Pazar 6'lısına Veda Vakti

M E R H A B A L A R dostlarım,
Gönül isterdi ki bu yazının başlığı Pazar 6'lısı: Nisan Temaları olsun ama maalesef elimde olmayan nedenlerden dolayı Pazar 6'lısını bitirme kararımı haber vermek için buradayım. Şu an evladıma veda ediyormuş gibi hissetsem de artık Pazar 6'lısını zorla devam ettirmenin bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Eh her güzel şeyin bir sonu var derler ve sanırım Pazar 6'lısı da miladını doldurdu. 

Son zamanlarda tema bulma konusunda zorlandığımı daha önceki yazılarda da söylemiştim. Artık tüm fikirlerim iyice tükendiğinden ve her ay başında tema bulmak stresli bir işe dönüştüğünden Pazar 6'lısını bitirme kararı aldım. Biraz daha devam ettirmek için zorlarsam keyifle başladığım bu işin gözümde bir yüke dönüşeceğinden korkuyorum ve geri dönüp baktığımda Pazar 6'lısını bir yük olarak görmeye başlarsam işte o zaman çok üzülürüm. 

Bu zamana kadar pazar 6'lılarına eşlik eden herkese çok ama çok teşekkür ediyorum. Sizler olmasaydınız Pazar 6'lısı daha başlamadan biterdi. Her pazar kim yazmış diye blogları gezmek, yazılanları okumak, konuşmak çok zevkliydi. İyiki yazdınız, iyiki varsınız<3

Ve umarım bana çok kızmasınız çünkü bu bir nisan 1 şakasıydı :'D Pazar 6'lısını bitirmek düşünülemez, teklif dahi edilemez. Kendim artık devam ettiremeyecek duruma gelirsem ilk yapacağım şey devam ettirmek isteyen bir gönüllünün olup olmayacağını sormak olur. Kimse çıkmazsa işte o zaman biter.


Yakın zamanda şu ana kadar yazdığımız tüm başlıkları listeleyip bir anketle hangilerini tekrar yazmak istersiniz diye soracağım. Size de uygunsa yani bir süre eskileri ısıtıp ısıtıp kullanacağız :D Önümüzdeki hafta içi gelir herhalde bu anket. O zamana kadar sevgiyle kalınız efenim :)) Ayrıca güldürmeyen şakalar yapmak konusunda yardıma ihtiyacınız olursa artık kime başvurmanız gerektiğini biliyorsunuz :D
Keyifli günler^^


Share:

16 yorum

  1. çok şükür 1 nisan şakasımış..😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an kaptırdım kendimi gerçekmiş gibi :D

      Sil
  2. Bir an gerçek sandımm. :')

    YanıtlaSil
  3. :D süperdi gerçekten, pazar 6lısı yazılarını okumayı çok seviyorum bitmesine inanamadım zaten, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :D İnşallah daha uzun zaman devam edecek :D Sevgiler :))

      Sil
  4. :-) 1 Nisan şakası olacağını hiç tahmin etmemiştim. İyi kandırdın beni :-)

    Ankette birden fazla oy kullanabiliriz umarım. Tek oy hakkımız olursa seçmek çok zor olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde görev başarılı :D
      Blogun sağ tarafına ekledim anketi. Çoklu oy kullanımına açık :)))

      Sil
  5. Yaaa vallah gercek sandim.Şaka olabilecegi aklimin ucundan gecmedi😃😃😃ve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah aslında ben kimse inanmaz diye düşünmüştüm oysa biliyor musun? :D

      Sil
  6. İnananlar kervanına hoş geldin :D Yaşattığım kısa süreli şaşkınlıktan dolayı üzgünüm (Hayır değilim) :D

    YanıtlaSil
  7. Yeni temalara bakmak için geldim ve gerçekten o şakayı yaşadım :). Merakla bekliyorum yeni temaları :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni temalar geldiii, sizleri bekliyorlar :))

      Sil
  8. Eslem çok kötüsün! Bir an o kadar üzüldüm ki çözüm bulmaya çalıştım kendi kendime :D Bu kadar mükemmel bir fikri elimizden alıp gitme :D Lisansı da sende,sahi lisansını almak lazım bu işin tamamiyle :D
    Neyse sevindim bitmediğine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyim! *kötü kadın gülüşü* :D Allah göstermesin ama blogu bırakacak olsam bile Pazar 6'lısını devredecek birini bulmaya çalışırım ya da başka çözümler düşünürüz el birliğiyle :D
      Ahahahah bir bakıyormuşuz köşeyi dönüyormuşum Pazar 6'lısı patentiyle :D

      Sil

Bir merhaba, iyi günler ya da sağlıcakla kalın da kafi!