Pazar 6'lısı: Şubat Temaları


M E R H A B A L A R
Şubatı yarıladık ama Pazar 6'lısının şubat temaları anca gelebiliyor. Bunun nedeni hem vakit bulamamam hem de artık tema fikirlerinin suyunu çekmiş olmasıydı :D 

18 Şubat Pazar- 14 Şubat Özel
Geçen çarşamda sevgililer günüydü ve aynı zamanda dünya öykü günüymüş. O yüzden size bu haftaki temada bayağı bir çeşitlilik sunacağım. "Sevgiliye hediye edilecek 6 kitap", "Romantik severlere önereceğiniz 6 kitap", "Öykü okumak isteyenlere 6 öneri" ve "6 kurgusal sevgili". Sonuncusunu ben geçen çarşamba mim olarak yaptım (Mime buradan ulaşabilirsiniz.). İsterseniz siz de mim olarak ya da Pazar 6'lısının bir teması olarak yapabilirsiniz.

25 Şubat Pazar- Kış Olimpiyatları
Şu ana kadar ki en orijinal Pazar 6'lısı temalarından biri bu oldu diyebilirim. Malum Güney Korede şu an Kış Olimpiyatları yapılıyor. Dedim biz niye yapmayalım? :D Kış Olimpiyatlarındaki birkaç kategoriyi kitaplara uyarladım, umarım seversiniz. Aşağıda belirttiğim her kategoriye bir kitap seçme şeklinde gerçekleştireceğiz Pazar 6'lısını.

Kayakla Atlama- Sıkıldığınız için atlayarak okuduğunuz bir kitap
Kızak- Herhangi bir toplu taşımada okuduğunuz/okumaya uygun bir kitap
Kısa Mesafe Sürat Pateni- Bir oturuşta okumalık bir kitap
Biatlon*- Hem filmini izlediğiniz hem de kitabını okuduğunuz bir kitap
Kayarken bir yandan da hedefleri vurarak zamana karşı yapılan bir yarışmış. E madem hem kaymalı hem vurmalı biz de bunu hem okumalı hem izlemeli yaparız dedim. İyi demiş miyim? :D
Curling*- Sizi düşündüren bir kitap
Buz üzerinde satranç olarak da adlandırıldığından böyle bir kategoriyi uygun gördüm.
Serbest Stil Kayak- Bu yazıyı okuyanlara önereceğiniz bir kitap

Umarım temalar hoşunuza gitmiştir. Şubat biraz böyle arada kaynadı ama mart temalarını şimdiden hazırladım. Martta böyle bir sıkıntı yaşamayacağız umarım. İyi geceler!

Share:

11 yorum

  1. ah bir tane bile curling müsabakası seyredemedim. halbuki ne güzel planlarım vardı. izleyecektim, hiçbir şey anlamayacaktım, mal mal bakacaktım ama keyif alacaktım... :)) şu yazdıklarıma uygun kitap düşündüm, cık, çıkmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah olsun bir gün seyredersin elbet. Olimpiyatları izleyeceğim ben de güya ama :P Rus bir Curling oyuncusunu gördüm haberde, güzelliğiyle bayağı olay olmuş :D
      Sağlık olsun :D

      Sil
  2. kış olimpiyatları için hazırladığınız pazar altılısını korelilere okutmak lazım,eminim onların da hoşuna giderdi..😀 emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah sevdim bu fikri, blogu elden ele Koreye taşıyalım :D Teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok eğlenceli temalar. Hep görüp özeniyorum bu sefer ben de yapmak isterim bu pazar altılılarını. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğendiğine sevindim :))) Bu pazar bekliyorum o halde, renk katarsın etkinliğe :))

      Sil
  4. Çok teşekkürler, hoşuna gitmesine sevindim :D

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok zekice temalar 007, harikasın. ^_^ Özellikle kış olimpiyatları teması favorim oldu. *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İremcim :)) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. Bence aklına hâlâ kategori fikri gelebilmesi inanılmaz. Ben dört ay önce her konuda yazdığımızı düşünüyordum :-)

    Mart temalarını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş bir çıkmaza girmeye başladım gibi ama :D Ay sonuna yaklaştıkça bir endişe sarmaya başlıyor beni tema bulma konusunda :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!