Pazar 6'lısı: 2017'nin En Şık Kapakları

M E R H A B A L A R
Bu Pazar 6'lısının teması 2017'nin en şık kitaplarıydı ve ben de elimden geldiğince en şık 6 tanesini seçmeye çalıştım. Pek kolay olduğunu söyleyemicem. Altı tane seçtim seçmesine ama içime çok da sinmedi hepsi. Kapak konusunda maalesef çok yargılayıcı biriyim :D 

Bakalım 2017'nin en şık kapakları kimler olmuş?

1) Kazananın Laneti-Marie Rutkovski
Listedeki en şık kapak bence. Kapağın çok da bir oyunu yok aslında ama yine de seviyorum. 
2) Sis ve Öfke Sarayı-Sarah J. Maas
Kapakla ilgili sevmediğim şey yazar adının Feyre çiziminin üstüne gelmesi. Kitabın adının altına bir yere sıkıştırılsaydı daha sevilesi bir kapak olurdu benim açımdan.
3) Uyku-Haruki Murakami
Sade ve şık. Kitabın içindeki illüstrasyonlar da çok güzeldi zaten.

4) Isla ve Mutlu Son-Stephanie Perkins
Serideki diğer kitapların kapaklarını daha çok seviyorum. Özellikle de Annanınkini çünkü pembe :D Isla maalesef yeşilin pek de sevmediğim tonlarından oluştuğu için biraz kaybediyor. Yine de listeye girecek kadar güzel buluyorum sade ve zarif oluşunu.
5) Hayalet Kalp-Ali Benjamin
6) Algernon'a Çiçekler-Daniel Keyes

İşte eledim, taradım ve elimde bu kapaklar kaldı. Siz nasıl buldunuz seçimlerimi? Sizce bu listede olmayı hak ediyorlar mı? Eğer siz de bu Pazar 6'lısını yazdıysanız yazınızı yorumlarda paylaşmayı unutmayın! 
Keyifli günler^^

Share:

13 yorum

  1. Hayalet Kalp'in kapağı çok güzelmiş. :) Ben de etkinliğe katılma kararı aldım. Umarım düzenli devam edeceğim. :)

    http://uzakladaarama.blogspot.com.tr/2018/01/pazar-6lisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşunuza gittiğine sevindim :))) O halde ilk pazar 6'lısı yazınız hayırlı ve devamlı olsun ^___^ Hemen bakıyorum yazınıza :)

      Sil
  2. 1.'nin kapağına bende bayıldım. Dediğin gibi fazla bir numarası yok aslında fotoğraf üzeri yazı. Asıl olayda yazıda bence çok güzel oturtulmuş. 😁 Sevgiyle kal... 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)) Katılıyorum, yazıyla bambaşka bir hava vermişler kapağa :))
      Teşekkür ederim, sen de ♡

      Sil
  3. İkisi de heyecanlı, türüne göre oldukça güzel kitaplardı. Zevkle okursun umarım :))
    Evet keşke ya, sırf kapağı hoşuma gitmediği için okuyamadığım kitaplar var:( Kim bilir neler kaybediyorum :(

    YanıtlaSil
  4. En çok Kazananın Laneti'nin kapağını beğendim. Yazıdan çok kızın elbisesi hoşuma gitti :-)

    YanıtlaSil
  5. Bence de listedeki en şık kitap Kazananın Laneti kapaktaki yazılar filanda çok hoş.Sis ve Öfke Sarayı'nda haklısın yazar ismi görseli bozmuş biraz,bende Dikenler ve Güller Sarayı'nı seçmiştim güzel bir tesadüf gibi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz zevkimiz benziyor demek :)) Eheheh cidden hoş bir tesadüf olmuş :D

      Sil
  6. Ben en çok Hayalet Kalp'inkini sevdim. ^_^ Kazanın Laneti de çok zarif gerçekten. :) Emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok huzur verici değil mi Hayalet Kalp? :)) Birçoğumuz Kazananın Lanetinde hemfikiriz anlaşılan :)

      Sil
  7. Sis ve öfke sarayi'nın ki baya degisikmis 😊.

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!