Kış Okuma Şenliği 2018 SONUÇ

Yine daha iyisi olabilecekken olmayan bir sonuç ama sağlık olsun.

3.Kategori(10 puan): İsminde AŞK kelimesi geçen yada konusu AŞK olan bir kitap. 
Komşunun Çimenleri Daha Yeşil-Kerstin Gier | 288 sayfa | Pegasus Yayınları


5.Kategori(10 puan): BEYAZPERDEye aktarılmış bir kitap.
Mucize-R. J. Palacio | 336 sayfa | Pegasus Yayınları


7.Kategori(10 puan): Kitabın isminde SAYI olan bir kitap.
İki Hayat Arasında-Jessica Shirvington | 320 sayfa | Yabancı Yayınevi

9.Kategori(10 puan): Türk yada Dünya KLASİKlerinden bir kitap.
Otranto Şatosu-Horace Walpole | 117 sayfa | İşbankası


13.Kategori(10 puan): YKY yayınlarından herhangi bir kitap.
Çağlar Boyu Quidditch-J.K. Rowling | 56 sayfa | YKY


15.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 20 puan): Adında AYNI KELİME geçen iki kitap.
Uzak Yıldızlar-Marissa Meyer | 375 sayfa | Artemis Yayınları
Yıldızlara Sarılı Kraliçe-Roshani Chokshi  | 336 sayfa | Yabancı Yayınları


16.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 20 puan): ADI AYNI olan iki yazar'dan birer kitap.
-Sıfırlanan-Amy Tintera |342 sayfa | Pegasus Yayınları
-Rüya Kapanı-Amy Plum  | 264 sayfa | Akılçelen Kitaplar

17.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.
Türk Kadın: Grapon Kağıtları-Didem Madak |68 sayfa | Metis Yayınları
Türk Erkek: Yalnızız-Peyami Safa | 395 sayfa | Beta Kitap
Yabancı Kadın: Hayalet Kalp-Ali Benjamin | 312 sayfa | Yabancı Yayınları 
Yabancı Erkek: Vathek-William Beckford | 118 sayfa| İletişim Yayınları

13 kitap okuduğum için 130 puan
Ekstra puanlı kategorileri tamamladığım için 80 puan
Toplamda 3327 sayfa okuduğum için 33 puan
SONUÇ: 243 puan

Share:

10 yorum

  1. Çok iyi sonuç benim için, tebrik ederim :) Ben 8 kitapta kaldım :( Olsun ama gene de keyifliydi. Bana küskünlüğümü unutturdu, çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) 8 kitap da gayet iyi. Hem keyif almışsın daha ne olsun? :))

      Sil
  2. Bahar okuma şenliğine katılıyor musun? Ben kategorileri çok beğendiğim için listemi hazırladım ve başladım bile :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :)) Aslında biraz serbest takılacaktım ama bir baktım yine katılmışım :D

      Sil
  3. aa bak e-kitap bitirmiştim ben, neden kategorilerden birine iliştirmiyorum ki, iyi hatırlattın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-kitaplar candır♥ Nasıl hatırlattım bilmiyorum ama rica ederim :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!