le 5 arası kursa gidiyorum ve yoruyor biraz ama buna değer kesinlikle. 



3-Cahil Okur'un düzenlediği çekilişi kazandım! Pek bir şanslıyım şu sıralar valla tü tü tü Allah nazardan saklasın. Sevgili Cahil Okur bloguna yorumunu girdiği her 10 kitapta 1 kitap çekiliş düzenliyor. En son düzenlediği çekilişin şanslı ismi de ben oldum ve fotoğrafta gördüğünüz güzelliğe kavuştum. Tekrardan teşekkürler Cahil Okur :)


4-Tam şurada tanıtımını yazdığım The Liar and His Lover dizisinin ilk iki bölümünü izledim. Şirin bir dizi fakat henüz beni kendisine bağlayamadı. Joy'un ilk oyunculuk denemesi olmasına rağmen ben bana kötü gelmedi oyunculuğu. Aksine canlandırdığı karaktere birebir büründüğünü düşünüyorum. Zamanınız varsa bir şans verebilirsiniz bence.


 

5-El yazısıyla başım dertte. Bu dönemki derslerimizden biri güzel yazı ve derse giren hocanın güzel yazının g'sinden haberi yok. Bu dersin asıl hocası derse gelmeyi bırakınca bu ders hiç alakasız bir hocaya itelenmiş ve o da sağ olsun tüm sorumluluğu bize yüklüyor. Bu saatten sonra ben öğrenemem internetten bakıp öğrenin diyor. O zaman derse niye geliyoruz diyemiyoruz tabii korkudan. Eğitim fakültesi koca bir şaka ve hiç komik değil.


Bende haberler böyle işte. Sizde haberler nasıl peki? :)

Share:

13 yorum

  1. Dene bunu yazını merakla bekliyorum :). Yeni bir dil öğrenmek muhteşem bir şey <3. Hediyeni de güle güle oku :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta yayınlamaya çalışacağım yazıyı :)) Kesinlikle öyle. Ayrıca öğrenmesi de çok zevkli bir dil Korece :>

      Teşekkür ederim ^____^

      Sil
  2. Dene bunu kutularını cok goruyorum ama genellikle makyaj bloglarında :D Az önce sıteye gırdım ve erkeklerınde kaydolabildiğini gördüm ve şaşırdım :d

    Korece Kursu'na gitmek! Farklı bir kursmuş gferçekten. Bu arada Ko-Mek diyince Konya'da mı acaba diye düşünürken sonradan Kocaeli;'nde olduğun geldi aklıma :D

    Hediyenin ulaşmasına sevindim. Yorumunu merakla bekleyeceğim:)

    El yazısı konusundaki görseller garibme gitti. O garip fontlarla yazmanı beklemiyorlar değil mi?

    Ve son olarak Nisan Ayı konularını merakla bekliyorum güncelleme yapmanı bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de makyaj ürünleri var sanıyordum ilk başta ama siteye girince temizlikten gıdaya kadar birçok ürünün olduğunu gördüm. Bana da gıda yoğunluklu bir kutu geldi :D

      Hep bu Kore dizilerinin verdiği bir gazla başladım, hadi hayırlısı :D

      Kitaplıktan göz kırpıyor kitap sürekli. En müsait zamanda başlayacağım umarım ^___^

      Maalesef bekliyorlar Cahil Okur. Ve işin komik yanı yazı tiplerini öğrenmiyor internetten baka baka kopyalıyoruz sadece.

      Beklemede kalınız efenim temalar birazdan sizlerle :D

      Sil
  3. Ocak ayından beri denebunu' ya üyeyim daha bir kutu gelmiş değil.. üyelikten çıkacağım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profilinizdeki bilgileri %100 doldurdunuz mu? Yanlış bilmiyorsam eksik bilgiler olunca göndermiyorlarmış. Bir de hızlı olmak lazım kutular için. Üye olurken yazdığınız mail adresine bilgi geliyor size uygun şu kutu var diye ama o kutuyu almak için de elinizi hızlı tutmalısınız.

      Belki de sizin isteklerinize uygun bir kutu olmamıştır henüz. Beklemeye devam edin bence :))

      Sil
    2. Evet %100 doldurdum.. mailime hiç bir şey gelmedi bu doğru.. neyse biraz daha bekler sonra da umudu keser unuturum. :) Çok teşekkürler yanıtınız için. Sevgiler,

      Sil
  4. Dene Bunu yazını merakla bekliyorum o zaman :D Korece kursuna mı başladın o.O HARİKA YA! Ben de geçen dönem araştırdım ettim ama pek verim alamadım :D Kendi başıma öğreneyim dedim ama olmuyor. Senin adına çok sevindim Esleem! Ben de annem ve kardeşimle Goblin'e başlamıştım, senin tanıtım yazından sonra :D Kardeşim sevdi ama annemle bizi pek sarmadı dizi ya, sanırım biraz yavaş ilerlediğinden. Bir de mizah ağır basıyor dizide, biz annemle dram olsun hüngür hüngür ağlatsın istiyoruz :D Dün gecede yeter artık dedik ve ani bir kararla Remember'a başladım. Güzel başladı, hatta babamı da ikna ettik izlemeye. Umarım ondan da sıkılmayız :D Kore dizisi izleyemiyorum son zamanlarda, bu konuda çok maymun iştahlı oldum :/ Oh My Venus, The Legend of the Blue Sea ve Goblin hep bir hevesle başlayıp en fazla beş-altı bölüm izleyip bıraktığım diziler oldular. Ama bende bu etkiyi kesinlikle Lucky Romance yarattı :D Çok güzel başladı, sonra saçmaladı ve ben buna rağmen kendimi bir on bölüm filan zorladım, zorlamamalıydım :D Neyse, içimi döktüğüme göre sınav çalışmaya dönebilirim :D El yazısı konusunda bol şanslar, fightinngg!! ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki hafta yayınlamaya çalışacağım dene bunu yazısını :>

      Teşekkürler Gözde<3 Tek başına çalışmak cidden çok zor ya. Nereden başlayacağını bilemiyor insan ve Korece için iyi bir kaynak falan bulmak da zor.

      Goblinin kurgusu orijinal falan ama öyle ahım şahım merak da ettirmiyor ileride ne olucak diye. Goblini benim gözümde özel kılan şey kesinlikle Azrail ve Goblin arasındaki ilişkiydi :D Tüm kadro oyunculuk bakımından falan bayağı iyi iş çıkarmıştı bence :D

      Siz dramseversiniz demek annenle :D Tüh bak hiç tavsiye edebileceğim bir dizi yok dram türünde. Benim vazgeçilmezim romantik komedi :D

      Park Bo Gum mu vardı Rememberda? Birkaç kez görmüştüm de izlemeye fırsatım olmadı hiç. Eğer tavsiye ediyorsan başlayayım :D

      Sonuna kadar aynı hevesle izleten çok az Kore dizisi var maalesef ya :( Benim de o yüzden başladığım çoğu dizi yarım kalıyor. Olsun yine de başlardaki o heyecan bana yetiyor :D

      Gomawooo^____^ Sana da iyi çalışmalar :')

      Sil
  5. Sonuncusu nazarlık olmuş. Benim normal yazım iğrençtir. İlkokulda el yazısı yazamazdım. Sonra nasıl olduysa ortaokulda harika bir el yazısı çıktı :D Liseye geçince bıraktım, şimdi keşke bırakmasaydım diyorum.

    Korece kursu da çok iyiymiş. Kısmetse bir gün İspanyolca için darısı benim başıma :D Çekiliş için de tebrik ederim.

    Benim de haftaya vizeler başlıyor, ağlamak istiyorum. Kitaplardan iyice uzak kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun tekrar bir başlasan o harika el yazısına dönebilirsin bence. Önce ders için el yazısı yazıyordum ama bugün fark ettim ki normalde de el yazısına kaymaya başlamışım :D

      Hadi inşallah diyelim o zaman İspanyolca için :D Çok isteyince gerçekleşiyor artık buna inanıyorum :D En yakın arkadaşım İspanyolca çalışmaya başladı ve eşyaların cinsiyetleri falan varmış, ondan yakınıyordu en son :D Teşekkürler :))

      Başarılar Belle! Güzelce çalışıp atlatalım vizeleri ve tam gaz kitaplara kaldığımız yerden devam edelim :D

      Sil
  6. Şansın daim olsun canım. Çok güzel bir kitap seçmişsin. Umarım severek okursun. Yorumunu bekliyorum.

    Ben daha İngilizce öğrenememişken senin Korece kursuna başlamana şapka çıkarıyorum. Süpersin.

    Benim normal yazım bile berbatken el yazısı yazdığımı düşünemiyorum. Bu arada sen ne okuyordun? El yazısı dersiniz olduğuna göre sınıf öğretmenliği mi okuyorsun? Gerçi ilkokuldan el yazısını kaldırmışlar ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^____^ Cahil Okur'un güzel kitap zevki sağ olsun :)) En kısa zamanda umarım.

      Teşekkür ederim :')) Aslında İngilizceye de bir yerden başlasan gerisi çorap söküğü gibi gelir eminim.

      Evet sınıf öğretmenliği 2. sınıfım. Sınıfta gördüğüm kadarıyla düz yazısı kötü olanların bile el yazıları güzel oluyor. Ayrıca kibar da duruyor el yazısı bence :D O haberi gördüm ben de geçen. Türkiye ne zaman ne olacağı hiç belli değil yine geri eklerler bence el yazısını :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!