Mim: Kurgusal Aşklar

M E R H A B A L A R  dostlarım
Bir sevgililer gününü daha yalnız geçirmekteyken fark ettim ki aslında bir okur olarak hiç de yalnız değiliz. İstemediğimiz kadar kurgusal sevdiceğimiz var. Vampirinden tutun da18. yüzyıl beyefendisine kadar bayağı da geniş bir yelpazeye sahipler hatta :D Hal böyle olunca günün anlam ve önemine uygun bir mim başlatmak istedim ben de. Mim aşırı fangirllük içerir şimdiden uyarıyorum. 

Öyleyse kemerlerinizi bağlayın, başlıyorum!

1. Birlikte Dünyayı Dolaşmak İstediğim-Finch (Hayatın Kıyısında)
Etrafındaki ufak şeylerin bile keyfi çıkarabilen, onlara anlam yükleyebilen Finch'ten iyisini mi bulacağım yol arkadaşı olarak? Ayrıca mümkünse ATZİG'ten Gideon'u tur rehberi, Cressten de Thorn'u şoförüm olarak istiyorum. Hayır hiç de çok olmadım.

2.  Hem Eğlenilecek Hem de Evlenilecek Olan-Peeta Mellark (Açlık Oyunları)
Peeta her zaman all time favorite karakterlerimden biri olacak. Ben ki okuduğum kitapları tekrar okumam ama Açlık Oyunları serisinin hala bazı bölümlerini açar açar okurum. Bu bölümler de çoğu zaman Peetanın kalpleri eriten cevaplarının olduğu bölümler oluyor. Mesela Katniss'e "Benim kabuslarım genelde seni kaybetmek üzerine." dediğinde ben çoktan kalpten gitmiştim zaten.

3. Göründüğü Gibi Soğuk/Sert Olmayan-Karanlıklar Efendisi (Gölge ve Kemik)
Şimdi burada Karanlık Efendisi aslında çok minnoş, ponçik falan demeyeceğim tabii ama ben onu kötüler grubuna da koymuyorum. Ne yaptıysa milletini -grishaları- boyunduruk altından kurtarmak için yaptı. Başta Alina ve saz arkadaşları Karanlıklar Efendisinin planlarını bozmasalardı Karanlıklar Efendisi de aşırıya kaçmayacaktı. 

4. Birlikte Issız Adaya Düşmek İstediğim-Cricket (Lola ve Komşu Çocuk)
Cricket'in mühendislik yetenekleri sayesinde o ıssız adada bile konforlu bir şekilde yaşar gideriz. Uzaya roket bile fırlatırız valla.

5. Sabahlara Kadar Mesajlaşmak İstediğim-Leo Leikke (Poyraza Çare)
Bu maddeyi sırf Leo Leikke için eklediğim doğrudur. Çünkü kendisi kalbe zararlı mailler yazmada bir numara. (Not: Kalp ve şeker hastaları uzak dursun.)

6. Battaniyelere Sarıp Sarmalamak İstediğim-Dorian Havilliard
Ya bu çocuğun çektiği nedir sorabilir miyim? Ne aileden, ne sevgilisiden, ne de dosttan yana şansının pek yaver gittiği söylenemez. Tüm talihsizlikler bu çocuğu buluyor. Gel annem, kollarıma gel, ben seni korurum.

7. Birlikte Dünyayı Yönetmek İstediğim-Rhysand (Sis ve Öfke Sarayı)

Bilemiyorum bunun için açıklamaya gerek var mı? Hani mükemmeliğin  vücut bulmuş hali olmasının yanında halkını korumak için göze aldıkları, sabırlı oluşu ve eşinin kararlarına duyduğu saygı Rhysand'a benim yanımda bir taht kazandırıyor :D 

8. Birlikte Baloya Gitmek İstediğim-Darcy (Gurur ve Önyargı)
Herhalde bu gerçekleşse Bay Darcy bana dans sözü verdiğine pişman olur ama ayaklarına verdiğim ciddi boyutta zarardan dolayı bir süre balolara katılamamaktan da memnun olurdu gibi geliyor.

Evet harem kurdum resmen kendime hahah. Listeye giremeyenler de üzülmesinler, gönlü geniş biriyimdir kalbimde herkese yer var. Kendimi durdurmasam bu liste artık sonsuza kadar uzar giderdi. Siz listedeki beyleri nasıl buldunuz peki? Ortak noktalarımız var mı? Buyrun yorumlara! Adet yerini bulsun diye de Rüya Kitaplık blogundan Ecrin'i, Bellenin Kütüphanesinden Belleyi, Gezegenin Sihrinden İrem'i ve Şule Uzundereyi mimliyorum. Tabii okuyan herkes de davetlimdir :))

Ayrıca Dünya Öykü Gününüz de kutlu olsun! Bana bir öykü önerisinde bulunmak ister misiniz?

Güldük eğlendik şimdi kaldığım yerden gerçeklerle yüzleşmeye geri gidiyorum.

Share:

30 yorum

  1. Bu listenin film versiyonu da güzel olur bak 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sana yakışır bence♥ Beklemede kalalım mı sevgili öneri makinesi? Gelir mi böyle bir liste? :D

      Sil
  2. Darcy,Dorian :)) kızıl yükseliş ten Darrow u da ekleyelim. Başka, Locke lamora'nın Locke'u gelsin. Yeter ya güzel oldu :D Değişik bir mim :)) keyifle okudumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darrow karakteriyle henüz tanışmadım ama ekleyelim tabii :D Locke için de kalplerin hırsızı diye bir kategori açabiliriz :))
      Teşekkürler :))

      Sil
  3. Çok yaratıcı bir yazı olmuş sizin fikriniz mi acaba böyle listelendirmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha önceden yabancı bir blogta bookboyfriend tag diye bir yazı okumuştum. Konsept olarak onu baz alıp mim kategorilerini kendim oluşturdum diyebiliriz. Boyfriendle kısıtlamamak için de direkt kurgusal aşk dedim :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Peeta Mellark karakterini oynayan Josh Hutcherson benimde favorilerim arasında..🙂yeni ve toy bir yıldız olmasına rağmen başarılı bir performans gösteriyor..🙂 mimlerdeki hayal dünyan çok genişmiş..bize de "emeğine sağlık" demek düşüyor..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film çıkmadan önce Peeta karakteri için başka bir oyuncuyu istiyordum, o yüzden Josh Hutcherson ile pek hoşlaştığım söylenemez :D Ama oyunculuğuna lafım yok tabii.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Mim fikrine bayıldığımı söylesem? ^_^ Bu güzel mim için beni mimlediğin için çok teşekkür ederim 007, en kısa zamanda yapacağım inşAllah! ^_^
    Peeta Mellark konusunda da hemfikiriz, söylemeden geçemeyeceğim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse çok sevindim mimi beğenmene :)) Rica ederim canım ^<^
      Peeta konusunda çoğu kişi hemfikirmişiz meğer çok mutlu oldum :D

      Sil
  6. Bayıldım mime. Yapmayı çok isterim. Ben de Öneri Makinesi gibi direk bunun film ve dizi versiyonunu düşündüm okurken. Her halde her kızın gönlünde böyle geniş bir harem yatıyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah sizin hareminizi de okumak isterdim ben de :D Ben kendim için seçeneklerim biraz daha kısıtlı olsun diye sadece kitap karakteriyle yetindim. Yoksa imkanı yok seçim yapmayı bitiremezdim :D

      Sil
  7. peeta mellark bir numara ya ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Mim tam benlikmiş yapıyorum haberin olsun diyecektim ki tarafından mimlendiğimi gördüm. Ayıptır söylemesi 2. okuyuşta gördüm :D Ben Darcy'i dövülesi tip diye adlandırırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır geri dönmüşken bu mimi çok güzel yaparsın diye düşündüm :D Sende de karakterler bol nasıl olsa :D O kategoriye de çok uyar gerçekten, hele de Elizabethle tanışmasından önceki halleri :D

      Sil
  9. Ne hoş bir mim, mimlerden uzak kalmışım epeydir :))

    YanıtlaSil
  10. Açlık Oyunlarında ki Peeta kabulümdür. İkinci ;Bay Darcy. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de birbirinden mükemmel seçenekler :)

      Sil
  11. Okurken çok keyif aldım, güzel bir mim olmuş. :D Okuyan herkes davetlidir yazından kuvvet alarak bende yapmayı istiyorum. Senin blogunda benim ilgimi çeken mim, maraton ve şenlikler oluyor sürekli. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim :D O halde sizin hareminizi de merakla bekliyorum :D Yapınca buraya linkini buraya bırakabilirsin :))
      Yaaa çok mutlu oldum, arada acaba bu kadar etkinlikle çok mu boğuyorum insanları diye düşünüyordum ben de :D

      Sil
  12. yorum yayınlanmamış acaba yorum gitmedi mi? daha önce ne yazmıştım şimdi unuttum,🤔 ama galiba Peeta Mellark karakterini oynayan josh hutchersondan bahsetmiştim,onun filmlerini izlemiştim,genç ve toy bir yıldız olmasına rağmen çok iyi performansı vardı..emeğinize sağlık,güzel mimdi..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz gayet başarılı bir şekilde geldi hatta yukarıda cevapladım :))) Vaktim olmadığı için anca bugün yayınlayabildim yorumları :) Zahmet edip tekrar yorumda bulunduğunuz için teşekkür ederim :))

      Sil
  13. Ben yorum yapmıştım ama yayımlanmamış. :/
    Öncelikle mim fikrini çok güzel buldum ve beni mimlediğin için çok teşekkür ederim 007! ^_^ En kısa zamanda yapacağım inşAllah. :)
    Ah, Peeta yok mu? Ben de çok severim o karakteri. ^_^
    Emeğine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktim olmadığı için tüm yorumları anca bugün yayınlayabildim İremcim. Yoksa yorumun başarılı bir şekilde geldi ve yukarıda da cevapladım :)) Zaman ayırıp tekrar yorum bıraktığın için teşekkür ederim :)

      Sil
  14. O halde ilk dans benim! :D

    YanıtlaSil
  15. İnanmıyorum ben bu mimi niye daha önce görmedim :-D Rhys'le dünyayı yönetmek istemeyen dişi olabilemez ! Peeta da gerçekten evlenilecek bi' karakter, zaman zaman trollükleri de vardı. Bizim kurgusal karakterlerimiz bayağı uyuşuyor sanırım :-D Koşarak bu mimi yapmaya gidiyorum

    YanıtlaSil
  16. Mim için çok teşekkürler. Dün keyifle yaptım :-)

    Yazdığın kitaplardan ikisini okudum ama ikisinde de favorilerimiz tutmamış :-( Açlık Oyunları'ndan birini seçecek olsam Finnick'i seçerdim. Peeta'yı hep filmdeki haliyle gözümde canlandırıyorum. Filmini bilmesem ben hayal etsem daha çok sevebilirdim. Perkins'in serisinde favorim Isla ve Mutlu Son kitabındaki Josh.

    YanıtlaSil
  17. Çok tatlı bir mim olmuş, kutlarım bunu türkçeleştirip bizlere sunduğun için. Epey keyif aldım okurken. For the Fangirls o zaman :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!