Seyir Defteri #3

Dostlarım, kafam çok dolu. Hiçbirini unutmadan bahsetmek istediğim konulara gireceğim direkt. 

1. Geçen sene yaptığımız ama aceleye geldiği için pek verim alamadığımız Horrorathon: Korkunç Bir Maraton'u bu sene de yapsak mı? Ekimin son iki haftası (16-31 arası) uygun mudur? Ben yine korku filmleri/kitaplarıyla geçirmeyi planlıyorum bu süreyi. Siz de katılmak isterseniz bunu bir meydan okumaya da çevirebiliriz. Her güne bir konu bulup blogta da aktif olabiliriz. Siz ne diyorsunuz peki? Cevaplarınızı bekliyorum :))

2. Pazar 6'lısı. Unuttum sandınız değil mi? Ama merak etmeyin unutmadım. Bir aksilik çıkmazsa kasımda geri dönecek :)

3. Kore dizileri, filmleri, K-pop, haberler hakkında bir blog açmak istiyorum. Burada Kore dizisi tanıtımlarına devam ederim ama güncel dizi haberlerini falan orada paylaşırım diye düşünüyorum. Bunun için de gönüllü arıyorum tabii ki :D İlgilenenler varsa yorumlardan ya da periodiclibrary@gmail.com hesabından bana ulaşabilir.


4. Age of Youth 2 bitti ;_____; Çok üzgünüm bu konuda. Final bölümünü hala izlemedim ama bitmiş olduğu gerçeği hala çok üzücü... Bir umut 3. sezonunu da çekerler diyorum ama düşük bir ihtimal. Kore dizilerinde genellikle 2. sezonun bile çekilmediğini düşünürsek Age of Youth'ın 2. sezonunu çektikleri için şükretmem gerek ama insanoğlu nankör ve hep daha fazlasını istiyor:( 

5. Bloga bakım/makyaj kategorisini de eklemeyi planlıyorum. Yılın başında Farmasiye üye olmuştum ve o zamandan beri de birçok ürününü kullandım. Bunlar hakkındaki yorumlarımı paylaşabilirim diye düşünüyorum. Kargo, havale işleri falan nasıl oluyor öğrenirsem satış da olabilir.

6. Çalışmaya başladım!!!!! *alkışlar, tebrikler* Hafta içi üç gün okul çıkışı çalışıyorum artık ve hiç tahmin etmediğim kadar yoruluyorum. En azından zihinsel olarak. Şimdilik nerede çalıştığımı söylemeyeceğim çünkü başka bir yazıda uzun uzun konuşmak istiyorum bu konuda. Ne de olsa ilk iş tecrübem azıcık laflayayım ama değil mi? :D

7. Yorumlara geç döndüğüm için özür dilerim. Eve gelince bilgisayarı açacak halim olmuyor. Anca taslaklardaki dizi tanıtımlarını düzenleyip yayınlayabiliyorum. Affınıza sığınıyorum:(

Sanırım şimdilik diyeceklerim bunlar :D Daha da aklıma gelirse Seyir Defteri #4'te görüşürüz diyor ve kaçıyorum. Keyifli günler!^^


Share:

17 yorum

  1. Blog açma fikrinde yolunun açık olması dileğimle.. Korku haftasına ben de katılmak isterim ama haftasonları uyabilirim diye düşünüyorum. Age of youth'ın bitmesine bir tek ben üzülmemişim,iyi bari.😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, henüz gönüllü biri çıkmadı ama umutluyum :D Olsun sadece haftasonu olsa da maratona renk katarsın :))
      Çok samimi bir dizi, böylesi çok nadir gelince insan hiç bitmesin istiyor:(

      Sil
  2. Aslında o film maratonu fikri ne zamandır aklımda var benim. Ayda bir aynı filmi izleyip herkes 1 paragraf yazacak. Böylece bir film 5 yorum gibi bir köşe olacak. Ama bloglar bu aralar o kadar durgun ki yapılmaz diye düşündüğüm için erteledim bu fikri.

    Korku filmi maratonuna ben de katılabilirim mesela. Acaba sayıca çoğalabilir miyiz ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok şahane olur. Ayda bir film olduğu için çok zorlamaz da hem. Üstümüzdeki bu durgunluğu atarız daha iyi :D Bence hayata geçirebiliriz bu fikri hemen :))

      Şimdiden dört kişi ettik. Maraton fikri daha çok kişiye ulaştıkça artarız diye umuyorum :))

      Sil
  3. Hemen merağını gideriyim o halde :D Sınıf öğretmenliği 3. sınıfım ^___^ O halde bir kişi cepte diyorum Horrorathon için? :D Beklentilerini karşılar umarım temalar :))

    YanıtlaSil
  4. tamam tamam hepsini yap seeeen. bir de işin hayırlı olsuuuun. age of youth 2. sezonu kaçırmışım galiba du bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmaya çalışıyorum hepsini ama yetişemiyorum Deep :D Bana biraz tüyo ver :D Teşekkür ederiim :)
      En az birinci sezonu kadar güzeldi ikinci sezon da kaçırma :)))

      Sil
  5. Umarım hak ettiğin yere gelirsin çalışmalarına devam et ne kadar gayret edersen o kadar ilerlersin iyi çalışmalar iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)) Size de iyi günler^^

      Sil
  6. Pazar 6'lısı etkinliği güzel oluyordu ama yeni konular bulabilecek misin? Bana sanki yapılabilecek bütün kategorileri yaptık gibi geliyor :-)

    Yeni işin hayırlı olsun. İş hayatına öğrenciyken başlamak seni yorsa da ilerleyen zamanlarda faydasını görürsün.

    Kozmetik yorumlarını okumak için sabırsızlanıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da tüm konular bitmiş gibi geliyordu ama meğerse bitmemişler :))

      Teşekkür ederim :)) İlk haftalarda biraz bocaladım ama şimdi o tempoya alıştım gibi :)

      Ben de yazmak için sabırsızlanıyorum :D Kitap ve dizilerden sıra gelse keşke :D

      Sil
  7. Yuppiii, iş tecrübenle ilgili bir yazı paylaşmayı düşünmene çok sevindim! Öyleyse Pazar 6'lısı temalarını bekliyoruz! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz anlatacak olay biriktireyim istemiştim yazmadan önce ve sanırım yeteri kadar birikti. Önümüzdeki günlerde yazmayı düşünüyorum :))
      Temalar da ha bugün ha yarın gelebilir :D

      Sil
  8. Yeni isin hayrli olsun canm :) pazar 6 lisi iyidi bencede ilgi cekiyor :) diziler hakkinda sessiz kalmayi terch ediyorum haha 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiim :)) Kasımda devam edeceğiz inşallah pazar 6'lısına :)
      Ahahah peki öyle olsun :D

      Sil
  9. sana iki dizi öneriyoom. suri hati mr. pilot (malezya)/15 years of waiting for migratory birds (çin).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenmedik anda gelen dizi önerileri mi? Bayılırım! :D Çin yapımı olan okul dizisiymiş bir de hemen izleneceklere ekliyorum :)))
      Teşekkürler Deep^^

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!