Ay Sonu Değerlendirmesi | Ocak 2018

M E R H A B A L A R
İki kere yazdığım ama sonra bıraktığım Ay Sonu Değerlendirmesi yazılarına devam etmeye karar verdim. Yani ne kadar devam ederim orası meçhul ama şu anlık planlarımda bunu her ay yazmak var. 

Ocak ayının en güzel şeylerinden biri Suzy'nin geri dönüşü olduğu için açılışı onunla yapıyorum :D


Ocakta Okuduklarım
Uzak Yıldızlar-Marissa Meyer 4/5
Otranto Şatosu-Horace Walpole 2/5 (Üzerine tıklayarak yorumuna ulaşabilirsiniz.)
Yıldızlara Sarılı Kraliçe-Roshani Chokshi 2/5
Cennet Gibi-Julia Quinn 2,5/5

Yıla okuma açısından pek hoş başlamadım gördüğünüz gibi. Arka arkaya hoşuma gitmeyen kitaplar okuyunca moralim de bozuldu tabii. Ocak ayının kitap favorisi Ay Günlükleri serisinin ek kitabı olan Uzak Yıldızlar oldu. 

Ocakta İzlediğim Diziler
The Resident 1-2 arasındaki bölümler
1. bölümü sevip 2'den o kadar da keyif almayınca bıraktım diziyi. O kadar çok dizi varken bayılarak izlemeyeceklerime zaman ayırmak istemiyorum artık. Yine de dizinin konusu ve ilk bölüm hakkındaki yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.
Just Between Lovers 1-9 arasındaki bölümler
2017'nin en güzel dizilerinden biri. Hatta ilk 3'e bile girebilir. Bitirdiğimde dizi blogum olan Bir Bölüm Dahada yorumumu paylaşmayı istiyorum.
Avengers Social Club 9. bölüm
Yine izlemesi çok keyifli, tam bir aile dizisi. Araya birkaç şey girdiği için henüz onu da bitiremedim ama şubatta bitireceğim umarım.

Ocak ayının dizi favorisi olarak Just Between Lovers'ı seçiyorum. Romantik, biraz da melankolik dizi arayanlara önerimdir.

Ocakta İzlediğim Filmler
Baby Driver (2017) 4/5
Başrolünde pahalı arabaların, asfaltı ağlatan sürücülerin olduğu klasik hız filmlerinden farklıydı. İzlemeden önce ben Hızlı ve Öfkeli tarzında bir şey bekliyordum. Daha duygusal ve romantizmin de olduğu bir film çıktı. Bir de soygun olayı falan vardı. Aslında izlerken çok severek izledim ama bittikten sonra ne izledim ben diye düşününce bir kategoriye sokamadım tam. Yarış desen değil, soygun filmi desen o da tam değil, başlı başına romantik de değil. Böyle ortaya karışık bir şey olmuş ama yine de güzel olmuş ya :D Ansel Elgort ve Lily James çok yakışmışlar yalnız bunu da demeden geçmeyeyim. Özellikle Angel Elgort'u izlemesi bayağı keyifliydi.

Ocakta Dinlediklerim

Listede 10 şarkı var ve sadece bir tane favori seçemedim. Eleye eleye şu 4'ünün ocak ayının favori şarkıları ilan ediyorum. Kpop dinlemiyorsanız bile bu 4'ünü severek dinlersiniz bence.
Suzy-Loving Someone Else
Red Velvet-Bad Boy
Savina&Drones-Aurora (Just Between Lovers OSTu)
Zitten-I Open My Eyes (Just Between Lovers)

Ocakta Yazdığım Blog Yazılarım
Mim: 2018 Hedeflerim
Mim: Geriye Bakış 2017
Pazar 6'lısı: Ocak Temaları
Kış Okuma Şenliği 2018: Okuma Listem
Pazar 6'lısı: 2017'nin En Şık Kapakları
2018 Klasik Kitap Okuma Maratonu
Seyir Defteri #bilmemkaç
Bir Bölüm Daha Yayın Hayatına Hazır
Bölüm Yorumu: The Resident 1x01
2018 Yeni Kore Dizileri | Ocak
Jang Keun Suk Geri Dönüyor "Switch: Change the World"

Valla yoruldum. Bir dahaki aylarınkini yazarken bu kadar detaya girmem sanırım. Gerçi yılın sonunda geri dönüp baktığımda benim için iyi olur. Her neyse efenim bir duyuruyla bu yazıya son veriyorum.

Yalnız Ama Özgür blogunda çekiliş var. Özellikle kırtasiye ürünlerini sevenlerin katılması gereken bir çekiliş. Kaçırmayınız benden söylemesi :> Keyifli günler!


Share:

9 yorum

  1. Yorulduğuna değmiş çünkü güzel bir yazı olmuş. Verimli bir ocak ayı geçirmişsin. Senin adına sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Önümüzdeki aylar daha da verimli olur inşallah :)))

      Sil
  2. Ay ben çok seviyorum bu tarz yazıları. Görünce hemen okurum :) Yazmaya devam edersin umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum böyle rapor yazılarını okumasını :D Elimden geldiğince devam edeceğimi teşekkürler :))

      Sil
  3. Okuma açısından çok hayal kırıklığı oldu ya. Şubatın da pek iyi gittiğini söyleyemem:((
    Teşekkürler ve rica ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Ocak verimli geçmiş, umarım bu ay seveceğin kitaplar okursun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şubat değerlendirmesini henüz yazamadım ama okunulan kitaplar konusunda bir tık daha iyi gibiydi benim için :)

      Sil
  5. Baby Driver'ı ben de izlemek istiyorum ama bir türlü ona sıra gelmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırası geldiğin keyifle izleyeceğini tahmin ediyorum :))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!