Seyir Defteri #4: Aralık Planı


Tam olarak 5 aralıkta kendime bir plan hazırladım bu ay blogda yazacaklarımla ilgili. Şu ana kadar belirlediğim yazılardan sadece iki tanesini yazamadım. Biri Kasım Comebackleriydi, biri de geçen sene yazdığım 2016 Okuma Hedefinizi Tamamlamanıza Yardımcı Olacak 5 Kitap yazısının ikinci bölümüydü. Bu saatten sonra kasım comebackleriyle ilgili yazı yazmak biraz gereksiz geliyor bana. Ama aynı zamanda kasım comebackleri listesini paylaşmazsam da çatlayacağım için çareyi yaptığım listeyi bu yazıya eklemede buldum :D Kasımda cidden güzel comebackler vardı. K-pop seviyorsanız dinlemeden geçmeyin bence :>


Evet bunu aradan çıkardığımıza göre aralık planına gelebiliriz.

Kitapları belirledim bile. Eve gelince yazıyı düzenleyip paylaşması kaldı.
16 Aralık-
Aralıktaki Pazar 6'lısı Temalarını öğrenmek için buraya bakabilirsiniz.
18 Aralık-
19 Aralık- Bullet Journal Fikirleri
Bunu ilk 26'sına yazmıştım ama sonra çok geç geldi tarih değiştirdim.
21 Aralık-
22 Aralık-
23 Aralık-
24 Aralık- Pazar 6'lısı: 2018'de Okumayı İstediğim 6 Kitap/Yazar
25 Aralık
27 Aralık- Mim: Geriye Bakış 2017
Geçen seneki yazıma gitmek için tık tık.
28 Aralık-
29 Aralık- 2017'nin En İyi Kore Dizileri
2016'nın en iyilerini yazdığım yazıya gitmek için bir tık da buraya.
30 Aralık- Goodreads 2017 Okuma İstatistiğim
31 Aralık- Pazar 6'lısı: 2017'de Okuduğum En İyi 6 Kitap

Yukarıdaki boşluklardan birine daha Kış Okuma Şenliği eklenecek. Ama listemi henüz oluşturmadığım için bilemiyorum ne zamana yazarım. Ha tabi bir de her yıl yazdığım yeni yıl hedefleri/istekleri yazısı da gelecek inşallah. Her gün yazsam anca yetiştirebilirim herhalde tüm bunları :D 

Bahsetmek istediğim bir şey daha var. Büyülü Ayraç blogunun sahibi Berfin bir okuma kulübü kuruyor. Gotik edebiyatı üzerine okumaların yapılacağı bir kulüp. Türe çok yakın değilim ama yakın olmak için güzel bir fırsat bence :D Bir sıkıntı çıkmazsa katılıyorum ben kulübü. Siz de bir düşünün derim ben. Detaylı bilgi için şurayı ziyaret edebilirsiniz.

Bir de bir de bir de Bir Pembe Sever blogunun sahibi Tuğçenin düzenlediği Kore abur cuburları çekilişi vardı. Kazanan şanslı iki kişiden biri olmuşum!!! :D Çok sevindim gerçekten, bir kez de buradan kendisine teşekkür etmek istiyorum o yüzden :'))) Kendisini hala takip etmiyorsanız acilen etmenizi öneririm. Postcrossing yazılarını hem severek hem de biraz kıskanarak okuyorum ben :D 

Sanırım şimdilik bu kadar. Akşama görüşürüz :))

Share:

2 yorum

  1. Aralık ayında seni bol bol okuyacağız anlaşılan. Takipteyim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyetim öyle ama finallerim tam başlayacak zamanı bulduğu için bu hafta aksattım bayağı yazıları :( İnşallah haftasonu telafi edeceğim :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!