Pazar 6'lısı: Mart Temaları

Bloggerların dikkatine, Pazar 6'lısı mart temaları ayağınıza geldi! 
Overlokçu edasıyla girişi de yaptığıma göre konumuza gelebilirim. Efenim normalde bir aydaki özel günler sınırlıdır, tema bulmak için bayağı yırtınmam gerekir. Ama mart ayı öyle bir ayki tüm özel günleri toplamış resmen. Dünya Kadınlar Günü, Tiyatrolar Günü, Kütüphane Haftası, 1 Mart İltifat Günü, Tüketici Hakları Günü, Deprem Haftası, Bilişim ve Teknoloji Haftası... Daha da var hatta. Ben bunların hepsini evirip çevirip Pazar 6'lısı teması yapmak isteyince martta bayağı seçeneğimiz oldu :D

04 Mart Pazar- Bahar Okuma Listesi
Cemreler düşmeye başladı, doğa da yavaş yavaş uyanırken biz de bahar için okuma planlarımızı yapsak nasıl olur? Bu temada baharda okumayı planladığımız 6 kitabı paylaşacağız. Yalnız şöyle bir şey rica edicem eğer okumayı planladığınız kitaplar uyuyorsa düşen her cemre için bir kitap belirlermenizi isteyeceğim. Mesela hava için Hava Uyanıyor-Kova gibi :))

Alternatif tema: Deprem Anında Yanınıza Alacağınız 6 Kitap. Evet deprem haftasından ilham aldım ve böyle abartılı bir tema çıktı :D Tabii ki de o felaket anında kitap almak bir öncelik olamaz ama alınırMIŞ gibi yaparak kitap seçebilirsiniz :D Mesela Taht Oyunları serisiyle müthiş bir yaşam üçgeni oluşturulurdu :D

11 Mart Pazar- Dünya Kadınlar Günü Özel
Kadın yazar ve karakterlerle ilgili olduktan sonra her türlü yazı kabul edilir :)) Ben tanışmak istediğim 6 kadın yazarı yazmayı planlıyorum.

Alternatif tema: Bir böbreğimi feda edeceğim kitaplar/kitap aksesuarları vb. Evet yine bolca abartıyoruz :D

18 Mart Pazar- Kitap okurken/alırken dikkat ettiğiniz 6 şey

Alternatif tema: Kitaplara nasıl/nereden ulaşıyorum?

25 Mart Pazar- Kütüphane Haftası Özel
Bu hafta kütüphane görevlisisiniz ve gelen okurlar sizden aşağıdaki türlere uygun kitaplar önermenizi istiyorlar. Neleri önerirdiniz?
Fantastik-
Bilimkurgu-
Klasik-
Romantik-
Polisiye/Gerilim-
Kurgu Olmayan-

Alternatif tema: Tavsiye edeceğiniz 6 tiyatro eseri


Bol temalı mart ayımız umarım keyifli geçer :D Beğendiniz mi temaları? 
Katılmayı düşünüyor musunuz? Eğer tema öneriniz varsa lütfen paylaşmaktan çekinmeyin :))
Keyifli günler!

Share:

11 yorum

  1. Ne güzel temalar bunlaar! Bu seriye daha sık katılacağım inşallah. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuğçe, beğenmene sevindim :)) İnşallah bekliyorum dört gözle :)

      Sil
  2. Eline sağlık, yine mevsime uygun süper temalar. Bu hafta olmadı ama diğer haftalarda yapmaya çalışacağım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğendiysen ne mutlu bana :)) Merakla bekliyorum^^

      Sil
  3. böbrek ha :D temalar her zamanki gibi çok tatliş :) katılmaktan çok okumayı seviyorum ama olsundu üşengeçtim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi para ediyor sonuçta :p Çok teşekkür ederim, hoşuna gittiğine sevindim :D Bir gün katılırsındı belki belli mi olurdu :D

      Sil
  4. Geçen haftanın teması ne güzelmiş öyle! Muhteşem bir post kaçırmışım.Üzüldüm ama ne yapalım ileriki günlere bakıp kendimce bir liste hazırlarım artık :D
    Yine ve yine ellerine sağlık Eslem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun, gelecek temalara artık :D Yarınınki de güzel bayağı hani ben belirledim diye demiyorum ama :p
      Teşekkür ederiiim^^

      Sil
  5. Teşekkürler İlkay :))) Olsun bir sürü temamız var biri olmazsa öteki olur :D

    YanıtlaSil
  6. Bu pazar 6'liları çok hoşuma gidiyor. Hem okuması keyifli hem de çerez gibi :) Ben şimdi gördüm, belki haftaya yazmak isterim eğer müsadenle.
    Tabii bir aksilik çıkmazsa :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmene çok sevindim Ezgi :)) Ne müsadesi istediğin zaman katılabilirsin, çok mutlu olurum hatta :)

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!