Kore Dizisi Tanıtımı: Third Rate My Way/Fight For My Way (2017)

Tür: Romantik
Yönetmen: Le Na Jeong
Senarist: Im Sang Choon (Oh My Venus)
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 16
Prodüksiyon: Pan Entertainment (Kill Me Heal Me, Doctors)
Yayın Tarihi: 8 Mayıs 2017
Yayın Günleri: Pazartesi ve salı

Fight For My Way Konusu ve Karakterler

Dizi karşılaştıkları zorluklarına rağmen hayatta istedikleri yolda ilerlemeye çalışan iki gencin hikayesini anlatmaktadır.

Go Dong Man eskiden ünlü bir tekvandocudur fakat şimdilerde adı bile bilinmeyen bir karma dövüş sanatları dövüşçüsüdür. Choi Ae Ra ise bir mağazanın bilgi işleminde çalışan ama günün birinde haber spikeri olmak isteyen bir gençtir. Choi Ae Ra ve Go Dong Man birbirlerini uzun süreden beri tanıyan iki yakın arkadaştırlar. Zamanla aralarındaki arkadaşlık aşka dönüşür.

Dizi, izleyicilerin kalplerini şeker kaplı bir romantizm hikayesinden ziyade gerçekçi bir romantizm hikayesi ile yakalamayı amaçlıyor.


Fight For My Way Oyuncular

Park Seo-Joon - Go Dong-Man
Kim Ji-Won - Choi Ae-Ra

Ahn Jae-Hong - Kim Joo-Man
Song Ha-Yoon - Baek Seol-Hee
Kim Sung-Oh - Jang-Ho


Fight For My Way Trailer



***

Önce The Heirs ile sonra da Descendants of the Sun ile öne çıkan Kim Ji Won sonunda hak ettiği başrole Third Rate My Way ile sahip olucak. Diziyi izleneceklerime atmamdaki en büyük etkendir aynı zamanda kendisi. Dizideki erkek başrol oyuncumuz Park Seo Joon ise She Was Prettydeki rolü ile bazılarının gönlünde taht kurarken bende tam tersi bir etki yapmıştı maalesef. Neyseki daha sonra izlediğim Beauty Inside filmindeki rolü ile bu kötü izlenimi silmişti. 

Genelde bir dizi için oyuncular belirlendiğinde ufak da olsa başrollerin birbirine uyup uymadığı konusunda bir fikrim olurdu ama bu sefer hiçbir yorumda bulunamıyorum. Anlaşılan kimyalarının uyup uymadığına ancak izleyince karar verebileceğim. Peki siz ne düşünüyorsunuz? Başrollerimiz sizce uyumlu mu? Kim Ji Won başrolün hakkını verebilecek mi?

Şimdiden herkese keyifli seyirler!^^

Share:

10 yorum

  1. selam! okuma şenliği sonuçlarını bekliyorum.. sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Park Seo Joon bana da She Was Pretty'de çok ama çok itici gelmişti ya. Halbuki KMHM de bayağı sevdiğim bir karakterdi. Esas kızı ise başrolde izlemek farklı olacak. The Heirs'daki rolünden sonra onu ponçik, sevimli görebilecek miyim merak ediyorum zira çok gıcığıma gidiyordu :D Yaz dizisi gibi olacak gibi, renkli, keyifli, aşklı :D Umarım izlemeye vakit bulabilirim. Tanıtım için teşekkürler tatlışş ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynadığı karakter çok etkiliyor ya :D Öyle şımarık, burnu büyük karakterlere gelemiyorum sonradan ne kadar sevimli birine dönüşseler de :D

      Ben de çok merak ediyorum rolün altından kalkabilecek mi diye. Dediğin gibi The Heirste tam bir cazgırdı. DOTS'ta da sivri dilli, sert, aşık bir kadındı. İki rolün de hakkını vermişti. Bakalım bunda nasıl olucak :D

      Yazın başka türlü dizi de izlenmiyor zaten :D Rica ederim canım, keyifli seyirler <3

      Sil
  3. Daha önce hiç Kore dizisi izlemedim. Samimi anlatımınız aracığıyla güzel bir araştırma yapıyorum. Sizi takip etmeye başladım. Bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemenize vesile olursam ne mutlu bana :))

      Takibe aldım ben de blogunuzu :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Film değil dizi :)) Korede pazartesi ve salı günleri saat 10'da yayınlanıyor :)

      Sil
  5. Sırf oyuncular nedeniyle listemde olan bir dizi 007. :) Erkek oyuncuyu Kill Me Heal Me, kadın oyuncuyu da Descendants Of The Sun dizisinde çok sevmiştim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz şeker bir dizi İrem, seveceğine inanıyorum :)))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!