Ay Sonu Değerlendirmesi | Şubat 2018


Şubatta Okuduklarım
1) Sıfırlananlar-Amy Tintera |  342 sayfa  | 3/5
2) Rüya Kapanı-Amy Plum  |  264 sayfa  | 4/5 (Yorum için tık)
3) Grapon Kağıtları-Didem Madak  |  68 sayfa  | Puan yok
4) Vathek-William Beckford |  118 sayfa  | 2,5/5

Şubatın;
En sevileni: Rüya Kapanı
En kalını: 342 sayfayla Sıfırlananlar
En incesi: 68 sayfa ile Grapon Kağıtları
Toplamda okunan sayfa sayısı: 792

Şubatta İzlediğim Diziler
1) Just Between Lovers 1x10-1x12
2) Radio Romance 1x01-1x06
3) La Casa De Papel 1x01-1x02
4) Laughter in Waikiki 1x01

Şubat izleme açısından pek hoş geçmedi. İzlediklerimden kaynaklı değil ama bu. Sadece izleyemedim, o moda giremedim. Yoksa Just Between Lovers çok severek izlediğim bir dizi oldu. Sadece 2 bölümünü izlemiş olsam da La Casa De Papel de oldukça güzeldi. Okuduğum yorumlara göre gittikçe güzelleşiyormuş da. Devam edeceğim diziye bir ara kesinlikle. Laughter in Waikikinin geri kalan bölümlerini de martta izleyip güncele yetiştim. İlk bölümden sonra beklentimi düşürmüştüm ama devamında beni sesli güldürecek kadar komik anlar yaşandı. Komedi arayanlara tavsiye edilir.

Şubatım böyle pek sıkıcıydı işte. Bu yüzden de değerlendirmesini yazmaya elim hiç gitmedi böyle bayağı rötarlı bir şekilde geldi yazısı. Mart da bitince dedim Eslem pamuk eller klavyeye yaz artık. Üşenmediğimde martın da değerlendirme yazısı gelecek inşallah. O zamana kadar sevgiyle kalınız, keyifli günler!

Share:

2 yorum

  1. La Casa De Papel'i izlemeyen bir ben kaldım galiba. Herkes izliyor ve çok beğeniyor. Ben boş bir zamanımda başlayıp arka arkaya bitirmek istiyorum bölümleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir anda patladı gitti La Casa De Papel gerçekten. Her yerde karşıma çıkmaya başlayınca izledim ben de :D En iyisi maraton şeklinde izlemek, şimdiden keyifli seyirler Şule :)))

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!