Pazar 6'lısı: Geçmiş Yazları Hatırlatan 6 Kitap

Merhabalar^__^
Son haftalar jet hızıyla mı geçiyor yoksa bana mı öyle geliyor? Daha yeni ağustos temalarını yayınlamıştım ama onun da sonuna geldik. Tema yetiştiremiyorum valla :D Bugün de bize geçmiş yazları hatırlatan 6 kitaptan bahsedeceğiz. Ben 5 tanesinden bahsedeceğim ama şşş olsun.

Araba tuttuğu için uzun seyahatleri sevmem. Bir de işin içine bavul hazırlamak girince iyice nefretlik bir duruma dönüşür benim için çünkü her seferinde koymayı unuttuğum bir şey çıkar. Koymadan geçmeyeceğim şeyler var ki onlardan biri hepinizin tahmin ettiği gibi kitaplar :D Annem ve babam tarafından gereksiz yük olarak görülse de kıyıdan köşeden sıkıştırıveririm 1-2 kitap mutlaka. Bakalım hangileriymiş bu kitaplar?

1.Cam Ev-Rachel Caine
Liseye geçtiğim yazdı. Vampir Akademisinin 3. kitabını yeni bitirmiştim ve etkisinden çıkamamıştım. Yazlığa gitmeden 4. kitabı almak istemiştim ama bulamayınca orada gözüme çarpan yine konusu vampirler olan Cam Ev'i almıştım. Ama alırken görmeliydiniz o sıra en muhteşem kitap Vampir Akademisi geldiğinden Cam Ev'i küçümseyerek almıştım resmen :D Eh bir Vampir Akademisi olmasa da alıp okuyayım bari havalarındaydım :D Okuduktan sonra da tükürdüğümü yaladım ama. Hatta kullanıcı adı olarak kullandığım Esseve de Cam Evdeki Eve adındaki bir karakterden gelme :D Bu da böyle bir anımdı işte.
2.Limon Ağacı
Tatil modundayken okunmayacak bir kitap olduğunu fark ettiğimde maalesef çok geçti her şey için. Zaten kitabı da annemin isteğiyle almıştım. Kitap güzeldir belki çok okumadığım için bir şey diyemeceğim ama ben yanıma aldığım için bayağı pişman olmuştum.
3.Gündönümü-İdil Elif Uzun
Az daha Ptt kargonun azizliğine uğrayıp yanıma alamayacaktım bu kitabı. Şükür ki son anda da olsa geldi ve hemen attım bavula. Bu kitabın yeri çok başka bende çünkü yazarından hediye olarak gelmişti :'))) Kitabı okumak için eve kapanıp denize gitmediğim de doğrudur.
4.Yolun Sonundaki Okyanus-Neil Gaiman
Okuduğum ilk Gaiman kitabı. Sahilde okumalık kitaplar listesi yapsaydım kesinlikle ilk sırayı çekerdi. 
5.Aşktan Kaçış Yok-Jennifer Echols
Kendi kitaplarım bittiği için kuzenimin kitaplarına sardığım bir yaz okumuştum Aşktan Kaçış Yok'u. Okumaya başlamadan önce de hiçbir beklentim yoktu. Kapağı meh, arka kapak yazısı çok da heveslendirici değildi ama elde başka kitap olmayınca, kitapçı da nerede bilmeyince insanın başka seçeneği olmuyor. Ama iyiki de başka seçeneğim yokmuş. Tahmin etmediğim kadar keyif alarak okumuştum hatta kitabı okumak için sabahlamıştım. Ki sabahlamak da çok tehlikeli bir iş bizim evde. Biri kitap okumak için uyumadığımı görse :D O yüzden yakalanmamak için telefon ışığıyla okumuştum. Ne zor şartlarda kitap okuyordum görüyor musunuz? :D

Bana yazı hatırlatan kitaplar bunlardı işte. Peki yaz denilince sizin aklınıza gelen kitaplar hangisi? :))


Share:

10 yorum

  1. Şu an kitap okumaya vakit ayırmam gerek onu hatırladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah hepimize gerek o kesinlikle :D Yaz rehavetiyle çok geride kaldım okuma hedefimden.

      Sil
  2. Limom Ağacı ile Yolun Sonundaki Okyanus'u merak ettim! ^_^ 4N1K bana yazı hatırlatan kitaplardan, zaten yazın okumuştum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limon Ağacını değil de özellikle Yolun Sonundaki Okyanusu tavsiye ederim. Büyülü bir havası var kitabın :))
      4N1K'yı okumadım ama filmi çıkıyormuş sanırım, okurları seviniyordu bayağı :))

      Sil
  3. Neil Gaiman'ı okumayı ben de çok istiyorum ama hangi kitabından başlasam bilemiyorum. Adamın o kadar kitabı var ki.

    Limon ağacı kesinlikle yaz kitabı değil. Bence çok güzel bir kitap da değil. yıllar önce okumuştum, çok hoşuma gitmemişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam Kayıp Rıhtım Gaiman okuma rehberi gibi bir şey paylaşmıştı. Gerçi ben rehberden bağımsız olarak giriş yaptım Gaiman'a ama pişman değilim, diğer kitaplarını da okumak istediğime göre iyi bir başlangıç yapmışım :D Yine de o rehberi bulayım senin için :))

      Eh o zaman bitiremediğim için üzülmeye değmez :))

      Sil
    2. Yalnız nokta atışı yapmışım resmen. Kayıp Rıhtımında başlangıç için önerdiği kitap Yolun Sonundaki Okyanusmuş :))
      http://kayiprihtim.com/dosya/neil-gaiman-okuma-sirasi/

      Sil
    3. Teşekkürler canım. Ben hemen yazıya bir bakayım :-)

      Sil
  4. Bizim jenerasyonda olup da okumayan çok az insan var sanırım Vampir Akademisini :D Bayağı sarıyordu ama kitaplar haklısın bitirmeden uyuyamamakta :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!