Pazar 6'lısı: Ağustos Temaları

Ta ta ta tam, karşınızda merakla beklenen (hehe aynen öyle eslem) ağustos temaları!

6 Ağustos 2017: 3 Doğru, 3 Yalan
İster kendinizle ilgili ister kitaplarla ilgili 3 tane doğru, 3 tane de yalan şey söylüyorsunuz ve sonra biz de yorumlarda hangisinin doğru hangisinin yalan olduğunu bulmaya çalışıyoruz. Sherlocklar iş başına! (İşleri biraz daha zorlaştırmak isteyenler 6 doğru, 6 yalan da yapabilirler.)
13 Ağustos 2017: Lights, Camera, Action!
Hiç kitap uyarlaması filmleri izlerken oyuncuları ben seçsem daha güzel seçerim dediniz mi? O zaman buyrun, bu pazar yönetmen koltuğu sizin. Bir kitap belirliyoruz ve hayalimizdekine en yakın oyuncuları seçiyoruz.
20 Ağustos 2017: 6 Kitap/Karakter, 6 Şarkı
Filmimizin oyuncularını belirledik ama bir şey eksik sanki... Tabi ya, müzik! Soundtracksiz film mi olur? Kitabı seçip 6 şarkılık bir liste oluşturabileceğiniz gibi, 6 kitap/karakter seçip her birine bir şarkı da seçebilirsiniz. Seçim her zamanki gibi sizin.
27 Ağustos 2017: Geçmiş Yazları Hatırlatan 6 Kitap

Pazar 6'lısına başlayalı neredeyse 2 yıl oldu. Eski temaları ısıtıp yeniden önünüze koymamak, orijinal olmak için uğraşıyorum ama bunu gerçekleştirmeye çalışırken saçmalıyor olabilirim arada. Öyle olursa (kibarca) uyarın lütfen (yoksa ağlarım).

Keyifli günler!^^

Not: Yorumlara hala geri dönemediğim için üzgünüm. Kamptaydım, yeni geldim. Şimdi de o piknik senin bu kahvaltı benim geziyorum. Eve gelince de tek yapabildiğim ayaklarımı dikip dizi izlemek oluyor ama en kısa sürede cevaplayacağım. 

Share:

15 yorum

  1. Bunlar muhteşem temalar! Ve hayır, hiç de saçmaladığın falan yok :) Temaları gerçekten çok sevdim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim ^___^ O halde yazılarını bekliyorum? :D

      Sil
    2. Bu pazar yapmaya vakit ayıramadım maalesef ama haftaya yapacağım inşAllah ^_^

      Sil
  2. Yok yok sen ağlama :D Oldukça güzel başlıklar seçmişsin. Bakalım neler çıkacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim o zaman, teşekkürler :D Birbirinden keyifli yazılar okuyacağımıza eminim :))

      Sil
  3. Çok güzel bir liste olmuş, sonuncusu hariç hepsini yaparım gibi :). Bayadır da yoktu şimdi ilkini zevkle yapacağım :). Fikrine sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)) Özellikle 2 ve 3. temalarda senden beklentim büyük :D Keyifli bir ay olur umarım ^___^

      Sil
  4. Ahahah çok sevindim beğendiğine :D

    YanıtlaSil
  5. İnanamıyorum temalar cidden harika! Eger yapamazsam çok üzülürüm. Bu pazar yakalayamadım ama diğer temaları şimdiden hazırlayacağım :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleer ^___^ Ben de üzülürüm valla göremezsem seni pazar 6'lısında, demirbaşlardan biri de sensin sonuçta :D

      Pazar bitmedi, öyleyse hala yakalama şansın var bence :D Sherlockçuluk oynamamıza izin ver :D

      Sil
  6. Ne kadar güzel fikirler bunlar. Bu pazarı ben de kaçırdım ama bir sonraki temada yönetmen koltuğuna oturmak için sabırsızlanıyorum. Kitapları okurken zihnimizde bir insan figürü beliriyor ama filmdeki oyuncular bizim hayalimizdekinden bambaşka birileri olabiliyor :) Bu konuda çok güzel yazılar çıkacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^___^ Çoğu zaman kafamdakiyle filmdeki oyuncular uymuyor mesela benim :D
      Neler çıkıcak haftaya görmek için sabırsızlanıyorum :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!