Mim: Sinema ve Ben

M E R H A B A L A R
Görmemiş olmanız imkansız olan bir mimle karşınızdayım. Mimi sevgili Öneri Makinesi başlatmış. Beni de Kitabın DNA'sı blogundan sevgili İrem mimleyince ve sorular birbirinden keyifli olunca yapıverdim hemen. Hatta şu ana kadar yaptığım en hızlı mim bile olabilir :D

1. Sinemada izlediğin ilk film?
Keşke buna Harry Potter ve Felsefe Taşı diyebilsem ama sinemasever bir ailede olmayınca sinemayı sınıfça gittiğimiz Kayıp Balık Nemo filmiyle keşfetmiştim. Gerçi çok da büyük bir iz bırakmamış anlaşılan bende ki çok merakla beklediğim filmler hariç sinemaya pek gitmem :D

2. Film en güzel ...'da/a izlenir.
Çok seçici olmadığımdan buna rahatsız edilmeyeceğim her ortam diye cevap vereceğim. Aslında izleme kalitesini düşününce sinema diyesim geliyor ama sinemadaki kalabalıkta rahat edemediğim anlar oluyor. Mesela salya sümük ağlayamıyorum :D

3. Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?
Allahım ne kadar da düz bir insanım. Buraya yazacak havalı bir şeyim olsun isterdim ama öyle özel bir rutinim yok :D

a. Tek başına mı, kalabalık mı?
Sinemada izliyorsam kalabalık. Çok kalabalığa da gerek yok gerçi bir kişi de yeter bana. Evde izliyorsam da hiç fark etmez. Film izleyeceğim zaman genelde kardeşime de haber veririm ama kendisi pek benimle izleme taraftarı değil. Sessiz bir izleyici olmadığımdan hak veriyorum ona da :D


b. Mısır mı, cips mi?
Cips ama yerken pek de odaklanabilen biri değilim. O yüzden genellikle yeme ve izleme etkinliklerini ayrı ayrı yapmayı tercih ediyorum :D

c. İki boyutlu mu, üç boyutlu mu?
Her gözlüklü insanın kabusu olan 3D şeytan icadıdır. Gözlük üzerine 3D gözlüğü takmayı deneyen çoğu insanın 2 boyutluyu seçeceğini düşünüyorum :D

d. AVM sineması mı, sokak sineması mı?
Sokak sineması nedir? Yenilir mi içilir mi bilmediğimden AVM sineması diyeceğim mecburen.

e. Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi, yorumları okumak mı?
Her ikisini de yaparım. Spoilerden korksaydık film izlemezdik :p

Evvet sonuna geldik bir mimin daha. Çoğu kişi mimi ya yaptığı ya da başka birileri tarafından mimlendiği için bana mimleyecek pek kimse kalmadı. O yüzden Rüya Kitaplık blogundan Ecrini ve mimi yapmayan ama yapmak isteyen herkesi davet ediyorum.
 Keyifli günler!

Share:

26 yorum

  1. Heheheh, spoylır bizim işimiz diyorsun 😂😂
    İyi ki yaptın canım benim, çok mutlu oldum, eline sağlık 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki :D Bile bile spoiler aldığım çoktur :D
      Teşekkür ederiiim, böyle daha fazla mim bekliyoruz senden :D

      Sil
  2. Ne güzel bir mim olmuş :D

    YanıtlaSil
  3. Hahaha gözlüklü insanlar birleşelim ve 3 boyutlu filmleri yasaklatalım bence :-)

    Film izlerken konuşuyor musun? O zaman seninle beraber film izleyemeyiz. Ben konuşanlara sinir olurum çünkü :-)

    Küçük Balık Nemo'yu ben yıllar yıllar önce izlemiş ve çok sevmiştim. şimdi aklımda bir şey kalmadı ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlüklüler için tam bir zulüm 3d :D
      Film sırasında konuşmazsam unutuyorum sonra :D Neyse birlikte kitap okuruz biz de :))
      Ben televizyonda birkaç kez daha denk geldiğim için bayağı hatırlıyorum. Geçen yıl ya da ondan önceki yıl Finding Dory çıkmıştı. Onu da ne zamandır izleyeceğim :)

      Sil
  4. Bu mim çok keyifli bir mim olmuş . 😂 Siz de çok hoş cevaplar vermişsiniz . Ben de mimlendim de daha yazımı yazamadım . 🙄 Yakın zamanda inşallah . 😂 Güzel bir yazıydı , sevgiler . 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle okuduğunuza çok sevindim :D İlk fırsatta -yazdıysanız eğer- okuyacağım ben de yazınızı :))
      Teşekkür ederim, sevgiyle kalın :)

      Sil
  5. Aha kendi ismimi gördüm! Hemen hızlıca gidip bu mimi yapmalıyım.Görseli de kullanabilir miyim ^^ *tatlıkızgözkırpması* Teşekkür ederim bu güzel mim için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlerimin olmazsa olmazısın tabii ki adın orada olacak :D Görsel Öneri Makinesine ait ve kullanılmasına bir şey diyeceğini sanmıyorum :))
      Rica ederim kuzu^^

      Sil
  6. İlk filmimiz aynıymış. :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa, ne güzel ve samimi cevaplamışsın soruları, iyi ki mimlemişim seni. ^_^
    3. soruya verdiğin cevap güldürdü, söylemeden geçemeyeceğim! :)
    Kayıp Balık Nemo da çok sevdiğim bir filmdir. ^_^
    Emeğine sağlık 7 numara, çok keyifliydi! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan teşekkür ederim İremcim mimlediğin için, cevaplarken çok keyif aldım ben de :))
      Ahahah o zaman ne mutlu bana. Hep sen mi bizi güldüreceksin? :D
      Teşekkürler ^____^

      Sil
  8. Ah hepsi çok sevimli ve sıcak yanıtlar.. eline sağlık ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmeniz çok mutlu etti beni :))) Teşekkürler^^

      Sil
  9. hakikaten hiç sokak sineması görmek nasip olmadı. var olanlar da düğün salonuna dönüştürülmüş :D AVMlere mahkum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim jenerasyonun talihsizliği işte :/// Elimizdekilerle yetineceğim el mahkum :D Belki bir gün bir yerde denk gelir :)

      Sil
  10. 3d'yi kimse sevmiyor anlaşılan, hele de en çok gözlüklü insanlar çekiyordur. Bir de zaten karanlık bir filmi daha da karanlık hale getirmiyor mu o gözlük. Bunun en kötü durumunu ben Harry Potter'ın son filmini izlediğimde çekmiştim. Film zaten çok karanlıktı, insanların yüzünü göremez olmuştum :)
    Cevapların çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ve hala inatla gereksiz filmleri 3d yapıyorlar, anlam veremiyorum :D Bak ona hiç dikkat etmemiştim ama doğrudur :D
      Teşekkür ederim :))

      Sil
  11. İlk filmimi hatırlayamadım şu an :/ 3 boyutlu filmler insanın başını ağrıtıyor, ama ben seviyorum yine de :-D Üşenmediğim bi ara ben de yapayım şu mimi :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da etkilenmemişsin sanırım o zaman :D Belki gözlüklü olmasam ben de sevebilirdim ama ı-ıh :D
      Merakla bekliyorum cevaplarını^^

      Sil
  12. Çok içten ve samimi bir yazı olmuş. Okurken çok keyif aldım. Sevgiyle kal... 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa böyle düşünmene çok sevindim :))) Sana da kucak dolusu sevgiler<3

      Sil
  13. kayıp balık nemoooooo bayılırııım devamını da izleeee :)

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!