Kore Dizisi Tanıtımı: While You Were Sleeping (2017)

while you were sleeping konusu yorumu oyuncular
Dizi Adı: While You Were Sleeping
Tür: Fantastik, hukuk
Bölüm Sayısı: 32
Yönetmen: Oh Choong Hwan
Senarist: Park Hye Ryeon (Pinocchio, Dream High, I Hear Your Voice)
Kanal: SBS
Yayın Tarihi: 27 Eylül 2017



While You Were Sleeping Konusu


While You Were Sleeping, rüyalarında gelecekte gerçekleşicek talihsiz olayları gören bir kadın ile bu olayları önlemeye çalışan bir savcıyı konu almaktadır.
while you were sleeping konusu oyuncular izle

While You Were Sleeping Oyuncular ve Karakterleri

Lee Jong Suk-Jung Jae Chan: Bazı yönlerden soğuk ve ciddi bazı yönlerden ise şapşal acemi bir savcıdır. Nam Hong Joo'nun kabuslarının gerçekleşmesini engellemek için elinden geleni yapmaktadır.
Bae Suzy-Nam Hong Joo: Rüyalarında gelecekte gerçekleşecek talihsiz olayları gören eski bir gazetecidir. Rüyalarında gördüklerinin gerçekleşmelerini engellemek için Jung Jae Chandan yardım ister. 

While You Were Sleeping Trailer


While You Were Sleeping OST'ları

Yayınlandığında eklenecektir.
Suzy diziyi onayladığında koşa koşa buraya gelip şu yazıda sevincimi paylaşmıştım ve şimdi dizinin yayınlanmasına 18 gün var sadece!!! Bu kadar az zaman kalmışken dizinin orijinal posterlerinin yayınlanmamış olması çok garip ama elimizde enfes gözüken bir trailer var. Beklentilerimi çok yükseltmek istemiyorum sonra düşüşü çok kötü oluyor ama kendime engel olamıyorum. Senaristin diğer iki yapımını (Pinocchio ve Dream High) severek izlemiştim, başroller de harika, e bu zavallı Eslemin beklentileri tavan yapmasın da ne yapsın? 

Siz ne düşünüyorsunuz? İzleyecek misiniz?
Keyifli günler!^^

Share:

6 yorum

  1. Bölüm sayısı uzunmuş. :) Hoş diziye benziyor, umarım severek izlersin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun ama diğer kore dizileri gibi bir bölüm 1 saat değil yarım saat. Aslında 16 bölümlük bir dizi kadar :))
      Teşekkürler, severek izlemeyi ben de çok istiyorum çünkü iki oyuncu da sevdiğim kişiler ^_____^

      Sil
  2. Beğendiniz mi diziyi acaba? Üstünden baya geçmiş ama sorayım dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 üzerinden puan verirsem 7 derdim ama diziyi henüz bitirmediğimi de söyleyeyim. Suzy ve Lee Jong Suk'un kimyaları iyiydi, olaylar da heyecanlı gidiyordu ama ben güncel takip ederken araya başka diziler de sokunca while you were sleeping arada kaynadı gitti :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!