Kore Dizisi Tanıtımı: School 2017

Dizi Adı: School 2017
Tür: Gençlik, Okul
Yönetmen: Park Jin-suk
Senarist: Lim Soo-mi
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Aralığı: Temmuz 17 – Eylül 5, 2017
Yayın Günleri: Pazartesi&Salı
Süre: 60 dakika
Yayınlandığı Kanal: KBS

School 2017 Konusu

School 2017, Güney Koreli gençlerin bugünlerde karşılaştıkları zorlukları vurgulamaktadır. Dizi genellikle webtoon çizmede yetenekli ama notları düşük olan Ra Eun Ho, öğrenci temsilcisi Song Dae Hwi ve asi bir kişiliğe sahip olan Hyun Tae Won etrafında dönmektedir.

School 2017 Oyuncuları ve Karakterleri

Kim Se Jeong - Ra Eun Ho: Okul sonuncu olsa da hayata neşeyle bakan ve webtoon çizimi konusunda yetenekli olan lise öğrencisidir. Üniversiteli aşkıyla çıkmanın ve Seuldeki prestijli bir üniversiteye girmenin hayalini kurmaktadır.
Jang Dong Yoon - Song Dae Hwi: İyi bir dış görünüşe, yüksek notlara ve daha birçok şeye sahip olsa da aile ilgisinden mahrum biridir. Öğrenci konseyi başkanıdır ve sınıf arkadaşları tarafından sevilmektedir.
Kim Jung Hyun - Hyun Tae Won: Amerikadaki okulunda problem çıkardığı için Koreye gelen, kaba, kendini beğenmiş bir öğrencidir. Babasının okula yaptığı yüklü miktarlardaki yatırımlar sayesinde çoğu zaman hak ettiği cezaları almamaktadır.
Han Sun Hwa - Han Soo Ji: Ra Eun Ho'nun okuluna atanmış yetenekli bir polis memurudur. 
Han Joo Wan - Shim Kang Myung: Prestijli bir üniversiteden mezun olmuş, lisede öğretmenlik yapan biridir.

School 2017 Fragmanı


School 2017 OST'leri

Yayınladığında eklenecektir.

School 2017 Notlar

-Ra Eun Ho rolü ilk önce Kim Yoo Jung'a teklif edilmiştir ancak kabul edilmemiştir.
-School 2017, Produce 101 ile ünlenen ve IOI ile çıkışını yapan, şimdilerde Gugudan adlı kız grubu üyesi Kim Se Jong'un ilk dizisidir.
-School 2017, KBS'in 1999'dan beri çıkardığı School serisinin 7'ncisidir.
Kaynak: Kdramapal

Gençlik dizilerini severim, okulda geçenleri daha da severim. O yüzden bu dizinin yolunu uzun zamandır gözlüyordum. School 2015'teki ikinci erkek sendromu yüzünden diziyi bitirememiştim ama izlediğim kadarıyla zevk aldığım bir yapımdı. School 2013'ten bahsetmiyorum bile. Aşk olmadan da sadece arkadaşlık üzerine dizi çekilebildiğinin çok güzel bir kanıtıydı.  Yani önceki yapımlara bakarak School 2017'den beklentimin büyük olduğunu söyleyebiliriz. Umarım hayal kırıklığına uğratmaz. Peki siz izlemeyi düşünüyor musunuz? School serisindeki en beğendiğiniz dizi hangisi? Buyrun yorumlara ^___^

Share:

20 yorum

  1. Merakla bekliyorumm bu diziyi *-* School 2015'i beğenerek izlemiştim. :) Tanıtım güzel olmuş,sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı yarın çıkıyor çok şükür ^__^ Beğendiğinize sevindim, yorumunuz için ben teşekkür ederim :>

      Sil
  2. School serisini hiç izlemedim :/ Ama Kore dizileri yaz için biçilmiş kaftan gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle 2013'ü öneririm. Lee Jong Suk ve Kim Woo Bin başrolde :'))
      Öyleler cidden, kafa yormadan keyifle izleniyorlar :D

      Sil
    2. hiçbirini izlemeden school 2017 yi izleyebilir miyiz ? hepsi birbirine mi bağlı

      Sil
    3. Gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz. Her birinde hem konular hem de oyuncular farklı :))

      Sil
  3. School 2015 güzel diziydi de sonu istediğim gibi bitmedi... Ama yinede kbs nin school serisinin en iyilerinden dir... Sarı çocuğu kızlar tutmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuyla birçok kişiyi hayal kırıklığına uğratmış 2015 :/ Ben sonunu öğrenince izlemeyi bırakmıştım daha büyük bir hayal kırıklığı yaşamamak için. Sarı çocuk da tutulmayacak gibi değildi ama :D

      Sil
  4. Alışamadım şu Kore Dizilerine maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diziyi bulamamışsındır bence Cahil Okur :))

      Sil
  5. School 2013 mukemmel di ask yok ama cok güzel herkese tavsiye edeirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, oyuncu kadrosu da enfesti :))

      Sil
  6. sırf diziyi erken bitirip bölüm beklememek için izlemiyorum 10. bölüme falan gelsin hemen izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi karar cidden. 4. bölüm öyle bir yerde bitti ki yeni bölümü iple çekiyorum resmen :D

      Sil
  7. Ah ben de o school 2015 te 2. Erkek sendromu yüzünden çok sinirlenmiştim meğer yanlız değilmişim zkjxjc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulüp bile kurarız hatta hiç yalnız değiliz jkljlkj School 2015teki ikinci erkek sendromundan mağdur olmayanı tanımadım henüz ben :D

      Sil
  8. Bence çok güzel bir dizi ben bugün başladım hem eglenceli hem de güzel tam benlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, izlemesi en keyifli gençlik dizilerinden biriydi bence de :)) Eğer benzer türde diziler arıyorsanız şu yazıma bakabilirsiniz :) http://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2017/09/tatilden-okul-moduna-gecisi.html

      Sil
  9. Merhabalar ben de izledim cok cok guzel olmus ben azeriyim

    YanıtlaSil
  10. Ve de ben de genc oldum

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!