Pazar 6'lısı: Nisan Temaları

M E R H A B A LA R
En sonki Pazar 6'lısı duyurumda (O yazı şu an kendini imha etmiş durumda) şu ana kadar yazdığımız temalardan anket hazırlayacağımı ve sizden oy vermenizi isteceğimi yazmıştım. Anket hazırlandı, olar kullanıldı ve bugün itibariyle de sonuçlar belli oldu. Ankette oy kullanan arkadaşlara çok teşekkür ediyor ve sözü nisan temalarına bırakıyorum.

15 Nisan: 6 Kitap 6 Alıntı
22 Nisan: Çocuklara Hediye Edilebilecek 6 Kitap
29 Nisan: Sizi Hayal Kırıklığına Uğratan 6 Kitap

Çocuklara hediye edilebilecek 6 kitap ankette yoktu ama 23 nisan öncesi iyi gider diye araya ben sıkıştırdım. Azıcık diktatör müyüm ne? :)

Pazar 6'lısı sayfasına ankette oy verilen diğer temaları ekledim. Önceden hazırlık yapmak isteyenler şuraya bir göz atabilir. Temasız kaldığımda onları kullanacağım.

Ayrıca alakasız bir not: Google'da e diye aratınca hesap makinesi çıktığını biliyor muydunuz? Az önce Kim Milyoner Olmak İsterde görünce sizinle de paylaşmak istedim. Seçeneklerde c de vardı ve hesap makinesinde c olmasından dolayı c diye uydurmuştuk ama tutmadı. Hemen google amcaya seçenekleri tek tek yazdık ve e yazınca gerçekten hesap makinesi çıktığını gördük. Belli mi olur belki bir gün bu bilgi hayat kurtarır? :D

Öyle işte, kendinize iyi bakın, keyifli günler!

Share:

13 yorum

  1. Yine hoş temalar :) Pi yazınca da çıkıyor e de bir sayı olduğundan 2,71'e denk geliyor ya onun için sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) Google'ın işleri işte :D

      Sil
  2. Ooo ben bu yazıyı görmemiştim! Hemen gidip taslaklarıma kaydedeyim de unutmayayım :D
    Bir kez daha eline sağlık Eslem,sen olmasan pazar günleri napardık bilmem! :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de katılacağım bu temalara inşallah. :)
    E yazınca hesap makinesi mi çıkıyormuş googleda? Ben de yeni öğrenmiş oldum bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha kim bilir neleri vardır Google'ın bilmediğimiz :D

      Sil
  4. Yarışma 40 yılda bir yararlı bilgi sunmuş. Bence soruları eskisi gibi pek sıradışı değil ama bu soruyu beğendim 😊 Yapabilirsem ben de katılacağım diğer kategorilere 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soru havuzları giderek tükeniyorsa demek ki :D Yine de ailecek keyifle izleniyor :))

      Sil
  5. Ah, yine çok hoş temalar 007, bu işte bir profesyonelsin doğrusu. ;) ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İrem :)) Estağfurullah :)

      Sil
  6. Tarayıcıya e yazınca ertuğrul yıldırım'ın blogu çıktı. :))
    Tekrar yazıp boşluk bırakınca hesap makinesine ulaştım. Bu bilgi için teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ediliyor demek, ben de takip ederim Ertuğrul beyi :))
      Rica ederim :)))

      Sil
  7. Teşekkürler :)) Ahahah insan denemeden edemiyor değil mi? :D

    YanıtlaSil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!