Kütüphane Günlükleri #2

  
Kütüphaneye ayda iki kez gidiyorum ve elim boş da dönmüyorum. Her zaman aldığım üç kitabı okuyamasam da ikisini okuyorum genelde. Peki o zaman Kütüphane Günlüklerinin ilk yazısıyla ikinci yazısı arasındaki zaman farkını -3 ay- neye borçluyuz? Evet, doğru bildiniz üşengeçliğime (her zaman olduğu gibi.). 

Aslında instagramda paylaştım -hatta buradan ulaşabilirsiniz- ama blogumda da olsun istiyorum. Burada biraz daha detaylı konuşabilirim hem.

Her zaman olduğu gibi üç kitap aldım: Algernon'a Çiçekler, Ve İşte Onu Böyle Kaybedersin, Mozartı Kim Öldürdü? Hayden'in Kafasını Kim Kesti?

Algernon'a Çiçekler'in methini sınıf arkadaşımdan duymuştum. Gerçi sonradan öğrendiğime göre kitabını okumamış Japon yapımı dizisini izlemiş. Eh dizisi güzelse büyük ihtimalle kitabı ondan kat kat güzeldir diye düşünüyorum. Ayrıca bu kütüphane yazısını instagramda paylaştığımda Irmaktan da bayağı övgü dolu şeyler işittim. HEM DE CAPSLOCKLA YAZILMIŞ. Yanımda olsa kolumdan tutup sarsardı herhalde OKU!!!! diye. 

Ve İşte Onu Böyle Kaybedersin'in arka kapak yazısı beni on ikiden vurmuştu. Tam anlamıyla kaybetmiş hissederken karşıma çıkan bu kitabı almadan edemedim çünkü kendi derdim bana asla yetmez. Kitaba adapte olmam biraz zaman aldı ve birkaç rahatsız eden şey olsa da beş üzerinden üç alacak gibi duruyor şimdilik. 

Mozartı Kim Öldürdü? Hayden'in Kafasını Kim Kesti? tam böyle çantaya atıp durakta, sırada okumalık ama ne hikmetse okuyamadım daha. Sürekli de yanımda taşıyorum oysa. Azıcık kültürlenirim, ortamlarda söylecek ilginç şeylerim olur demiştim ama olmayacak herhalde.  

Öyle işte, bir kütüphane günlüklerinin daha sonuna geldik. Haftaya teslim edeceğim kitapları ama henüz bir tanesini bile bitiremedim. Ne olacak benim bu halim ben de bilmiyorum ama tez zamanda düzen, nizam, intizam diliyorum kendime.

Keyifli günler!

Share:

19 yorum

  1. "Azıcık kültürlenirim, ortamlarda söylecek ilginç şeylerim olur demiştim ama olmayacak herhalde. " Bu cümlene çok güldüm yaa 😂

    Şu Capslock ile yazılan yorumu duyunca merak ettim kitabı. Gidip araştırmak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah %100 dürüstlük içeren bir cümle, seni güldürdüğüne sevindim :D Ağlanıcak halime ben de gülüyorum :D

      Benim de sıradaki kitabım. Yorumunu capslock ile yazacak kadar sevmek istiyorum :D

      Sil
  2. Kütüphaneye uzunca zamandır uğramadığımı fark ettim sen bu yazını paylaşınca. -,-
    Algernon'a Çiçekler kitabı baya ilgimi çekti. Edineceğim en kısa sürede,teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda kütüphaneyi ziyaret etme fırsatı bulur ve Algernona Çiçekler ile karşılaşırsın umarım o halde :))
      Bir aksilik çıkmazsa Algernonu okumaya başlayacağım bugün ben de :))

      Sil
  3. Çook çok uzun zaman önce bizim evin dibindeki ilk halk kütüphanesi yıktılar yeniden yapmaya karar verdiler... Dediğim gibi baya bir zaman geçti şimdi inşaat için açtıkları çukur her yağmur zamanı içine atlayasım geldiği boş bir göle dönüşüyor..... Ben de her zaman 3 kitap alırdım, efkarlandım şimdi. xd Algernon'a Çiçekler kitabını bir şekilde edinmek istiyorum, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok yazık olmuş kütüphaneye :((( En kısa sürede yıktıklarından daha güzelini yaparlar da sen de devam edersin kitap almaya :(
      Okuduğun zaman beğenirsin umarım ^____^

      Sil
  4. Kütüphaneyi düzenli ziyaret etmen ne güzel. Ben de daha sık kütüphaneye gitmeye karar verdim. Hatta okumak istediğim kitapları bulursam ödünç alıp okuyacağım, satın almayacağım. tüketim çılgınlığına hayır :-)

    Hepsini keyifle oku canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap almama kararını bozmadan yeni kitaplar okuyabilmek için güzel bir karar %1000000 destekliyorum ♥‿♥
      Teşekkür ederim :>

      Sil
  5. Mozart'ı Kim Öldürdü mü? Uuu, çok ilgi çekici bir kitaba benziyor! ^_^ Bizim yakınlarımızda kütüphane olmadığı için gidemiyorum maalesef. :/ Ama sana keyifli okumalar ve iyi bayramlar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda okuyorum onu ve adının hakkını verecek kadar ilginç içeriği de :))
      Yaa :(( Belki vardır ama haberin yoktur? Sınıf arkadaşım beni götürene kadar gözümün önünde olan kütüphaneyi bilmiyordum ben de :D
      Teşekkür ederim, sana da iyi bayramlar ♥

      Sil
  6. Algernona Çiçekler kitabını okudum sonra dizisini izlemiştim.ikisi de kendi alanında başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün okumaya başlayacağım ben de bir aksilik çıkmazsa. Beğenirsem dizisini de izlemek istiyorum :))) İzlersem izlediğim ilk Japon yapımı dizi olur :))

      Sil
  7. Belki bayram tatilinde bir gazla okursun :) Mozart'ı kim öldürdü, ilgimi çekti bir araştırayım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke dediğin gibi olsaydı ama bayram ziyaretleri, misafir ağırlamalar derken pek vakit bulamadım bayramda okumaya. Ama kitaba başladım ve Mozart'ı kim öldürdü artık biliyorum😋

      Sil
  8. Bende çok kütüphaneye gideyim kitaplar alayım istiyorum ama en yakın kütüphane ile aramda otobüsle 40dk mesafe olunca gel gör ki sadece istekte kalıyor o durum.

    Takibe aldım bana da beklerim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40 dakika da bayağı çok cidden:( Yakına bir yere de açılır umarım.

      Hoş geldiniz, ben de uğrayacağım mutlaka:)))

      Sil
  9. Ben de bu aralar sürekli gideceğim gideceğim diyorum ama bir türlü nasip olmadı :\ Şimdi yazını okuyunca tekrardan bir heves geldi bana artık ertelemeyip kütüphane yolunu arşınlayayım en iyisi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere gidecek gücü toplasan yeter, sonra zaten kopamıyorsun kütüphaneden :D

      Sil
  10. Bitiremeden geri verdiğim kitaplar çok üzüyor beni ya:(( Haftaya kadar bitirsin sen ama inanıyorum, yarılamışsın zaten :D
    Teşekkürler ^____^

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!