Ji Chang Wook Asker Oldu!

 ♪  ♫  Gel tezkeree, gel tezkere bitsin bu gurbet evde baban anan yüzüne hasret  ♪  ♫ 

Evet daha ağıtlar yakmak için erken dün bir bugün iki ama önümüzde Ji Chang Wooksuz geçecek olan tam 21 ay var. 21 ay! Aksiyon dizilerinin prensi (bknz. Healer, K2) 14 ağustos itibariyle askere başladı. Oysa aksiyon dizilerinde olduğu kadar romantik-komedilerde de başarılı olduğunu daha yeni keşfetmiştik Suspicious Partner sayesinde. Hatta bana sorarsanız romantik-komedilerde daha başarılı bir iş ortaya çıkardı Ji Chang Wook. Hayır tabii ki de bunu tam bir romantik-komedi sevdalısı olduğum için söylemiyorum :p Kanıtlarla geldim!!!

Şimdi şöyle bir sahneyi hangi aksiyon dizisinde görebilirdik ki? Köpek yavrusu Ji Chang Wook her gün gördüğümüz bir durum değil maalesef ki.

Peki aegyo yapmaya çalışan bir Ji Chang Wook? Bunlar hep romantik-komedinin nimetleri.
 

Öldüren köpek yavrusu bakışlar yine iş başında.

Sarhoş olup avukatlar yemeğinde avukatlara sövdüğü o muhteşem sahne!
 

Suspicious Partner gibi romantik-komedide oynamasaydı böy----AHH YANLIŞ SAHNE, HATLAR KARIŞTI, GEÇİRDİĞİNİZ KALP KRİZİ İÇİN ÖZÜR DİLERİM
 

Ve kelimelerin yetersiz kaldığı, Ji Chang Wook'un Suspicious Partnerda oynamasına vesile olan herkese yatıp kalkıp dua etmeme neden olan, aşırı doz tatlışlık içeren sahneleri buraya bırakıyorum ki hala izlemeyenler varsa pişman olup izlesinler :D
 
 

Ji Chang Wook'un askerlik haberiyle başlayıp fangirle bağladığım yazının sonuna geldik. Yazıya başlarken bu kadar ağır fangirle bağlamayı düşünmüyordum oysa ama... pişman değilim :D Umarım siz de bu yazıya harcadığınız vakitten pişman değilsinizdir :D Şafak sayarken açıp açıp bakılmalık bir yazı oldu bence :p 
Keyifli günler!^^

Share:

8 yorum

  1. Saçlar gitmiş ama adam yakışıklı olunca tip hala yerinde 😍 Diziyi henüz izlemedim alıştık ekşın izlemeye ,neyse pişman olmadan izleyek bari 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte insan yakışıklı olmayıversin, ne yapsa yakışıyor sonra :D Keyifli seyirleer ^___^

      Sil
  2. İzlemedim ve acikcasi haberim bile yoktu bu dizisinden. Cok uzagim bu aralar dizilere. K2 harikaydi. Sadece o degil diger tum oyuncular, hele baskanin karisi benim icin super oyunculuk cikarmislardi. Ne diyelim bir an once bitirsin ve bol bol dizi film ceksin. Yetenekli ve yakisikli bir oyuncu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin başları süper, ortalara doğru işin içine dram girdiği için biraz yavaşlıyor ama sonları yine keyifli bayağı :))) Romantik komedi seviyorsan öneririm kesinlikle ^____^
      K2'ta ben de başkanın karısına bayılmıştım. Kötü karakter sevme gibi bir huyum yoktur ama o kadın bakışlarıyla falan muhteşemdi :)) Dönüşü bomba gibi olur umarım :))

      Sil
  3. İlk Empress Ki'de izlemiştim. Sonra Healer'da bakmaya doyamadım. Gerçekten köpek yavrusu bakışlı, tatlış birisi. Askere gideceğini bilmiyordum. Dönüşü mükemmel bir diziyle olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bomba gibi bir dönüş bekliyordum ben de kendisinden. Neredeyse 2 yıl ayrı kaldıktan sonra bu bekleyişe değecek şeyler gelmeli :D

      Sil
  4. Diziyi yeni bitirdim. Gerçekten harika bir oyuncu .. Saranghae Chang Wook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce dönse de yeni dizilerde görebilsek kendisini :)) Pogoşipta Ji Chang Wook<3

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!