Mim: Yaz Abur Cuburu



Mimi yapmak için çok geç kalmadım değil mi? Bu sıcaklar sağ olsun hiçbir şey yapasım gelmiyor. Taslaklarım hep son düzenlemeyi bekleyen yazılarla dolu ama düzenleyecek enerjim yoktu ta ki zorla kulağımdan tutup kendimi bilgisayarın başına oturtana dek :D 

Sevgili Öneri Makinesi yapması hem zor hem de eğlenceli olan Yaz Abur Cuburuna mimlemişti geçenlerde. Mim için çok teşekkür ediyor ve sizi abur cuburuma davet ediyorum :D

1- Yazın çıkan çok sevdiğin sanatçıdan/gruptan bir şarkı
Al işte dakika bir gol bir. Evlatlarım arasından seçim yapmak gibi bir şey sadece bir şarkı seçmek. Neyse bu soruda yazmadığım şarkılar küsmesinler, diğer sorulara saklıyorum sizi diyorum ve shimmy shimmy kokobop i think i like it diye sayıklamama neden olan şarkıyla bu soruya cevap veriyorum.
Exo-Kokobop
(Müzik videosunu değil sahne performansını koyuyorum çünkü DANSLARI!!!MUHTEŞEM!!!VE!!ÖTESİ!!!)
2- Bu yaz en yeni keşfin

Yeni keşif sayılır mı tam emin değilim aslında çünkü Chungha'yı Produce 101 programından beri takip ediyorum. Ama solo çıkışı bu yaz gerçekleşti ve bence yeni keşif sayılabilir :P 

Chungha-Why Don't You Know

3- Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı
Bu yazın en çok dinleneni Why Don't You Know ve As If It's Your Last benim için. Why Don't You Know'u yukarıya yazdığımdan bu soruya cevabım As If It's Your Last oluyor.
Blackpink-As If It's Your Last




I be the Bonnie and

You be my Clyde
We ride or die
Xs and Os
4- Bu yaz en çok duyduğun şarkı

Bu soruya başka bir cevap veren var mı ki? Her mağazada çalındığı yetmezmiş gibi bir de ben açıp açıp dinliyorum :D

Tarkan-Yolla
5- Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin bir şarkı
Vazgeçemediğim şeylerin sayısı çok azdır benim için ve maalesef şarkılar bunlardan biri değil. Şarkıları çıktıkları gibi dinlemeye başlıyorum ta ki bıkana, bir daha dinleyemeyecek hale gelene kadar. Sonrasında çoğu şarkıyla yollarımız ayrılıyor ve şans eseri canım özellikle o şarkıyı dinlemek isteyene kadar mp3'ün derinliklerinde unutulmaya yüz tutuyor. 
6- Sence bu yazın en favori hiti
Bunun için de cevabım ilk sorudakiyle aynı çünkü shimmy shimmy kokobop i think i like it :D

7- Senin bu yazını anlatan bir şarkı

Yeni çıkış yapmış bir grup Limesoda, ben de youtubeda denk geldim. Nasılmış bir bakayım diyip dinlemeye başladım ve şarkıyı çok beğenmesem de sözlere bayıldım :D
Limesoda-Z Z Z

Öneri Makinesi genelde mimlediğim herkesi mimlediği için yeni takip etmeye başladığım Bir Filmkoliğin Güncesini ve bu yazıyı okuyup da yapmak isteyen herkesi mimliyorum :D Keyifli ve bol abur cuburlu günler!

Share:

14 yorum

  1. Galiba bizim oraya teknoloji gelmemiş çünkü Tarkan duymayan kişilerden biri olabilirim 😂 Gerçi ben şikayetçi değilim, sevemedim şarkıyı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah ilginç :D Birkaç kere arka arkaya dinlersen sevmesen bile bağımlılık yapar bence :D

      Sil
  2. Ya bu korelileri sevmeyen bir benim herhalde :D

    YanıtlaSil
  3. Kore şarkılarıyla geçen güzel bir mim olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere k-pop'a batınca insan bir daha çıkamıyor :D Teşekkürler^^

      Sil
  4. K poptan hiç anlamıyorum bir kez daha anladım :). Bir de bir yerde bu grupların çok katı kurallı sözleşme imzaladıklarını duydum, ne zaman görsem hep o zor şartlar geliyor aklıma niyeyse :(.

    Mimi yaptığın için çok teşekkürler, ilk şarkı ile son şarkının da bu türde genel olarak olduğu gibi güzel enerjileri var :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K-pop'ta kulağa ve göze güzel geliyorsa gerisi teferruat :D Tek ve en önemli kural bu :D

      Katı çalışma kurallarının yanında vokal, rap, dans, dış görünüş gibi birçok şey bekleniyor grup üyelerinden. Kpop dünyası gerçekten acımasız :(

      Rica ederiiim, beni de mimlediğin için asıl ben teşekkür ederim ^____^

      Sil
  5. Kpop görünce çok mutlu oldum ^.^ Listedeki şarkılara takmış haldeyim bende:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K-pop severler olarak azınlıktayız ama yavaş yavaş artıyoruz :D Hepsi birbirinden muhteşem :')

      Sil
  6. Yine fransiz kaldim. Bir tek Yollayi anladim haha :) ah siz gencler hep ya anci takiliyonuz 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu gençlik nereye gidiyor böyle :D İnternet her şeyi bir tık yakına getirince böyle oluyor :D

      Sil
  7. Aaayayay cidden mi? o.o Hiç bilmiyordum k-pop sevdiğini, bunu öğrendiğime sevindim :D
    Beğenirsin umarım ^___^ (Varsa önerin ben de alırım bir dal :> )

    YanıtlaSil
  8. Mimi yapacağım demiştim ama yapamadım ya kusura bakma :( Yaz boyu hiç müzik dinlemedim desem yalan olmaz dolayısıyla yapamıyorum ki :) Çok geç kaldım bir de. Ama düşünüp mimlediğin teşekkür ederim tekrardan :)) Kusura bakmazsın umarım

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!