Pazar 6'lısı: Nisan Temaları


02.04.2017 - 1 Yayınevi 6 Kapak
Bu tema sevgili Bellenin Kütüphanesi blogunun sahibi Bellenin isteği. Ve öhöm benden duymuş olmayın ama birilerinin doğum günü aynı zamanda :>
09.04.2017 - Okumak İstediğim 6 Seri
Geçen haftaki pazar 6'lısı teması en sevdiğimiz 6 seriydi ve Şule de şöyle güzel bir liste oluşturmuştu ve o yazıda belki  haftaya okumak istediğimiz serileri yazarız demişti. Şule ister de ben yapmaz mıyım?
16.04.2017 - Doğum Günümde Hediye Edilmesini İstediğim 6 Kitap
Nisan çokça sevdiğimiz bir muggle'ın doğum ayıymış meğer. Efenim bu muggle'ı çok uzaklarda aramanıza gerek yok. Kendisi bizden biri. En belirgin özelliği kitap okumaya aşık olması ve yorumlarını bizlerden esirgememesi. Evet, bildiniz Okuyan Muggledan bahsediyorum!
23.04.2017 - Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Özel
Ne güzel denk geldi tarih, değil mi? Çocuklarla ilgili olduktan sonra istediğiniz şeyi yazabilirsiniz. 
30.04.2017 - Serbest

Nisan temalarımız böyle. Umarım birlikte keyifli bir ay geçiririz. İyi geceler!^^

Share:

11 yorum

  1. Merakla beklediğim temalar gelmiş sonunda :) Bakalım neler çıkacak merak ettim şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz beklettim sizleri kusura bakmayın :))

      Birbirinden harika pazar 6'lıları okuyacağımıza eminim ben :)

      Sil
  2. Bu ayın temalarına ba-yıl-dım :D Ve seni yirim ^.^ Nisan'da tüm pazarları yazmayı planlıyorum, hadi hayırlısı :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tema önerileri paylaşanlar sağ olsun :'))

      Yi bini :D Ay hadi inşallah :D

      Sil
  3. Gayet harika temalar! ^_^

    YanıtlaSil
  4. Ooo Nisan temaları süper ya, hepsine katılabilirim umarım. ^^

    YanıtlaSil
  5. Bu ay doğum günü çocukları teması olmuş :D Hepimizin aklına sağlık. Temalarımız harika olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden ikinizin mailini görünce ben de öyle düşündüm ilk :D Böyle temaları hep birlikte belirleyince daha özgün şeyler çıkıyor, tekrardan teşekkürler! :D

      Sil
  6. Biraz geç oldu temaları yayınlamam ama geç olsun güç olmasın değil mi? :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!