Seyir Defteri 5

M E R H A B A L A R
Yazıya görsel olarak taa yıllar önce yaptığım logoyu ekleyince bir nostalji patlaması yaşadım. Gittim geçmiş seyir defteri yazılarımı okudum. Keşke bu yazıları daha çok yazsaymışım diye geçirdim içimden. Günlük gibi o anki ruh halimi hatırlattı bu seyir defteri yazıları. Bu seneki hedeflerimden biri de daha çok seyir defteri yazısı yazmak olsun o zaman.

Fark eden oldu mu bilmiyorum ama bana uzun gelen bir süre boyunca burada olamadım. Çok değil iki hafta önce dedemi kaybettik. İlk kez bu kadar yakın birini kaybedişimdi. İnşallah da son olur diyeceğim ama hayatın gerçeklerine bu kadar yakından şahit olmuşken bunu demek gerçekçi gelmiyor. 

Dedemi kaybetmemin üzüntüsünün yanında çok baskın olan bir duygu da pişmanlıktı. Daha çok ziyaret etme imkanım varken etmediğim için pişmanım. Hani edemediğim için bile diyemiyorum çünkü edebilirdim, vaktim vardı. Eve çıkmadan önce uğrayıp yarım saat oturup kalkabilirdim. Dedem yatalaktı ve konuşamıyordu ama etrafında olup bitenin farkındaydı. Uğradığımızda mutlu olduğunu görebiliyordum ama yine de dedemin kapısının önünden geçerken sonra uğrarım ya diyip eve çıkıyordum. Sanki hep orada olacaklarmış gibi sonra sonra dedim. Pişmanım.

Şimdi babaannem tek. Tek bırakmamaya çalışıyoruz ama. Aile apartmanında oturduğumuz için çoğu zamanı babaannemde geçirdik ilk hafta. Uyumaya eve çıktık sadece. Şimdi herkes kendi düzenine dönmeye başladı yavaş yavaş ama akşamları yine birlikteyiz. Bir pişmanlık daha yaşamak istemiyorum.

Blogtan uzak kalışımın nedeni bu işte. Genelde blog yazmak için tercih ettiğim akşam vakitlerini babaannemde geçiriyorum.  Bir süre de olmayabilirim ya da kendimi kaldırmayı başarırsam öğlen-ikindi gibi buralarda olurum, bilmiyorum.

Öyle işte, kendinize iyi bakın ve beni de unutmayın, keyifli günler!

Share:

31 yorum

  1. Başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin.
    Sevdiklerimizin değerini anlamanın sanırım en keskin yolu ölüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Kesinlikle olabilecek en kötü yol olsa da insanın aklını başına getiriyor.

      Sil
  2. Başın sağ olsun dedenin mekanı cennet olsun inşallah.Seni buralarda daha çok görmek isteriz yeni bir mim var ortalarda onu yap istersen değişiklik olur kafan dağılır biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah. Sinema ve ben miminden bahsediyorsun sanırım. Elimden geldiğince yazılanları takip ettim, uygun bir ara yapmayı da düşünüyorum :) Duygusuz gibi gözükmek istemem ama çoktan alıştım ve gerçeği kabullendim bile.

      Sil
  3. Küçükken sanki hep yanımızda olacaklar diye düşünürken ani bir haberle hiç de öyle olmadığını acı bir şekilde öğreniyoruz.
    Rabbim geride kalanlara dayanma gücü versin.Mekanı cennet olsun dedenizin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölümün bir gerçek ve her canlının bunu tadacağını biliyor insan ama yine de bu kadar yanıbaşımızda olduğunu fark edemiyoruz.
      Allah razı olsun, amin inşallah.

      Sil
  4. Başın sağ olsun. :( Çok haklısın insan keşke demek istemiyor, çünkü hayat sandığımızdan kısa. Sevdiklerimizle çok zaman geçirdiğimizi sansak da her zaman sandığımız kadar çok olmuyor.Ama sağlam kalıp daha iyisini yapmamız gerek hem kendimiz hem de sevdiklerimiz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Hayat koşturmacasının içindeyken farkında olmuyoruz ama aslında en çok değer verdiklerimize gerektiği ilgiyi göstermiyoruz. Hep sığınacak bir bahanemiz oluyor. Allah keşkelerimizi azaltsın inşallah.

      Sil
  5. Başınız sağolsun, birini kaybetmek onun anılarıyla yaşamaya çalışmak zor, çok zor. Umarım yeni bir düzen oturtabilirsin. Buralar seni çok özledi! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlar sağolsun. Geride bıraktığı anıların hepsinin olumlu olması insanı bir nebze teselli ediyor en azından. Ben de özledim ben de<3

      Sil
  6. Birini kaybettiğinde aklına gelen ilk şey "keşke" ler ile başlayan cümleler oluyor. Dayımı kaybedeli 1 ay kadar oldu, vefat etmeden 1 hafta öncesinde beraber kahvaltı yapmıştık annem falan. Keşke sonraki 1 hafta da görüşseydik diye düşündüm hep.

    Başın sağolsun gerçekten kayıplar ile birlikte içinden kopanların yerini doldurmak zor. Nurlar içinde yatsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başın sağolsun senin de. Ne kadar birlikte olursak olalım o pişmanlık hep oluyor sanırım. Daha vefatından 2 gün önce dedemle olan kuzenim de pişmandı.
      Dostlar sağolsun, amin.

      Sil
  7. mekanı cennet olsun kuzum, insanın içinde koca bir boşluk açılıyor sevdiği biri gidince biliyorum.. yeniden aramızda olmana sevindim, daha fazla seyir defteri bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah sevgili Poşet. Ben de burada olduğuma memnunum, blog iyi geliyor kesinlikle :) Gelecek inşallah :)

      Sil
  8. Başım sağ olsun, Eslemciğim. O bahsettigin pişmanlığın benzerini ben de bir yakinimi kaybedince yaşamıştım ama insana bir anda kaybedecekmiş gibi gelmiyor dediğin gibi ya da öyle, hasta görmek istemiyorsun. Umarım böyle başka pişmanlıklar yaşamayız. Ölüm çok ani, çok beklenmedik... Mekanı cennet olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlar sağolsun Gözde. İnsan sevdiklerine konduramıyor:( İnşallah Gözde inşallah. Keşkesiz hayatlar süreriz umarım.
      Amin inşallah.

      Sil
  9. Başın sağ olsun senin ve ailenin, dedeciğine de Allah rahmet eylesin. Yaşları ne olursa olsun onlara veda etmek çok zor.
    Sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Emeği çoktu üzerimde, o yüzden yeri de ayrıydı.
      Teşekkür ediyorum.

      Sil
  10. Bir süredir buralarda olmadığının farkındaydım .
    Kaybına üzüldüm . Başınız sağ olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencilce ama fark edildiğine sevindim :)
      Dostlar sağolsun.

      Sil
  11. Başın sağ olsun canım. Dedenin mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  12. Allah rahmet etsin, mekanı cennet olsun inşAllah.
    Pişman olmanın hiçbir şeyi değiştirmediğini unutma lütfen, yaşayan sevdiklerine odaklan, olur mu?
    Bu arada seni mimledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah İremcim.
      Çok haklısın, öyle yapmaya çalışıyorum ben de :)
      Bakacağım hemen^^

      Sil
  13. başın sağolsuun, gelirsin nasıl olsaa, babaannenle ol tabiiiim kıyamaam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlar sağolsun. Burası kürkçü dükkanım benim nasıl olsa, döneceğim yer burası :)

      Sil
  14. Allah razı olsun. Keşke hiç böyle gerçeklerle yüzleşmek zorunda olmasak ama hayat işte.

    YanıtlaSil
  15. Oldukça geç oldu ama başın sağ olsun Rin. En azından dedenle bir sürü güzel anınız olmuştur. Ben de aynı şeyi ananem için hissederim. Fakat ben onu 8 yaşımdayken kaybetmiştim. Bana okuma yazma öğretmede oldukça yardımcı olmuştu. Hepsi huzur içinde uyusun.

    YanıtlaSil
  16. Başın sağolsun Eslem,Allah dedenin mekanını cennet eylesin inşallah.Keşke bu yazını daha önce görebilseymişim de yanında olabilseymişim.
    Umarım kendini daha iyi hissedersin,umarım sevdiklerinle daha çok vakit geçirebilirsin.

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!