Pazar 6'lısı: 6 Gerçek 6 Yalan

Uzuuuun bir aradan sonra pazar 6'lısı yazısıyla daha karşınızdayım. (Ağustos ayı pazar 6'lısı temalarını görmek için şurayı ziyaret edebilirsiniz.) Bugünün teması 6 Gerçek 6  Yalan. Kendimle ilgili 12 tane şey söyledim aşağıda. Bunların yarısı gerçek yarısı yalan. Bakalım hangileri gerçek bulabilecek misiniz? ^___^

  1. Hogwarts binam Ravenclaw.
  2. İlk aşk klişesini severim.
  3. Buluşmalarda genellikle en erken gelen kişiyimdir.
  4. Lisede en iyi dersim kimyaydı. 
  5. Death Note'daki Kirayı haklı buluyorum.
  6. En sevdiğim renk mavidir.
  7. Uzun yolculuklara bayılırım.
  8. Snape öldüğünde ağlamaktan ciğerim solmuştu.
  9. Geçen yılki okuma hedefime ulaşamadım.
  10. Okumayı en sevdiğim tür bilim kurgudur.
  11. Şerbetli tatlılardansa çikolatalı tatlıları tercih ederim.
  12. Okuduğum üniversiteden memnun değilim.

Uzun zamandır takip edenler yalanların çoğunu bulmuştur diye düşünüyorum. Hepsini bilene benden sürpriz hediye diyormuşum :p Evet şimdi sizin sıranız, gelsin tahminler! :D

Eğer siz de yaptıysanız Pazar 6'lısını linkini benimle paylaşmayı unutmayın lütfen, keyifli günler!^^

Share:

11 yorum

  1. 8 doğru 7 yanlış? Şahsen ben uzun yolculukları hiç sevmem :). En sevdiğin renk de mavi olabilir zira başlığında mavi göze çarpan renklerden biri :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece 7'yi tutturdun :D Son yaptıklarına rağmen Snape'i kahraman olarak görmüyorum ://
      Maviden de hoşlanırım ama favorim turuncu ve pembe ^_____^

      Sil
  2. 1, 5, 6, 7, 8, 11 doğru, geriye kalanları yanlış??? Cevapları gerçekten çok merak ediyorum ^_^ Yalnız şu Sherlockçuluk işini çok sevdim, kalpten tebrikler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-4-5-9-11-12 doğru olanlardı. Sen de iki tane tutturmuşsun :D Hogwarts binam Gryffindor, en sevdiğim renk(ler) pemve ve turuncu, araba tuttuğu için uzun yolculuklar benim için ölüm gibi, son yaptıklarına rağmen Snape'in iyi biri yada kahraman olduğunu düşünmüyorum :))
      Teşekkür ederiim, ben de çok keyif aldım hem diğerlerininkini tahmin ederken hem de gelen cevapları okurken. Bu temayı bir ara tekrar yapalım :D

      Sil
  3. Sallayabilirmiyimmm :) bilmiyorum valla kitaplar konusunda fikrim olmadigindan tahminde edemiyorum :) sadece ziyaret etmek istedim. Eline saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sallamak, atıp tutmak serbest :D Bu samimi yorumun için çook teşekkürler ederim :'))

      Sil
  4. 2,4,6,8,10,12 yalan? :)) merak ettim doğrusu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-4-5-9-11-12 doğru olanlardı :)) Genelde klişelerden hoşlanan biriyim ne yazık ki :D Lisede de en iyi dersim gerçekten kimyaydı. Hatta blogta da kimyadan esintiler var bakınız periodic library, blog başlığımdaki periyodik tablo şekli ve hakkımda kısmındaki açıklama :D
      Okuduğum üniversiteden memnun olmadığım da doğru olanlardandı. Buradan tercih yapanlara duyurulur Kocaeli Üniversitesini yazmasınlar :D

      Sil
  5. Bloga kişisel şeylerimi yansıtmadığımdan zor olmuş cevaplaması :D
    2-4-5-9-11-12 doğruydu. İki tane doğru tutturmuşsun :D Her şeyi geçtim ama 10'a doğru demene şaşırdım, fantastik ve genç yetişkinden başka bir şey okuduğum pek görülmüş şey değil :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!