Horror-a-thon: Korkunç Bir Maraton 2


13. Cumada size korkunç bir haberle geldim. Evet doğru tahmin Korkunç Bir Maraton geri döndü!

Geçen sene yaptığımız bu maratonu bu sene de gerçekleştiriyoruz. Geçen sene olduğu gibi bu sene de maraton boyunca hedefimiz iki dizi, üç kitap ve dört film. Hedef gözünüzü korkutmasın. Maksat çıtayı yüksek tutup sınırları zorlamak. Yoksa isteyen sadece film izleyerek de maratona katılabilir. 

16 Ekimde başlayacak olan maraton 31 ekim gecesi son bulacak. En geç 7 kasıma kadar sonucunuzu bloga yorum olarak ya da bana mail atarak (periodiclibrary@gmail.com) iletmenizi isteyeceğim ki ben de en kısa sürede sonuçları yayınlayayım. 




DİZİLER
Hedef iki dizi dedik demesine ama x kişisinin izlediği 3 bölümlük dizi ile y kişisinin izlediği 30 bölümlük dizi bir mi?
Cevap: Tabii ki değil. O yüzden şöyle bir kural koyduk---> her beş bölüm=bir dizi. Yani toplamda korku-gerilim türüne ait iki diziden toplamda 10 bölüm izlemek yeterlidir. Dizi seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 12,

KİTAPLAR
1.Korku-gerilim türüne ait herhangi bir kitap
2.İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir kitap
3.Korkunç bir kapağı olan kitap.
Gördüğünüz gibi temalar oldukça esnek. Mesela 3. temada kime göre neye göre korkunç bir sınırlama yok. İlk bakışta o hissi verdikten sonra gerisi önemli değil. Kitap seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 12.

FİLMLER
1.Kült korku filmi
2.Türk yapımı korku filmi
3.İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir film
Film seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 12, 3, 4

Puanlama harcanan süreye göre belirlenecek. Bir saatlik film ile iki saatlik film arasında fark olacak. Bir sayfanın bir dakikada okunduğunu varsayarak 60 sayfalık kitap ile 60 dakikalık diziye eşit muamele edeceğim. Yeterince adil olduğunu düşünüyorum ben ama bir sorun varsa iletmekten çekinmeyin lütfen :)

Maratona instagramdan katılacaksanız #korkunçbirmaraton hashtagini kullanmayı unutmayın! Bol katılımlı ve korkunç bir maraton diliyorum!👻


20.10.2017 Güncellemesi: Maraton için listem hazır!
Diziler
1. Room 104
2. Channel Zero  Stranger Things
Kitaplar
1. Korku-Gerilim türüne ait herhangi bir kitap: Frankenstein
2. İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir kitap: Kujo-Stephen King.
3. Korkunç bir kapağı olan kitap: 
Filmler
1. Kült korku filmi: 13th Friday
2. Türk yapımı korku filmi: 
3. Herhangi bir fantastik yaratık içeren bir film: Goodnight Mommy
4. Korkunç Bir Maraton listesinden bir film: Life

Öyleyse katılmak isteyenler?

Share:

15 yorum

  1. Ben film maratonuna katılıyorummm 💀🎃😱

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın! Keyifli -korkunç- maratonlar o halde 👻

      Sil
  2. Ben katılmak isterim ama ilk defa bir maratona katılacağım. Yani maratonlar hakkında hiçbir fikrim yok. Bana yol gösterirsiniz değil miii? :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki seve seve :D Maraton için yapılacak iki şey var sadece. Birincisi katılmak istediğin kategorilere uygun kitap/film/dizi listesini blogunda duyurmak, ikincisi de okudukça/izledikçe yorumlarını bizlerle paylaşmak. Yorumlarını ister blogunda ister instagramda paylaşabilirsin :))) Basit değil mi? :D
      Keyifli -korkunç- maratonlar! 👻

      Sil
    2. Tamamdırrr, teşekkür etttimmm. Bende varım o zaman :)

      Sil
    3. Rica ederim, hoş geldiin o halde :))

      Sil
  3. Ne kadar özgün bir etkinlik! Kalpten tebrikler! ^_^ Katılmak isterdim ama hayatımda henüz hiç korku filmi izlemedim ve sanırım bunu biraz daha ertelemek istiyorum. Kim bilir, belki de hiç izlemem. :) Ancak, dediğim gibi çok hoş bir etkinlik olmuş, öyleyse iyi eğlenceler! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İrem :))) Seni de aramızda görmek isterdik ama madem daha hiç korku filmi izlememişsin bir travmaya neden olmayalım :D Başka maratonlarda görüşürüz umarım^^

      Sil
  4. Puanlama olmasa da film etkinliğine katılıyorum :)
    https://sibelynka.blogspot.com.tr/2017/10/film-izleme-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz maratona efenim :)))

      Sil
  5. Sibelynka'dan gordum etkinliginizi.Listemi az once hazirladim,katiliyorum!😁🙋Yalniz ben 3 degil 2 kitap bitirebilirim.diye dusunuyorum Hatta belki 1🙈.O da olur demi??😀20 aylik bebeyle marathona basliyorum ben o zaman.✌😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maratona hoş geldiniz :))) Listenizi gördüm, çok güzel görünüyor :) Ahahah 20 aylık bebeği olanlarda her şey kabulümüz :D

      Sil
  6. Aaa alınırım ama neresi eğlenceli :p Şaka bir yana katılman çok mutlu eder :')))

    YanıtlaSil
  7. Tüh, kaçırdım mutsuzum :ı Sağlık olsun diyeyim =D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!