Pazar 6'lısı: Aralık Temaları


10 Aralık- Kışı Anımsatan, Kışın Okunmalık 6 Kitap
17 Aralık- 2017'de Tanıştığınız 6 Yazar
24 Aralık- 2018'de Okumak İstediğiniz 6 Kitap ya da 2018 Okuma Hedefleriniz
31 Aralık- 2017'de Okuduğunuz En İyi 6 Kitap

Geride bırakılan yılın hesap kitabının yapıldığı, gelecek yıl içinse yeni hedeflerin konulduğu aralık ayını ben pek seviyorum. Çoğu zaman yılın başında koyduğum hedeflere ulaşamıyorum ama yeni yılda daha iyisini yapabileceğime olan inancım hiç bitmiyor (Bu güvenin kaynağı nedir merak konusu). Aralık temalarını da buna göre belirledim. Birlikte bu yıl neler başarmışız görelim ve hedeflerimizi de belirleyelim istedim. Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir temalar :))

Share:

23 yorum

  1. Son ikisini yapabilirim gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sondaki gibiyi atalım bence ya yaparsın yapar :D Merakla bekliyoruum^^

      Sil
  2. Kış temasıyla yazılan yazılara bayılıyorum 😊. Hepsini de yaparım gibi, eline sağlık ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol yazalım okuyalım o zaman çünkü ben de bayılıyorum :D Özellikle 17 ve 31'indeki temalara neleri/kimleri seçiceksin merakla bekliyorum. Bizi yine yeni yazarlarla tanıştıracağına eminim :D

      Sil
  3. Ben de aralığı çok seviyorum aynı sebepten ötürü. Geriye bakış mimini de yapacağız dimi Esleem?? ^^ Bu arada temalar güzel, bu sefer oturup listelerimi birden yapacağım, sadece bloğa geçirmesi kalsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmadan olur mu hiç? :D 27 aralık diye onu not aldım, izlenenler okunanlar artık o saatten sonra çok değişmez diye :)) Hadi bakalım hangi kitaplar listeye girmeye hak kazanacak görelim :))

      Sil
  4. Bu ay itibariye Pazar altılısı yazılarını bende yazacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif alırsınız umarım yazarken ve katılımınız daim olur :)) Merakla bekliyorum^^

      Sil
  5. Temalara bayıldım, özellikle 10 aralıktakine! Umarım hepsine katılabilirim. Böyle güzel etkinlikler sayesinde bloga yazı girme şevkimiz artıyor, çok teşekkürler. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler, beğenmene çok sevindim cidden :')) 10 aralıkta yazılacak kitapları özellikle merak ediyorum. Yıl bitmeden hedefime ulaşmak istiyorum ve bunun için bu havalarda ne iyi gider öneriye ihtiyacım var :D Rica ederim, blog alemi canlandıkça bana da heves geliyor :3

      Sil
  6. Yess! Tüm maddeler o kadar güzel ki hepsini yapmak istiyorum.Kendime bir hedef koyup hepsini yapıcam umarım :D
    Teşekkürler Eslem ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç tutma kendini yap hepsini gitsin Ecrin :D Aralığı dolu dolu geçirelim :')) Rica ederim<33

      Sil
  7. Ahahah olsun abartmaya değer :P

    YanıtlaSil
  8. 2017'de toplam 12 kitap okuyan biri olarak bence susup Pazar 6'lısı okuyucusu olmam daha mantıklı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah okuyucu olarak ağırlamaktan da mutluluk duyarım :D

      Sil
  9. Ama bunlar çok hoş temalar! Fikrine sağlık!
    Ve ben de aralık ayını çok severim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İrem:))
      Aralık severler olarak pek tatlıyı bence :D

      Sil
  10. Güzel temalarmış aslında maalesef bugün haberim oldu :) Olsun yine de yapanları okumak güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun geç olsun güç olmasın diyelim :) Bir sıkıntı çıkmadığı sürece pazar 6lısı her pazar burada. Her zaman bekleriz :))

      Sil
  11. Aralık temaları çok güzel olmuş. ellerine sağlık. Ben bunların hepsini yazarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler, beğendiğine sevindim :)) Gerçekten de yazıyorsun ve keyifle de okuyoruz :))

      Sil
  12. bende bu etknlikleri ilk kez keşfettim , bende katılmaya çalışacağımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız çok mutlu eder :)) Sizin yazılarınızı da merakla bekliyorum öyleyse :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!