Pazar 6'lısı: Okumak İstediğim 6 Seri


Bugünün pazar olduğunu ana sayfadaki pazar 6'lısı yazılarını görünce fark ettim desem? Hafta sonuna bile vize konulduğu için hafta içinden bir farkı olmayan bir gündü benim için ta ki Pazar 6'lısını görene kadar. Hızlıca 6'lımı paylaşıp ders çalışmaya kaçacağım.


1)Buz ve Ateşin Şarkısı - G. R. R. Martin
Dizinin ilk üç sezonunu izlemiştim. İlk kitap ilk sezonla bayağı birebirmiş. Sonunu bildiğim için ilk kitabı okumak belki biraz sıkıcı olabilir. O yüzden erteliyorum seriyi. 

2)Kral Katili Güncesi - Patrick Rothfuss

Tuğla kadar kalın olmasalar korkmayacağım okumaya ama 1000 küsür sayfadan oluşuyor kitaplar el insaf! 

3)Centilmen Piçler Serisi - Scott Lynch

Aslında ilk kitap olan Locke Lamoranın Yalanlarına başlamıştım ve çok da sevmiştim ama sonra araya giren şeyler yüzünden kitabı yarım bırakmak durumunda kalmıştım. Bir ara tekrardan başlayacağım umarım.

4)Cehennem Makineleri - Cassandra Clare

Aslında Cassandra Clare'in Ölümcül Oyuncaklar serisini biraz okumuş ama çok sevmemiştim. O yüzden de Cehennem Makinelerini okumak aklımda yoktu. Sonradan seriyle ilgili çok fazla olumlu yorum okudum. Bir de okuyucuları ikiye bölen bir aşk üçgeni varmış. Sırf hangi tarafta yer alacağımı görmek için bile okumak istiyorum :D

5)Otostopçunun Galaksi Rehberi - Douglas Adams

6)Milenyum Serisi - Stieg Larsson


Sizin okumayı planladığınız seriler neler? Mutlaka okumalısın dediğiniz seriler varsa benimle paylaşmaktan çekinmeyin lütfen. Keyifli günler!

Share:

22 yorum

  1. Milenyum'u okudum güzeldi, Otostopçu'da da üçüncü kitaptayım. Kralkatilinin de ilkini okudum, gözünü korkutmasın akıcı bir kitap okumakta sıkıntı çekmezsin :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listenin yarısını okumuşsun sen de maşallah :D Darısı başıma :D Bir kere başladıktan sonra devamının geleceğini umuyorum ben de :))

      Sil
  2. Bende unutmuşum yazıyı, seninkini görünce hatırladım. :D
    Otostopçunun Galaksi Rehberi hariç diğer serileri okudum, onu da merak ediyorum ve hepsi gerçekten çok güzel, fazla bekletme derim. :) Cehennem Makineleri'nde yazar sonradan bozuyor ama oda güzel seridir, hızlıca okunuyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yetiştirmişsin sen de ama yazıyı :D Anca şimdi bakmaya başlayabildim geçen yazılan pazar 6'lısı yazılarına. Birazdan seninkine okuyacağım :D

      Konu fantastik olunca hiçbir seri senden kaçamıyor anlaşılan :D Sonu bozuyor mu? :/ Bunu duymamıştım. Neyse finali ne kötü olan kitaplar okudum bunu da okurum artık :D

      Sil
    2. Fantastik kurguya bayılırım, bulduğum seriyi okuyorum hemen. :D
      Ben o seriyi okuyalı uzun zaman oldu, eskisi kadar hatırlamıyorum, ama olsun kötü seri değil. Yazar aşk üçgenlerine fazla takılmasa sorun yoktu.:D Ölümcül Oyuncakları okudun mu, oradaki Magnua Bane bunda da var, benim favori karakterim oydu. :D

      Sil
    3. İlk kitabı ve ikinci kitabın da yarısını falan okumuştum Ölümcül Oyuncaklardan. Magnusu seviyordum ben de :D Hatta serinin Shadowhunters diye dizisi vardı ve sırf Magnus karakteri için birkaç bölüm izlemiştim. Diğer oyuncular bayağı vasat olunca mecbur bıraktım diziyi :/

      Sil
  3. 2,3 ve 6.kitaplarımız ortak. Taht Oyunları serisinin sadece son kitabını okumadım. onu da yeni kitabın çıkması vakit alır. beklemeyeyim, yeni kitabın çıkmasına yakın okuyayım diye okumadım ama aradan 3 yıl geçti, ortada kitap falan yok. dizi de kitaptan ayrıldı. ben de kitapta neler olduğunu unuttum. Bu yüzden elim gitmiyor, iki kitap öyle bekliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo listenin yarısı ortak o zaman ne güzel :)) Belki denk gelirse birlikte okuruz.

      O durumu hiç sevmiyorum ya. Aradan vakit geçince ya en son okuduğum kitapta olanları unutuyorum ya da hangi kitapta kaldığımı unutuyorum. Neyseki artık goodreads kullanıyorum da hangi kitapta kaldığımı unutmak gibi bir durumla karşılaşmıyorum. Senin durumunda belki son kitapla ilgili birkaç yorum okusan hatırlarsın :))

      Sil
  4. Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni okumayı çok istiyorum. Umarım ikimiz de tez zamanda okuruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol övgüyle bahsedilen bir seri. Dileğine katılıyorum, en kısa sürede okumak ve beğenmek nasip olur umarım :))

      Sil
  5. Buz ve Ateşin Şarkısı başladım lakin bitmeyen bir seri olarak duruyor. Millennium serisi de aynı şekilde. Okuduğum kadarıyla ikisini de çok sevdiğimi söylemem lazım.

    Centilmen Piç serisi de merakımı cezbeden bir seri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martin amca seriyi bir bitirse de gönül rahatlığıyla başlasam seriye :D 3 yıldır yeni kitap çıkmıyormuş Şulenin dediğine göre. İnsanın yeni kitap çıkacağına dair umutları yok olur bu sürede :D

      Okunacaklarına eklemeni tavsiye ederim Centilmen Piç serisini :))

      Sil
  6. milenyum serisi harika diğerlerini okumadım GoT tabi izliyorum ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda okumayı umuyorum Milenyumu :)) Diziyle kitabın kurgusu ayrılmış GoT'da duyduğuma göre. Kitapları okumakta da fayda var :)

      Sil
  7. Benim arkadaş Otostopçunun Galaksi Rehberi'nin tek ciltlisini almıştı. Yazıları küçüktü diye hatırlıyorum :D

    Centilmen Piç benim de oldukça merak ettiğim bir seri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek ciltler kitaplıkta güzel görünüyorlar ama okumak için pek ideal değiller :D Okulda ve otobüste okuyorum çoğunlukla ve tek cilt kitapları çantamda taşımam imkansız :D

      En kısa sürede okuyabiliriz o halde :))

      Sil
  8. 5. Maddemiz ortak.. Diğerlerini de okumayı çok istiyorum. Hele Buz ve Ateşin Şarkısı öyle tamamlanmayı bekliyor. Dizi final yapmadan bitirmek istiyorum. Ya da ben ölüp gitmeden 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce okuyabiliriz umarım listelerimizdeki kitapları :D Buz ve Ateşin Şarkısı bir bitse gönül rahatlığıyla başlayacağım seriye ama daha son 2 kitabı çıkmamış sanırım. Gerçi başlasam da sorun olmaz ben son kitaba gelene kadar ohooo :D Ağzından yel alsın ya şşşş Gözde :D

      Sil
  9. Çoğu kişi senin gibi Cehennem Makinelerini daha çok sevdiği için Cassandra Clare'e bir şans daha vermek istiyorum ben de. Şimdi asıl soru Will mi Jem mi İlkay? :D Sırf şu seçimi yapabilmek için bile okuyacağım umarım :D

    Kvothe ile tanışmayan son kişiyim sanırım ya. En kısa sürede okumak istiyorum :))

    YanıtlaSil
  10. Buz ve Ateş'in Şarkısı'nı Kargaların Ziyafeti'ne kadar okudum, kitaplar elimde ama içinde Arya bölümü yok diye devam etmiyorum :D Kralkatili Güncesi harikaydi, o kalın kitaplar su gibi okunuyor :D Milenyum'da güzeldi :D
    Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni tek kitap olarak aldım ben, şimdi bir türlü başlayamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerken en sevdiğim karakter Aryaydı benim üzüldüm ben de Arya bölümlerinin olmamasına :/
      Tek cilt kitaplıkta duruş olarak güzel ama iş okumaya gelince biraz sıkıntı :D

      Sil
  11. Otostopçunun galaksi rehberi dikkatimi çekti doğrusu. Ama eğer tavsiye istersen bende iki farklı seri tavsiye edebilirim. Bir tanesi polisiye, bir diğeri'de aşk.

    Polisiye serisi Rizolli Isles serisi. Hatta bunun diziside çıktı falan. Bende seriyi okuyorum şu sıralar. Bir başlayınca duramıyor insan. Serideki kitaplar ve seri hakkında detaylar için BURAYA tıklayabilirsin.

    Ve aşk romanları okumak istersende Destiny Serisi var. O seri hakkında bilgi almak içinse BURAYA tıklayabilirsin.

    Şimdiden keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!