Atlayın Süpürgelere Hogwarts'ı Keşfe Çıkıyoruz!


Hogwarts, Hogwarts, geldik sana,
Bizi de al kollarına,
Kafamızın içi bomboş,
Söyle, bunun neresi hoş?
Saçlı olsun, saçsız olsun
Başlarımız bilgi dolsun.
İlginç şeyler öğrenelim
Gelişelim milim milim.
Yılmadan hep çalışırız
Büyülere alışırız.
Kırılmasın hiç umutlar,
Gün doğmadan neler doğar.
Takvimlerin 1 eylülü göstermesiyle Hogwartsta yeni bir okul dönemi başladı! Yeni başlayan ve zaten okumakta olan büyücülere başarılı, kazasız ve tek parça olarak bitirebilecekleri bir yıl diliyorum. Bina seçimi ve ziyafet heyecanını geride bırakan öğrenciler yatakhanelerinde mışıl mışıl uyuyor olmalılar şu an. Hazır herkes uyurken Hogwartsı keşfe çıkmaya ne dersiniz?


Yine Pottermore'dan gelen sevindirici bir haberle karşınızdayım. Önceki sevindirici haber kendi patronusunuzu keşfetmeyle ilgiliyken (Hala patronusunuzu bilmiyorsanız tık) bu sefer konu Hogwarts'ın ta kendisi! Bu linke tıkladıktan ve üye girişi---pardon büyücü girişi yaptıktan sonra sizi tüm haşmetiyle Hogwarts karşılıyor. Fare ve yön tuşlarıyla Hogwarts binasının etrafında istediğiniz gibi ilerleyebiliyorsunuz. İlerledikçe parıldayan sarı noktalar görüyorsunuz ve üzerlerine tıklayınca bulunduğu yer ile ilgili kısa bir bilgi veriyorlar.

Bu bilgi kimi zaman yüzünüzü güldürse de rastgele tıkladığım kuledeki bir bilginin kulenin astronomi kulesi olduğunu ve Dumbledore'un öldüğü kule olduğunu hatırlatmasıyla Hogwarts keşfimden aldığım zevk biraz gölgelendi. Eh umarım sizin keşfiniz daha heyecanlı geçer!

Hogwarts semalarında hava biraz rüzgarlı, keşfe çıkmadan önce cüppelerinizi giydiğinizden emin olun!^^


Share:

4 yorum

  1. Harry Potter severler için bu çok sevindirici bir haber olmalı! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter severlerden değilmişsin gibi hissettim sen böyle diyince bak :D HP sevmiyor musun? :D

      Sil
    2. Daha da kötüsü... Henüz hiç Harry Potter kitabı okumadım! :/ Ama listemde! :) Eğer ölmezsem okuyacağım inşAllah. ^_^ Hala nasıl okumadım, ben de bilmiyorum. :)

      Sil
    3. Okuyup sevmemendense okumayıp sevme ihtimalinin olması daha iyi bence :D Harry Potter için hiçbir yaş geç değildir, sen de en kısa sürede bu büyülü dünyaya adım atarsın umarım ^_____^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!